Miksi naisen matkustelu on miehille iso turn off deittipalstoilla?
Ja miksi siitä pitää valittaa. Painaa vaan ruksia näiden kohdalla.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti epävarmat miehet eivät asiasta pidä. Et ole heidän kontrollinsa alla vaan nauttimassa vapaana elämääsi. Mies kokee itsenäisen ja vapaan elämästä nauttivan naisen uhkana. Epävarma mies siis.
Oon huomannut itse naisena, että mua ahdistaa jos miehellä on paljon juhlia viikonloppusin tai muita menoja just ystävien kanssa. Ei tarvii välttämättä olla edes mitää ryyppy juttuja. En koe tällöin, että olisin tarpeellinen lisä miehen elämään tai että olisin tärkeä hänelle. Pitää työstää asiaa..
Vierailija kirjoitti:
ap999 kirjoitti:
Koska hukutte massaan.
Viini, matkustelu, sali blaablaa. Ehkä peppu/ salikuva ja pari selfiee mis näkyy uudet ripset ja tatskat, sit se pakollinen viinittely tai rantakuva kreikasta tms.
Näitä on 2/3 25-35 vuotiaista.
Sit ne matkakuvat on vielä yleensä kaikilla samanlaisia.
Moni arvostaa jotain muuta ku samaa päivästä toiseen.
Profiilista voi myös nähdä ettei oo luvassa kovin älyllistä tai muutoin mielekästä (vastavuoroista) keskustelua.
Aika monella se matkakuva on samanlainen missä istutaan jossain kallionreunalla.
Minulla isä otti meistä muista perheenjäsenistä kuvan, jossa istuimme kalliolla ulkomailla. Olin silloin alle kouluikäinen. En näe sen oudompina niitä kuvia, joita sitä vanhemmat ottavat itsestään reissulla ja kalliolla.
Itse en miehenä saa matkustelusta mitään irti. Kerran vuodessa voisin lähteä ulkomaille mutta muuten vaan ressiä ja rahanmenoa. Matkustelunaisen kanssa oltaisiin liian erilaisia.
M37
Koska on tekopyhää olla ilmastoahdistunut nainen mutta lentää ulkomaille monta kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska on tekopyhää olla ilmastoahdistunut nainen mutta lentää ulkomaille monta kertaa vuodessa.
Okei, sä kuulostat ihan siltä että sua kiinnostaa ilmastoasiat tasan silloin kun sitä voi käyttää lyömäaseena.
Vierailija kirjoitti:
Matkustamisen (siis lentokoneella) hintaa tulisi nostaa TODELLA PALJON, siis jotain tyyliin 300%-500%.
Matkustaminen ei ole pakollista ja nytkin nähtiin, että koronan tuojat tekivät valtiolle miljardien laskua.
Ilmaston takia tätä pitäisi rajoittaa ja hinta on siihen paras keino, matkustamisen tulisi olla luxusta, ei itsestään selvyys.
Lähes kaiken työnkin voi nykyään hoitaa etänä, joten sitäkään reissailua ei tarvita ja niin paljon työmatkoja tehdään siinä busniness luokassa, että näköjään sitä maksukykyä kyllä löytyy.
Toisaalta moni voi vaihdella maisemaa useammin juuri siksi, että koska sitä työtä pystyy tosiaan usein tekemään etänä niistä itseä miellyttävistä paikoista. Ilmasto ei toki kiitä...
Minä miehenä en pidä turistirysistä. Pidän vaeltamisesta, hiihtämisestä, purjehduksesta ja moottorikelkkailusta. Miksi pistäsin oikealle naisen, jolla on vain viininlipittely ja rantalomakuvia? En näe yhteistä ja en halua tuhlata vapaa-aikaani semmoiseen, kun työn puitteissa tulee jo noin 100 matkapäivää vuosittain ja sitä viininlipittelyä tulee sivusta seurattua ihan tarpeeksi asiakastapaamisissa.
Naisten matkailut on yleensä sellaista loputonta yhdentekevää shoppailua ja ravintoloissa istumista ym.
Luontoa, urheilua ja jopa kulttuuria näihin reissuihin sisältyy valitettavan vähän ja valitettavan harvoin.
Vinkkinä, että jos harrastaa jotakin tietynlaista matkailua ja välttämättä haluaa sitä deittipalstalla korostaa, niin kertokaa nyt ihmeessä tarkemmin asiasta. Eli käyttekö toivioretkillä luvatussa maassa vai alpeilla laskemassa vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten matkailut on yleensä sellaista loputonta yhdentekevää shoppailua ja ravintoloissa istumista ym.
Luontoa, urheilua ja jopa kulttuuria näihin reissuihin sisältyy valitettavan vähän ja valitettavan harvoin.
Vinkkinä, että jos harrastaa jotakin tietynlaista matkailua ja välttämättä haluaa sitä deittipalstalla korostaa, niin kertokaa nyt ihmeessä tarkemmin asiasta. Eli käyttekö toivioretkillä luvatussa maassa vai alpeilla laskemassa vai mitä.
Joo, mä en ainakaan syö tai osta yhtään mitään lomareissuillani, matkakohteeseenkin menen kävellen niin ilmastoahdistuneet miehet voi deittailla mua.
Riippuu millaisesta matkailusta on kyse. Käykö joka viikonloppu matkustamassa Suomen sisällä bileiden ja vieraiden miesten perässä, vai käykö kerran vuodessa kesälomamatkalla Kreetalla. Minä ja avopuolisoni käymme kerran vuodessa yhdessä lomalla/matkalla/ulkomailla. Suomen sisällä tai Virossa/Ruotsissa pari kertaa vuodessa hotellissa tms. Kyllä meillä kaikki isommat matkat tehdään pariskuntana eikä omien kavereiden kanssa. Sama homma näillä kummankin kavereilla. Matkailevat kumppaneineen ja perheineen. Meillä ikää 27-vuotta.
Ovat varmaan köyhiä, joilla ei ole itsellä varaa matkustaa. Tai sitten kokevat, että tuo reissaaminen on heille joku kilpailija, johon naisen huomio suuntautuu. Ja tavallaan tottahan se on. Siksi itse taas en halua miestä, joka ei ole kiinnostunut näkemään maailmaa, koska se on itselle haave.
Minä haluaisin hankkia etätyön ja lähteä kiertelemään Eurooppaa pariksi vuodeksi. Joko pakuelämää tai sitten purkkarilla. Pitäisi olla joku samanhenkinen mies, ei mikään paikoilleen jämähtäjä.
Tykkään liikkua luonnossa ja kun matkustelen, kulutan suurimman osan matkasta luontonähtävyyksiä roadtrippaillen. Esim Norja on aivan tajuttoman kaunis paikka. Pelkästään siellä riittäisi nähtävää ja koettavaa kuukausiksi. Ei kiinnosta ryyppääminen jossain Alicantessa. Tuollainen nyt on aika ennakkoluuloinen käsitys matkailijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä en ainakaan syö tai osta yhtään mitään lomareissuillani, matkakohteeseenkin menen kävellen niin ilmastoahdistuneet miehet voi deittailla mua.
Sun kanssa olis vaikeeta olla muutenkin ilman matkustelua. Tahallas ymmärrät väärin tai laitat sanoja toisen suuhun. Mukanäppärää sanailua. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan köyhiä, joilla ei ole itsellä varaa matkustaa. Tai sitten kokevat, että tuo reissaaminen on heille joku kilpailija, johon naisen huomio suuntautuu. Ja tavallaan tottahan se on. Siksi itse taas en halua miestä, joka ei ole kiinnostunut näkemään maailmaa, koska se on itselle haave.
Minä haluaisin hankkia etätyön ja lähteä kiertelemään Eurooppaa pariksi vuodeksi. Joko pakuelämää tai sitten purkkarilla. Pitäisi olla joku samanhenkinen mies, ei mikään paikoilleen jämähtäjä.
Tykkään liikkua luonnossa ja kun matkustelen, kulutan suurimman osan matkasta luontonähtävyyksiä roadtrippaillen. Esim Norja on aivan tajuttoman kaunis paikka. Pelkästään siellä riittäisi nähtävää ja koettavaa kuukausiksi. Ei kiinnosta ryyppääminen jossain Alicantessa. Tuollainen nyt on aika ennakkoluuloinen käsitys matkailijasta.
Millaisen päätelmän tekisit miehestä, jolla on paidaton rantakuva ja kuva miehestä oluttuoppi kädessä terassilla? Olisiko se, että tämän miehen haluan ehdottomasti mukaan Pohjois-Norjaan vaellukselle?
Vierailija kirjoitti:
Koska matkustajanaisia kiinnostaa vain matkustelu ja miehen rooli siinä elämässä on lähinnä kustannuksiin osallistuminen. Mies romanttisena olentona kaipaa jotain muuta.
Hmm. Minä olen nainen, jota matkustelu ei kiinnosta vähääkään. Jos mies kertoisi harrastavansa matkustelua, niin olisi minulle valitettavasti turn-off. Arveluni olisi, että on muutenkin levoton sielu, jota arki ja pysyvyys kyllästyttää ja joka kaipaa vaihtelua koko ajan. Ei sopisi minulle, tylsälle kotihiirelle sen luonteinen mies. Muinoin seurustelinkin lyhyen aikaa matkustelusta tykkäävän miehen kanssa, ja hän ei vaan voinut hyväksyä ajatusta, että jäisin kotiin kun lähtee matkalle.
Matkustelusta ei ollut mulla sanaakaan ja silti löytyi matkustelusta tykkäävä mies. Golf, vaellus ja ruoanlaitto oli mainintana ja mieskin hurahtanut nyt golfiin. Ei kai se tarkoita, että jos jostain tykkää/harrastaa, niin se on ihan koko elämä ja mitään muuta ei voi tehdä
Itse veikkaan syyksi köyhyyttä, piheyttä tai kielitaidottomuutta, jos joku ei tykkää matkustelusta
Ihan melkein hämmästyttää lukea täältä, että miehet ei pidä matkustelusta.
Mä nään Tinderissä jatkuvasti matkustavia miehiä. Paljon kuvia joissa ollaan kiipeilemässä vuorilla, rantalomilla, kahviloissa yms. Itse en matkustele, joten laitan nuo vasemmalla.
Tuntuu oudolta miksi edes saan tykkäyksiä tai minulle näytetään tuollaisia tyyppejä kun eihän minulla ole vastaavaa profiilia.
Asun vähän syrjäkylällä ja täällä ei ole juurikaan miehiä. Ne matkustajat on yleensä jostain kauempaa, mutta ehkä niile ei välimatka ole sitten ongelma.
Mitä muuta? Mies romanttisena olentona voisi nyt selittää, eikö rahat riitä reissaamiseen, eikö se halpa kalja tai romanttinen rosee muinaisen kulttuurin raunioilla kiinnosta vai pelottaako ulkomaalainen ruoka makkaraperunoihin tottunutta maalaismiestä?
(Tinderissä nyt tuskin on muita kuin luuserimiehiä. Miksi siellä edes on naisia, ap tule pois sieltä.)