Miksi naisen matkustelu on miehille iso turn off deittipalstoilla?
Ja miksi siitä pitää valittaa. Painaa vaan ruksia näiden kohdalla.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustelusta on tullut monen silmissä kliseinen harrastus, joka antaa vaikutelman persoonattomasta, massan mukana kulkevasta naisesta. Vaikka monet naiset uskovat tietävänsä millaisista naisista miehet pitävät, niin monesti ne kuvitellut ominaisuudet ovatkin lähinnä turn-offeja monille miehille. Esim. naiset usein kuvittelevat että heidän pitäisi olla meikattu kuin Kim Kardashian, mutta todellisuudessa vähempi on usein parempi miesten silmissä.
Persoonallisuus on useiden miesten mieleen paljon enemmän kuin se stereotyyppinen trophy-wife olemus, johon monet nuoret ja osa vähän vanhemmistakin naisista pyrkivät.
Onko käynyt mielessä, että matkustaa voi monella tavalla? Ite matkustan jotta pääsen erilaisiin luontoelämyksiin. Trekkaaminen viidakossa tai vuoristossa on todella antoisaa, enkä ole havainnut että kovin moni lähtee haastaviin olosuhteisiin. Eivät kaikki todellaka
Mä laittaisin tämmöselle heti peukun. Omalta mukavuusalueelta hyppääminen tuntemattomaan kasvattaakseen kokemuksia ja luonnetta vetoaisi kyllä 👍
Valmis oppimaan, tutkimaan ja haastamaan itseään.
Se rannalla löhöily / drinkkittely naama pakkelissa ei välttämättä, ainakaan enää. 😁
Koska ainut syy miksi naiset matkustais ulkomaille on että menevät kikkeliä hakemaan.
Kunnollinen nainen jaksaa kyllä olla kotona, missä naisen paikka muutenkin on.
Tämän alaspeukuttajat tuntevat piston sydämmessään ja se todistaa vain sanomani oikeaksi.
Minä tykkään matkustella myös, mutta en välttämättä olisi kiinnostunut naisesta, jolle matkustelu on elämän sisältö tai todella tärkeä juttu.
Jos alkaisin seurustella sinkkunaisen kanssa, joka siis myös harrastaa matkustelua ahkerasti, en usko, että saisin hänestä kuitenkaan matkaseuraa, koska mitä todennäköisimmin matkailukohteemme, kiinnostuksemme ja motivaatiomme matkustella olisivat aivan erilaiset.
Vierailen itselleni tärkeissä kohteissa ja paikoissa, enkä ainakaan näillä matkoilla haluaisi tehdä kompromisseja, koska usein se tarkoittaisi koko matkasuunnitelmien kääntämistä ympäri. Enkä haluaisi myöskään matkaseuraa, joka kulkee mukanani vastentahtoisesti.
Eli siis päätyisin joka tapauksessa matkustelemaan yksin. Toimisihan se niinkin, mutta se ehkä tarkoittaisi sitä, että loma-ajat olisimme kumpikin omilla tahoillamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoista syistä, kuin miesten kuvat autoista, veneistä, kalastuksesta, metsästyksestä, moottoripyöristä ym. on yleensä turn off naisten mielestä.
Miehet eivät yksinkertaisesti yleensä arvosta näitä viini/matkustelukuvia ja niitä mielikuvia, joita ne heissä herättävät. Bikinikuvia kyllä tietysti katsellaan, mutta ei mitään viininlipittelykuvia jostakin Barcelonan kaltaisesta massaturismikohteesta.
Suuri osa miehistä ei yksinkertaisesti näe niissä mitään hienoa tai arvostettavaa.
Metsästys, kalastus, autot jne on asioita mitä mies harrastaa omassa porukassaan, tuskin haluaa edes naista sinne mukaan. Matkusteleva nainen kai yleensä kaipaa matkakumppania
No mä en ainakaan haluaisi miestä, joka ei halua minua mukaan metsästämään tai kalastamaan. Metsästyslupakirja minulla on, mutta ei omaa asetta. Matkustan yksin, mutta joskus on mukavaa saada joku mukaan. Reissun päällä tapaa paljon muitakin yksin matkustavia naisia. Vai onko sinulla sellainen ajatusmaailma, ettei nainen kykene toimimaan itsenäisesti?
Moni suomalainen hehkuttaa, että haluaa lämpöön, mutta sitten istuu ilmastoidussa hotellin aulassa, nukkuu ilmastoidussa huoneessa ja kulkee ilmastoidussa autossa.
Suomessa tämän saman +20 olisi saanut ilman ilmastointia.
Menee rahaa, riistää luontoa. Antaa kuvan naisesta, joka ei osaa olla paikallaan vaan pitää koko ajan suhata jonnekin päin.
Kukla nyt sitten valittaa on toinen juttu. Suurin osa Tinderin tai muiden deittisivujen ja -sovellusten tarjoamista profiileista ei herätä minussa kiinnostusta. Lähietäisyydeltä oman ikäisiä ihmisiä hakiessa itsessään tulee rajallinen määrä. Siitä kun karsii kuvattomat, kuvauksettomat, tupakoivat, lisääntymistoiveiset, lemmikinomistajat tai kenen kanssa ei ole yhteisiä kiinnostuksia niin aika vähiin jää. Sitten voi katsoa herättääkö kuvat kiinnostusta, niin jossain palvelussa voi laskea yhden käden sormilla kiinnostusta herättävät henkilöt.
En tiedä miksi minun pitäisi lähteä tilannetta netissä tai livenä kenellekään valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ainut syy miksi naiset matkustais ulkomaille on että menevät kikkeliä hakemaan.
Tämän alaspeukuttajat tuntevat piston sydämmessään ja se todistaa vain sanomani oikeaksi.
Uskovana naisena kävin katsomassa Raamatun maisemia ulkomailla. Enkä kikkeleitä. Kotimaassa kävin lastani tervehtimässä toisella puolella Suomea. Enkä kikkeleitä metsästämässä.
Se olisi kyllä aika paha juttu, jos sinkkunaisenkin pitäisi kotona pysyä, kun on niitä velvoitteita sen kodin ulkopuolella. 😁
Vierailija kirjoitti:
Menee rahaa, riistää luontoa. Antaa kuvan naisesta, joka ei osaa olla paikallaan vaan pitää koko ajan suhata jonnekin päin.
Joka suuntaan suhaava nainen etsii miestä, joka myös suhaa mielellään joka suuntaan eikä pysy paikallaan. Eikö tuo ole aivan itsestään selvää?
Vierailija kirjoitti:
Okei, mä en sit kai ole nainen, koska olen yhä vieläkin neitsyt vaikka olen matkustellut kymmeniä ja kymmeniä kertoja pitkin maailmaa. Mutta samapa tuo minä sukupuolena täällä eletään.
Matkustamisen (siis lentokoneella) hintaa tulisi nostaa TODELLA PALJON, siis jotain tyyliin 300%-500%.
Matkustaminen ei ole pakollista ja nytkin nähtiin, että koronan tuojat tekivät valtiolle miljardien laskua.
Ilmaston takia tätä pitäisi rajoittaa ja hinta on siihen paras keino, matkustamisen tulisi olla luxusta, ei itsestään selvyys.
Lähes kaiken työnkin voi nykyään hoitaa etänä, joten sitäkään reissailua ei tarvita ja niin paljon työmatkoja tehdään siinä busniness luokassa, että näköjään sitä maksukykyä kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Matkustamisen (siis lentokoneella) hintaa tulisi nostaa TODELLA PALJON, siis jotain tyyliin 300%-500%.
Matkustaminen ei ole pakollista ja nytkin nähtiin, että koronan tuojat tekivät valtiolle miljardien laskua.
Ilmaston takia tätä pitäisi rajoittaa ja hinta on siihen paras keino, matkustamisen tulisi olla luxusta, ei itsestään selvyys.
Lähes kaiken työnkin voi nykyään hoitaa etänä, joten sitäkään reissailua ei tarvita ja niin paljon työmatkoja tehdään siinä busniness luokassa, että näköjään sitä maksukykyä kyllä löytyy.
Olet oikeassa, lentomatkustaminen on aivan liian halpaa. Varsinkin kun se ei ole tarpeellista.
Kertoo naisen arvomaailmasta ja se on kallis harrastus.
En omista autoa eikä ole puolisoa tai serustelukumppania. Jalan ja pyörällä pääsee kotikaupungissa, taksilla, bussilla, junalla ja lentokoneella muualle.
Jos joku kiva mieskaveri haluaisi reissulle mukaan, sopii, jos hän ei aiheuta harmia minulle ja koita tehdä reissusta esim. jotain erotiikka- ja seksilomaa. On tosi sääli, ettei miehistä yleensä ole vain kavereiksi vastakkaiselle sukupuolelle. Itsellä ei ole veljeä, jota olen aina surrut. Joku veljenkaltainen mies reissulla olisi kyllä kiva juttu.
ap999 kirjoitti:
Koska hukutte massaan.
Viini, matkustelu, sali blaablaa. Ehkä peppu/ salikuva ja pari selfiee mis näkyy uudet ripset ja tatskat, sit se pakollinen viinittely tai rantakuva kreikasta tms.
Näitä on 2/3 25-35 vuotiaista.
Sit ne matkakuvat on vielä yleensä kaikilla samanlaisia.
Moni arvostaa jotain muuta ku samaa päivästä toiseen.
Profiilista voi myös nähdä ettei oo luvassa kovin älyllistä tai muutoin mielekästä (vastavuoroista) keskustelua.
Aika monella se matkakuva on samanlainen missä istutaan jossain kallionreunalla.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että vastaavasti kotona viihtyvä mies on matkustelevasta naisesta millään tasolla kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jatkuvat reissut- Gambia ja Dubai.
Joo, varmaan matkakohteet ja seura vaikuttavat aika paljon. Jos nainen on kiinnostunut matkustamaan miehen kanssa vaikkapa romanttiseen Pariisiin, on asia miehen näkökulmasta "ehkä hieman" erilainen kuin jos matkustelee noihin mainitsemiisi yksin tai tyttöporukalla.
Varmasti epävarmat miehet eivät asiasta pidä. Et ole heidän kontrollinsa alla vaan nauttimassa vapaana elämääsi. Mies kokee itsenäisen ja vapaan elämästä nauttivan naisen uhkana. Epävarma mies siis.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo naisen arvomaailmasta ja se on kallis harrastus.
Tottakai matkustelu kertoo arvomaailmasta. Ei kai kukaan ilman syytä lähde minnekään matkalle.
Kallista se on vain, jos maksaa paljon kaikesta, haluaa esim. all inclusive-palvelut.
Joo, se kotona nyhjäävä onkin uniikki lumihiutale joka on ainoana porukasta erottuva. Minä matkustelen ulkomaille konsertteihin, safareille ja joskus on haaveissa päästä katsomaan formuloita. Mulle on se ja sama hukunko massaan vai en, jos teen asioita jotka saa minut onnelliseksi. Ja sitä helpompaa on saada matkaseuraa jos nuo minun harrastukseni ovat valtavirtaa - harmi vain että harvaa kiinnostaa puhua kasarirokkareista, villieläimistä tai formuloista sitten ihan reaalielämässä.