Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen matkustelu on miehille iso turn off deittipalstoilla?

Vierailija
10.01.2024 |

Ja miksi siitä pitää valittaa. Painaa vaan ruksia näiden kohdalla.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelusta on tullut monen silmissä kliseinen harrastus, joka antaa vaikutelman persoonattomasta, massan mukana kulkevasta naisesta. Vaikka monet naiset uskovat tietävänsä millaisista naisista miehet pitävät, niin monesti ne kuvitellut ominaisuudet ovatkin lähinnä turn-offeja monille miehille. Esim. naiset usein kuvittelevat että heidän pitäisi olla meikattu kuin Kim Kardashian, mutta todellisuudessa vähempi on usein parempi miesten silmissä.

Persoonallisuus on useiden miesten mieleen paljon enemmän kuin se stereotyyppinen trophy-wife olemus, johon monet nuoret ja osa vähän vanhemmistakin naisista pyrkivät.

Onko käynyt mielessä, että matkustaa voi monella tavalla? Ite matkustan jotta pääsen erilaisiin luontoelämyksiin. Trekkaaminen viidakossa tai vuoristossa on todella antoisaa, enkä ole havainnut että kovin moni lähtee haastaviin olosuhteisiin. Eivät kaikki todellakaan mene turistirysään hotellille juomaan viiniä.

Vierailija
22/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo tuhlaavasta rahankäytöstä ja siitä että arvostaa omaa matkustelua enemmän kuin luontoa joka siinä kärsii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen matkustelu on sellaiselle miehelle red flag, joka tykkää olla vaan kotona, Suomessa ja saunoa tai kulkea luonnossa. Eli mulle sitten taas noi on ehdoton ei, koska en välitä mistään luontojutuista, kalasteluista, marjastuksista ym. Haluan lähteä aina kun mahdollista jonnekin muualle Suomesta. 

Vierailija
24/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi miestä joka oikeasti matkustelee paljon. Tavoitteena on perustaa seuraavan kanssa perhe, eikä se onnistu jos toinen haluu vaan kokoajan matkustella tai asuu hetken jossain muualla jne. Koen myös, että mies mielummin muuttaa esim. thaimaaseen 5kk ja jättäisi mut suomeen jos mulla ei olisi mahdollisuutta lähtee mukaan.

Vierailija
25/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista syistä, kuin miesten kuvat autoista, veneistä, kalastuksesta, metsästyksestä, moottoripyöristä ym. on yleensä turn off naisten mielestä.

Miehet eivät yksinkertaisesti yleensä arvosta näitä viini/matkustelukuvia ja niitä mielikuvia, joita ne heissä herättävät. Bikinikuvia kyllä tietysti katsellaan, mutta ei mitään viininlipittelykuvia jostakin Barcelonan kaltaisesta massaturismikohteesta.

Suuri osa miehistä ei yksinkertaisesti näe niissä mitään hienoa tai arvostettavaa.

Vierailija
26/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen matkustelu olis iso plussa. Varsinkin jos yhdessä vois matkustaa ja nähdä maailmaa. Itse tykkään matkustella paljon . 

M37

Mikä ihmeen yhdessä matkustaa, tässä puhutaan tinder palstojen sinkuista ja toisista sinkuista, jotka reissaavat ympäri ämpäri.

Vierailija
27/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään matkustelusta, mutta mun kohdalla se on 1vk ja pari pitkää viikonloppua vuoden aikana. Onko tosiaan paljon? Minusta aika normisettiä 50 vuotiaalle asuntonsa jo maksaneelle. Jos olis mies reissukaverina, voisin vaikka viettää talvet etelässä, pystyn tekemään etätöitä

Vierailija
28/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mitään astrofysiikkaa. Keskimäärin miehiä harvemmin kiinnostaa matkustelu kuin naisia. Jotkut miehet jopa vihaavat matkustamista.

Vierailija
29/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen matkustelu on sellaiselle miehelle red flag, joka tykkää olla vaan kotona, Suomessa ja saunoa tai kulkea luonnossa. Eli mulle sitten taas noi on ehdoton ei, koska en välitä mistään luontojutuista, kalasteluista, marjastuksista ym. Haluan lähteä aina kun mahdollista jonnekin muualle Suomesta. 

No mikset sitten lähde pysyvästi? Piruako tänne änkeät takaisin? Pistä Tinder laulamaan jossakin siellä, missä oikeasti tykkäät olla.

Vierailija
30/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Koska hukutte massaan. 

Viini, matkustelu, sali blaablaa. Ehkä peppu/ salikuva ja pari selfiee mis näkyy uudet ripset ja tatskat, sit se pakollinen viinittely tai rantakuva kreikasta tms. 

Näitä on 2/3 25-35 vuotiaista.

Sit ne matkakuvat on vielä yleensä kaikilla samanlaisia.

Moni arvostaa jotain muuta ku samaa päivästä toiseen.

Profiilista voi myös nähdä ettei oo luvassa kovin älyllistä tai muutoin mielekästä (vastavuoroista) keskustelua. 

Miten näitä kliseitä kliseiden perään -tapauksia tursuaa joka tuutista?

Vierailija
31/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jatkuvat reissut- Gambia ja Dubai.

Pitääkö alkaa eritellä matkakohteitaan deitti-ilmossa, vai lyötkö vain seksituristileiman kyselemättä otsaan?

Vierailija
32/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseinen perusnainen kyseessä. 

Vierailija
33/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuttaja taas täällä valittamassa. Jankuti Jankuti

Ei tämä ole valitusta vaan kysytään ihan asiallisesti, miksi matkustelutapaukset ohitetaan?

Syy on juuri se tabu josta ei usein puhuta, näillä tapauksilla on usein aidsia, ebolaa, hepatiitteja ja muuta.

Vierailija
34/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään matkustelusta, mutta mun kohdalla se on 1vk ja pari pitkää viikonloppua vuoden aikana. Onko tosiaan paljon? Minusta aika normisettiä 50 vuotiaalle asuntonsa jo maksaneelle. Jos olis mies reissukaverina, voisin vaikka viettää talvet etelässä, pystyn tekemään etätöitä

Eikö Tinder toimi etelässä?

Vierailija
35/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustamisesta on tullut kultinomainen hyvän ja sivistyneen ihmisen mukasymboli. Kun käy lomareissulla kerran koukkaamassa keskustan tai turistirysän ulkopuolella niin hetiks vähän kässää diipisti kaiken ja voi kelailla asioita ihan eri leveleillä kuin joku suomijuntti. Tai yhden Rooman reissun jälkeen ollaan niin Rooma-asiantuntijoita ja taas niin paljon matkustamattomia sivistyneempiä. 

Todellisuus on kuitenkin aivan muuta ja lähinnä irvokasta. Perusbimbon ja yllämainittujen sössötysten kanssa kun joutuisi viikoksi kahleisiin ulkomaille niin varmaan jo toisena päivänä joutuisi alkaa tähyileemään korkeinta kirkon tai temppelin tornia seuraavaksi "kohteeksi".

Vierailija
36/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoista syistä, kuin miesten kuvat autoista, veneistä, kalastuksesta, metsästyksestä, moottoripyöristä ym. on yleensä turn off naisten mielestä.

Miehet eivät yksinkertaisesti yleensä arvosta näitä viini/matkustelukuvia ja niitä mielikuvia, joita ne heissä herättävät. Bikinikuvia kyllä tietysti katsellaan, mutta ei mitään viininlipittelykuvia jostakin Barcelonan kaltaisesta massaturismikohteesta.

Suuri osa miehistä ei yksinkertaisesti näe niissä mitään hienoa tai arvostettavaa.

Metsästys, kalastus, autot jne on asioita mitä mies harrastaa omassa porukassaan, tuskin haluaa edes naista sinne mukaan. Matkusteleva nainen kai yleensä kaipaa matkakumppania

Vierailija
37/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se itsekästä ja saastuttaa ilmastoa. Antaa kuvan hedonismista. Kohtuullisena se on ok mutta jotkut naiset matkustaa monta kertaa vuodessa jonnekkin päin maailmaa. En mitenkään voi arvostaa.

Vierailija
38/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusteluhan on parasta. Ollaan käyty kumppanin kanssa yli 40 maassa :D

Vierailija
39/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itsellä oli mies, jonka kanssa mentiin kotimaassa ja ulkomailla. Mies maksoi yleensä, mutta ei aina ja kaikkea.

Nyt kun olen yksin, leski, olen mennyt pari kertaa sinkkuna, kotimaassa ja ulkomailla. Ja tarkoitus on jatkaa menemistä ja reissaamista jatkossakin. Ja kun olen huomannut, ettei niistä vapaista nykymiehistä ole kuin naisen haarusten jahtaajaksi, niin soolomatkat on siis mielessäni.

N, pian56v 👩

Vierailija
40/78 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei itse harrasta matkustelua, hän voi pitää naista

- sitoutumiskyvyttömänä

- pinnallisena

- tuhlaavana

- itsekkäänä

Matkakuvat ovat tosiaan useimmille miehille turn off. Vähän samalla tavalla olisi, jos mies laittaisi itse Tinderiin kuvia Pattayan baareista.

Mä en nyt ihan vertaisi Pattayan baaria esim Macchu Picchuun tai Islannin hevosvaellukseen tai Loiren linnakierrokseen🤣🤣🤣

Kaikki ei makaa aurinkorannalla, maailmassa on paljon muutakin koettavaa! Tietty jos mies ei pysy vauhdissa mukana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi