Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen, voitko naisena mielestäsi lähestyä samoin kuin miehetkin vai onko siinä jotain "väärää" jos nainen tekee niin?

Vierailija
10.01.2024 |

Mulla ois tällanen kysymys sinkkunaisille? Mitä mieltä olet itse lähestymisestä? Että itse lähestyt miestä. Entä siitä jos mies lähestyy sua?

Anna mä kerron mitä tarkoitan. Uskon että tämä ei ole täysin eri asia, vaikka olen mies. Mulle nämä asiat oli vaikeita (kuten monille). Mun isoin tunne oli lähestymistä ja deittailua kohtaan aina et "mä en kuitenkaan riitä, ei se kuitenkaan onnistu ni turha yrittää". Pelko ja ahdistus käytännössä. Silti... mun oli pakko alkaa lähestymään itse.

Mulla oli 2 tavoitetta:

1. Ei "saada naisia", vaan aidosti ymmärtää naisia ja olla viehättävä mies (koska sä et vedä puoleesi mitä haluat, sä vedät puoleesi mitä olet = feikkaaminen vs aitous omana itsenä)

2. Olla aidosti itsevarma ja tuntea miltä sosiaalis-emotionaalinen hyvinvointi ihan oikeasti tuntuu

Ratkaisu oli käytännössä asian totaalinen opiskelu ja...itse lähestyminen. Usein. Ei siksi että "nyt on haku päällä", vaan siksi, että tästä tuli mulle mun koko minuutta kehittävä elämän osa. Ja se toimi. Voin sanoa suoraan, että mä onnistuin.

Eli mä haluaisin kysyä, että miltä tämä tuntuu sinkkunaisista? Entä miehistä, en halua jättää miehiä ulos tästä. Kuulostaako tämä siltä, että lähestyminen olisi vain miehille? Että ei nainen voisi kehittää omaa minuuttaan tällä tavalla ja oikeasti löytää unelmien miehen? Tiedän toki, että tällainen ajatus on Suomessa ehkä vieraan kuuloinen joka tapauksessa. Mutta ei ehkä niin harvinainen kuin luulet, en mä ole suinkaan ainoa joka on näin tehnyt tai tekee juuri nyt.

Koska mä väitän, että asia on näin:

1. Erilaiset ahdistukset ja pelot on usein läsnä, ja jotkut niistä on tosi voimakkaita

2. Jos odottelee, että ne häviää itsestään, se ei tule tapahtumaan

3. Jos lähtee kohtaamaan pelkoja ja ahdistuksia, silloin aukeaa heti mahdollisuus niiden voittamiseen

4. Jos sen tekee deittailuun liittyen, näin sä voit myös samalla löytää oikeasti aidon rakkauden

5. Ymmärrät ja opit myös välttämään kaikki ne asiat, joita sä ET halua ja mikä EI sovi sulle ja suojelemaan itseäsi vääränlaisilta kumppaneilta jo ennen suhdetta

6. Pelkkä "sosiaalinen kehitys" ei riitä, koska jos vain yrittää "jutella vähän enemmän ihmisille", silloin tunteet ei ole oikeasti pelissä eli et ole oikeasti intiimisti tekemisissä itsesi ja toisen kanssa

7. Ei tän tarvitse olla jotain kamalaa jatkuvaa pelkojen kohtaamista, se on myös iloista ja jännittävää hyvällä tavalla ja siinä tulee syviä mahtavia elämyksiä ja kokemuksia. Ei se ole tarkoitettu vain siihen, jos ahdistaa, vaan kelle tahansa. Eikä sille tarvitse koko elämää omistaa.

8. Osa rakkaudesta on numeropeliä, eli suurin osa ihmisistä ei valitettavasti ole "oikeita" kumppaneita. Sen sijaan, että odottelee mitä tulee vastaan, kannattaa mennä itse löytämään se unelmien kumppani. Tiedän, vähän epäromanttista, mutta oikea elämä ei ole aina romanttista.

Ymmärrän, että tästä voi tulla miljoona väärinkäsitystä. Että "mitäs outoa kamaluutta ja pahuutta tämä nyt oikein on". "Onks tää nyt jotain väkisin yrittämistä?". Ei ole mitään tuollaista. Tarkoitus on tosiaan aivan terve ja positiivinen.

Eli mitä ajatuksia herää tällaisesta "oudosta" asiasta, kun Suomessa tällainen ei tosiaan ole ehkä ainakaan laajalti vielä niin esillä? Mutta mä sanoisin, että tämä on ihan uskomaton mahdollisuus oikeaan hyvään oloon omana itsenä ja rakkaudessa myös naisille, eikä siinä ole mitään pahaa.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähestymisessä on se hyvä puoli, että saa itse valikoida vapaammin seuransa, ja osalla se toimii ihan mukavasti. Toisaalta naisena suurena riskinä on se, että valtava osa miehiä harrastaa seksiä lähes kenen tahansa naisen kanssa, vaikkei tässä naisessa olisikaan miehen silmissä mitään erityisen kiinnostavaa. Joku sanoi, ettei aloitteen tekijällä ole tässä merkitystä - kyllä näin voi käydä muutenkin, mutta jos nainen tekee aloitteen, riski on naiselle suurempi. Samasta syystä naisen ei yleensä kannata kosia, mies voi suostua vain jotta luontaisedut jatkuvat. Yleensä aidosti kiinnostunut mies lähestyy, koska nainen, johon hän on iskenyt silmänsä, on useimmille miehille mahdollisuus, jota ei vain missata. Moni mies myös näyttää haluavan olla itse aloitteellisessa roolissa.

Minä en lähesty aidosti kiinnostavaa naista, vaikka olen varmasti naisesta hyvin kiinnostunut. Tie

No sitten pitää varmaan olla ilman.

Vierailija
122/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joku epävarma mies laittaa viestiä viestin perään siitä, miten hän ei ainakaan lähesty naisia. Ok, ei muuta mitenkään sitä, miten lähestyminen on riski erityisesti naisille. Useimmiten mies joutuu liehittelemään jos naisen haluaa, ei tämä kampanjointi vauvapalstalla jossa yrität saada naisia tekemään sen puolestasi muuta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyl musta tuntuu usein, et ikään ku nainen ei "saisi" lähestyä, että on jotenkin "epätoivoista" tai jotain..

Kyllä voi lähestyä, se on vain populaarikulttuurin luomaa vinoumaa että näin ei saisi tehdä. ihan rohkeasti vaan juttelemaan, jos siltä tuntuu.

Vierailija
124/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä joku epävarma mies laittaa viestiä viestin perään siitä, miten hän ei ainakaan lähesty naisia. Ok, ei muuta mitenkään sitä, miten lähestyminen on riski erityisesti naisille. Useimmiten mies joutuu liehittelemään jos naisen haluaa, ei tämä kampanjointi vauvapalstalla jossa yrität saada naisia tekemään sen puolestasi muuta asiaa.

Ai? Tarvitseeko Tinderissä liehitellä, kun nainen aloittaa keskustelun ja mätsää siellä?

Vierailija
125/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan vielä: kaikki naiset eivät ajattele seksin harrastamista riskinä, kun tekevät sitä todennäköisesti miehen kanssa vapaaehtoisesti.

Vierailija
126/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole itse lähestynyt naisia ikinä. Olen ollut pitkään naimisissa ja seurustellut sitä ennen useita kertoja, ja niitä yhden yön juttuja kymmenittäin. Niin että kyllä naisetkin osaa lähestyä jos haluavat. Ja kyllä minä lähden herkästi juttuun mukaan jos nainen on kiinnostava, ja osaan myös torjua kohteliaasti jos minä en ole kiinnostunut. Nykyinen käytti väsytys taktiikkaa minuun. Ja jälkikäteen olen jopa onnellinen että teki sen väsytys taktiikan. Todellinen löytö jota en ihan heti alussa tajunnut. Piti vaan antaa tilaisuus, itselleni ja vaimolle.

Vierailija
127/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole itse lähestynyt naisia ikinä. Olen ollut pitkään naimisissa ja seurustellut sitä ennen useita kertoja, ja niitä yhden yön juttuja kymmenittäin. Niin että kyllä naisetkin osaa lähestyä jos haluavat. Ja kyllä minä lähden herkästi juttuun mukaan jos nainen on kiinnostava, ja osaan myös torjua kohteliaasti jos minä en ole kiinnostunut. Nykyinen käytti väsytys taktiikkaa minuun. Ja jälkikäteen olen jopa onnellinen että teki sen väsytys taktiikan. Todellinen löytö jota en ihan heti alussa tajunnut. Piti vaan antaa tilaisuus, itselleni ja vaimolle.

Juuri tämähän se on, että naiset kyllä lähestyvät, kun mies on noin kovatasoinen, kun sinä todennäköisesti olet. En näe mitään syytä, miksi miesten pitäisi missään tilanteissa olla lähestyvä osapuoli, kun siitä ei todennäköisesti ole mitään hyötyä ja ei johda mihinkään.

Vierailija
128/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä pokailet naisia kehittääksesi itseäsi etkä sen takia, että olisit kiinnostunut heistä? Ymmärsinkö oikein? En voisi itse kuvitella tekeväni niin. Kyllä mun täytyy olla kiinnostunut siitä ihmisestä ja etsin jotain oli sitten kyse seksistä, parisuhteesta, treffiseurasta. Flirttailla saatan ihan muuten vaan, mutta siitähän tässä ei ollut kyse.

Tää. Aika esineellistävää, hyväksikäyttävää. 

Sukupuoliero: Miehet haluaa olla suosittuja naisten keskuudessa, mahdollisimman monelta huomiota ja seksiä. Naiset haluaa yhden miehen, jolta saa seksin lisäksi henkisellä tasolla ja arjen konkreettisella tasollakin asioiden jakamista. 

Höpö höpö, naiset haluavat seksiä ja huomiota miehiltä vähintäänkin yhtä paljon.

Höpö itsellesi. Naisilta menee edelleen maine jos jakaa ympäriinsä, toki näitäkin on jotka eivät sitä tajua/välitä.

Lisäksi nainen ei halua hukata aikaa turhanpäiväisissä suhteissa yleensä. Mitä vanhempi, sen vaikeampihan sitä parisuhdetta on yleensä löytää.

Moni mies ei tätä ajattele, niillä on niin luja usko että ainahan voi vaikka viisikymppisenä löytää jonkun paljon nuoremman naisen, joten "mitä väliä jos mä nyt nautiskelen vuoden pari tosta taloudenhoitajasta, seksistä ja kulujen maksajasta, vaikka oikeasti en siitä ja sen ulkonäöstä edes tykkääkään. Itehän se itteensä tyrkytti, mähän nyt vaan annan sille mitä se halusi, vuoden pari mun loistavaa seuraani"...

Vierailija
129/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämähän se on, että naiset kyllä lähestyvät, kun mies on noin kovatasoinen, kun sinä todennäköisesti olet. En näe mitään syytä, miksi miesten pitäisi missään tilanteissa olla lähestyvä osapuoli, kun siitä ei todennäköisesti ole mitään hyötyä ja ei johda mihinkään.

No minä en tiedä että mikä on kovatasoisen. Olen varmaankin ollut aina, ja olen edelleen ihan tavallinen, nykyään keski-ikäinen mies jossa ei ole taatusti päällepäin mitään ihmeellistä. Sen olen toki huomannut että hymy, keskustelutaito, perus siisti olemus ilman turhia prameilua ja kukkoiluita, ja hyvät käytöstavat auttaa monessa asiassa. Ne antaa helpommin lähestyttävä vaikutelman. Auttaa myös naisseuran saamisessa.

T: edellisen kirjoittaja.

Vierailija
130/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämähän se on, että naiset kyllä lähestyvät, kun mies on noin kovatasoinen, kun sinä todennäköisesti olet. En näe mitään syytä, miksi miesten pitäisi missään tilanteissa olla lähestyvä osapuoli, kun siitä ei todennäköisesti ole mitään hyötyä ja ei j

Et ole ihan tavallinen, jos et ole tehnyt itse yhtään aloitetta ja naiset ovat lähestyneet sinua irtosuhdemielessä lukuisia kertoja. Siihen vielä parisuhteet päälle. Ei tapahdu ihan tavalliselle tallaajalle.

Vierailija
131/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähestyä, ja lähestynkin.

On aivan älytöntä valittaa siitä että kumppania ei löydy, jos ei koskaan itse edes lähesty kiinnostavina miehiä. 

Vierailija
132/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen aloitteet. Olen saanut napattua minua kiinnostavia miehiä, mutta luulen että miehet eivät ole arvostaneet minua niin paljon, kun ovat vai tyytyneet siihen että kerrankin saaneet huomiota joltain.

Nyt olen ollut vuosia yksin, enkä varmaankaan enää saisi ketään kiinnostavaa. Yksin ok.

Lisään, että minua lähestyvät miehet ovat tyyliin naapurin alkoholisoitunut Reijo. Että en minä aloitteita odottamallakaan saa sen parempaa saalista.

Ja koska olen itse nykyisin elähtänyt ryppyinen tätinainen, niin luultavasti minulla ei ole täysin realistista käsitystä viehätysvoimastani. Luultavasti ne miehet, joita lähestyisin vanhasta muistista, kavahtaisivat ja ahdistuisivat, joten annan heidän olla rauhassa.

Vierailija
133/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm, 81 kg, ikä on nyt 52 v, otsatukka alkaa olla vähän harventunut ja loput tukasta jo hieman harmaantunut. No kropassa on toki vielä rippeita vanhasta urheilutaustasta, keskituloinen ja muutenkin niin keskiverto kuin vaan olla ja voi. Että enpä tiedä voiko tämän tavallisempaa miestä edes olla?

Vierailija
134/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa parisuhteen, on siihen panostettava aikaa ja todella moneen ihmiseen on tutustuttava. Sama se työpaikkojen kanssa. Pakko niitä työhakemuksia on tehtailla (usein jopa satoja! ), kunnes tärppää. 

Jos itsetuntonne on niin huono, että jo muutamien pakkien päästä heitätte hanskat tiskiin, niin se on sitten teidän valintanne. 

Tässä on se pointti. Pitää tutustua todella moniin ihmisiin! Niistä suhteista sitten tulee se ketju, että tutustuu yhden ihmisen kautta uusiin ja taas uusiin ihmisiin jne. Uskokaa tai älkää, ei ihan perusnättiä naistakaan miehet lähesty yhtään missään, vaan naisen pitää itsekin olla sosiaalinen. 

Olin nuorena todella ujo ja arka ja oman ikäiseni pojat ja miehet eivät kiinnostuneet minusta lainkaan. Vaikka olin laiha ja ihan perus söpö naapurin tyttö.

En tietenkään väitä olleeni mikään kaunotarkaan, mutta ei nyt mitään naamavikaakaan ollut ja kroppakin oli kunnossa. Tosin siihen aikaan oli kaikilla muillakin.

Lähinnä vain jotkut papparaiset pyöri kimpussa. Muistan silloin jo miettineeni, että tämäkö on mun tasoni? Tämä oli siis joskus 80-90 luvulla.

Ja mulla oli samanlaisia kavereita, ujoja laihoja tyttöjä, joista ei pojat koskaan kiinnostuneet, ellei sitten haukkuneet laudoiksi, tissittömiksi, tai rumista vaatteista kun ei ollut varaa (eikä halua) naisellisiin muotivermeisiin. 

Toki minustakin JOKU mies oli aina kiinnostunut. Ekan kerran minusta kiinnostui mies kun olin itse 9v. Mies oli 28v. 

Kun olin 17v, minusta kiinnostui 30v mies. Kun olin 20v, minusta kiinnostui nelikymppinen mies. 

Kun olin 30, ei kiinnostunut kukaan mies. Ei edes ne papparaiset. Mutta kyllä mä tiedän, että se johtuu siitä että olin itse niin pirun ujo ja arka. Ei ne oman ikäiset jannut koskaan uskaltaneet lähestyä, koska olin niin piikit pystyssä vihaisena aina. Kuka sellaista uskaltaa lähestyä? Ei edes hyväksikäyttäjät.

Kyllä se naisillakin menee niin, että pitää ITSE olla sosiaalinen, itsevarma ja uskalias. Ihan samalla tavalla tytötkin kävivät ryyppäämässä poistaakseen estojaan, mutta minä ja mun nössökaverit ei sitä koskaan tehty!

Miehillä se on toki vielä enemmän niin, mutta sekin johtuu lähinnä vain muista miehistä. Koska jos joku ei tee aloitetta siihen otollisessa fiiliksessä olevaan naiseen, joku toinen mies tekee sen. 

Ei se sen kummallisempaa ole. Ei tietenkään kukaan tule ihan helposti juttelemaan jonkun ihmisvihaaja jääprinsessan tai jääprinssin kanssa, vaikka jotain orastavaa kiinnostusta olisikin. 

Vierailija
135/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttejä miehiä ei yksikään nainen lähesty 🥺

Minä en ainakaan ikinä lähestyisi miestä, jonka en uskoisi olevan ollenkaan kiltti. Kiltteyden vastakohta muuten ei ole jännittävyys, vaan enemmänkin ilkeys tai pahantahtoisuus.

Vierailija
136/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa parisuhteen, on siihen panostettava aikaa ja todella moneen ihmiseen on tutustuttava. Sama se työpaikkojen kanssa. Pakko niitä työhakemuksia on tehtailla (usein jopa satoja! ), kunnes tärppää. 

Jos itsetuntonne on niin huono, että jo muutamien pakkien päästä heitätte hanskat tiskiin, niin se on sitten teidän valintanne. 

Tässä on se pointti. Pitää tutustua todella moniin ihmisiin! Niistä suhteista sitten tulee se ketju, että tutustuu yhden ihmisen kautta uusiin ja taas uusiin ihmisiin jne. Uskokaa tai älkää, ei ihan perusnättiä naistakaan miehet lähesty yhtään missään, vaan naisen pitää itsekin olla sosiaalinen. 

Olin nuorena todella ujo ja arka ja oman ikäiseni pojat ja miehet eivät kiinnostuneet minusta lainkaan. Vaikka olin laiha ja ihan perus söpö naapurin tyttö.

En tietenkään v

Nykyään on Tinder ja nettideitit, eli tuon kaiken voi unohtaa.

Vierailija
137/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn ja jos se jonkun nyhverön pelottaa, ei se mikään enempää kiinnostava sit edes olis

Vierailija
138/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistan vielä: kaikki naiset eivät ajattele seksin harrastamista riskinä, kun tekevät sitä todennäköisesti miehen kanssa vapaaehtoisesti.

Naiselle seksin harrastaminen on AINA riski! Ihan jo raskaaksi tulemisen takia. Ja se on vain yksi lukemattomista syistä. 

Yhtenä syynä mainittakoon sekin, että jos menee vääränlaiselle miehelle kerrankin antamaan lovea, siitä ukosta saa itselleen loppuiäkseen stalkkerin. Ja mä voin kokemuksesta kertoa, että poliisi ei tee siinä tilanteessa yhtään mitään. 

Voidaan määrätä lähestymiskielto. Hahhaa, mitä se auttaa? Mulle poliisi sanoi suoraan, että ei he voi mua auttaa koska näitä tapauksia on niin paljon.

Ei jokaiselle stalkkerin omaavalle naiselle voida yhteiskunnan varoista palkata jotain ympäri vuorokauden vartiointia. Paitsi tietenkin jos maksaa sen itse..

Vierailija
139/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyl musta tuntuu usein, et ikään ku nainen ei "saisi" lähestyä, että on jotenkin "epätoivoista" tai jotain..

Tietenkin naiset saa lähestyä ja ihan suotavaa se olisikin. Omista kokemuksista vaan noin 80% on ollut eri tavoin outoja ja toisinaan jo päälle päin erikoisilta naisilta. Koen siis samaistumista naisten kanssa kun ihme hyypiöt tekevät iskujaan, mutta miehinä tietenkin seison tukevasti valtapositiossa niin voin suhtautua tuohon huumorilla, toisin kuin naiset. 

Pienellä harjoittelulla ja itsensä sivistämisellä noista meikäläisenkin iskijöistä varmaan valtaosa olisi vaikuttanut ihan tolkullisilta. 

Eli et oikeasti halua että nainen lähestyy, vaan näet hänet sitten ihme hyypiönä, selvä.

Vierailija
140/156 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa kerrankin rehellisiä.

Tarkoitus on tässä sama kuin siinä asetelmassa normonainen ja syrjäytynyt mies. Eli miksei ne tasokkaat naiset tee aloitteita? Naisen taso tarkoittaa: nuori (tai ainakin saman ikäinen kuin mies, mielellään miestä nuorempi kuitenkin) ja vähintään perusnätti, perusfiksu itsestään huolehtiva ja itsensä elättävä nainen. Näin.

Muidenkin naisten aloitteet "kelpaa" koska pitäähän miesten päästä "kehittämään itseään", toisinsanoen kerryttämään kokemusta, egoa ja itsevarmuutta saadakseen sen tasokkaamman naisen. Tai jos ei saa sellaista, saa kuitenkin edes vakipillun. Muutenhan miehestä tulee...hyvänen aika...inseliii! Pahinta maailmassaaaaa! Naisten vikaaaaa!

Ei mee selitykset läpi. Kautta aikojen on miesten, urosten pitänyt todistaa kelpaavuutensa lisääntymispuuhiin, naisen ei sitä tarvitse erikseen tehdä koska nainen lisääntyy silti. Vaikka pakolla.

Naisissa ei ole niin suurta jakaumaa kuin miehissä heikkolahjaisista huipputyyppeihin, luonto tekee testinsä uroksilla, se on uroksen risti. Naaraalle riittää, että kykenee huolehtimaan itsestään ja vauvastaan, jos ei kykene, kuolee molemmat. 

Uroksen tehtävä sosiaalisissa yhteisöllisissä lajeissa on huolehtia sekä naaraasta, että penskoista. Naisia ja lapsia ennenvanhaan kuoli synnytyksiin jatkuvasti. Sitä tapahtuu eläimilläkin. Se on naaraan risti. Luonto on julma.

Toki sitä ei tapahdu naisille nykyään yhtä paljon kuin ennen, kiitos lääketieteellisen kehityksen. Mutta ei se silti tarkoita, että naisten pitää huolia mies vain päästäkseen reväyttämään värkkinsä tehdäkseen penskoja jollekin lurjukselle. Tai vaihtoehtoisesti kestämään kaikki ehkäisykeinojen aiheuttamat kivut ja ongelmat omalle keholleen ja pahimmillaan abortti, mikä saattaa johtaa kokonaan mahouteen, mutta ainakin mielenterveyteen se vaikuttaa, ellei ihan tunnoton hepsankeikka ole.

Tsempatkaa nyt vähän, miehet. Teillä on niin valtavan paljon vähemmän hävittävää kuin naisilla mitä tulee parisuhteisiin, mutta silti yritätte sen liehittelynkin sälyttää naisille? Ei mee läpi. Jankuttamalla vuodesta toiseen ei tämä(kään) asia muuksi muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän