Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen pressatentti Li Andersson tv1 klo 21

Vierailija
09.01.2024 |

Kohta alkaa Li Anderssonin grillaus. Tänne keskustelu aiheesta. 

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li liikutti. Kun Li puhui saamastaan kansalaispalautteesta ja kuinka osa kansasta tuntee itsensä ulkopuoliseksi jne. pyyhin kyyneleitä. Juuri koskaan puheet ei liikuta, mutta Li liikutti. 🥹 Itse olen yliopisto-opiskelija, joten kyse ei ollut mistään itseen kohdistuvasta jutusta. Li on älykkö. Äänestän häntä palkitakseni hänen työnsä ja uransa poliitikkona. Helsinkiläisenä en tiettykään koskaan pääse äänestämään eduskuntavaaleissa häntä, vaikka olen aina ihaillut hänen tinkimättömyyttään ja terävää älyään plus ihana pilke silmäkulmassa ja hymynkare. Miellyttävä myös persoonana, kenelläkään ei ole ollut pahaa sanottavaa persoonasta. Kakkoskierroksella sitten Haavistoa.

Sinua ei ilmeisesti haittaa se, että Andersson on heilunut julkisesti kännissä? Tai ottanut rahaa suomenkielisiä alempana rotuna pitäneeltä Freudenthalin säätiöltä?

Ja sinä vaan pyyhit kyyneleitä, kun Li puhuu p*skaa, jotta juuri sinun kaltaisesi helposti höynäytettävät menisivät halpaan?

Vierailija
162/175 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Li olisi vallassa, Suomi olisi Neuvostoliitto. Sitä en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on melko pihalla suomalaisesta poliittisesta järjestelmästä, kun luulee presidentillä olevan moiseen valtaa.

Vierailija
164/175 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata Vasemmistoliittoa. Katsoin kuitenkin Li Anderssonin tentin. Hän vaikutti todella fiksulta ja älykkäältä verrattuna vihervasureiden muihin ehdokkaisiin Haavisto ja Urpilainen. Anderssonin ylioppilastodistus jäi jo aikaisemmin mieleen. Oli paras kaikkiin muihin ehdokkaisiin verrattuna. RKP ei asettanut omaa ehdokasta. Heille on kuitenkin tarjolla kolme kaksikielistä ehdokasta laidasta laitaan: Andersson, Harkimo ja Stubb.

Vierailija
165/175 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään häiritse Lin hymyileminen puhuessaan. Todella outoa minun mielestä, kun puhuu vaikka Gazan uhreista ja hymyilee samalla. Jotenkin tulee sellainen olo, että hymyilee siksi, kun ei itsekkään usko siihen mitä puhuu.

Vierailija
166/175 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään häiritse Lin hymyileminen puhuessaan. Todella outoa minun mielestä, kun puhuu vaikka Gazan uhreista ja hymyilee samalla. Jotenkin tulee sellainen olo, että hymyilee siksi, kun ei itsekkään usko siihen mitä puhuu.

Li on aina puhunut sillä tavalla ja hänen yleisilmeensä on aina ollut hymyilevän näköinen. Voi olla, että hän ei edes hymyile vaan hänen suurehkot huulensa luovat sellaisen illuusion. Li:llä on isot huulet. Kasvot ovat sirot, mutta huulet ja suu ovat isot niin se voi vääristää hänen ilmeitään.

Vierailija
167/175 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson loistaa tähtenä ukkojen seassa.

Vierailija
168/175 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on melko pihalla suomalaisesta poliittisesta järjestelmästä, kun luulee presidentillä olevan moiseen valtaa.

Ei Putinillekaan valtaa tarjottimella tuotu, ihan itse otti sen...

Vierailija
169/175 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän häiritsee se jatkuva kiemurtelu ja tvistaaminen. Ei pysty olemaan sekuntiakaan paikallaan.

Vierailija
170/175 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Putinillekaan valtaa tarjottimella tuotu, ihan itse otti sen...

Jeltsin kertoi jo vuosia ennen vallan vaihtoa, että Putin tulee valtaan ja hän tekee kaikkensa, että näin käy. 

Vierailija
171/175 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lee Anderson ei edusta Suomen etua.

Vierailija
172/175 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapurosta presidentti! 

Vierailija
173/175 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Mulla on ihan sama kusta tulee seuraava presidentti, kunhan se ei ole Stubb. 

Vierailija
174/175 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li liikutti. Kun Li puhui saamastaan kansalaispalautteesta ja kuinka osa kansasta tuntee itsensä ulkopuoliseksi jne. pyyhin kyyneleitä. Juuri koskaan puheet ei liikuta, mutta Li liikutti. 🥹 Itse olen yliopisto-opiskelija, joten kyse ei ollut mistään itseen kohdistuvasta jutusta. Li on älykkö. Äänestän häntä palkitakseni hänen työnsä ja uransa poliitikkona. Helsinkiläisenä en tiettykään koskaan pääse äänestämään eduskuntavaaleissa häntä, vaikka olen aina ihaillut hänen tinkimättömyyttään ja terävää älyään plus ihana pilke silmäkulmassa ja hymynkare. Miellyttävä myös persoonana, kenelläkään ei ole ollut pahaa sanottavaa persoonasta. Kakkoskierroksella sitten Haavistoa.

Sinua ei ilmeisesti haittaa se, että Andersson on heilunut julkisesti kännissä? Tai ottanut rahaa suomenkielisiä alempana rotuna pitäneeltä Freudenthalin säätiöltä?

Ja sinä va

Täällä Suomessa kun ollaan, niin eikös noiden kaikkien ehdokkaiden menneisyys pitäisi kaivaa niin tarkkaan, että paljastuu sekin, kuka teki pikkulapsena mitä kaikkea? Eihän suomalainen voi äänestää presidentiksi henkilöä, joka viisivuotiaana rikkoi hiekkalaatikolla naapurin pojan tekemän hiekkalinnan tai huijasi kaveriaan neppisautokisassa. Kauhistus on myös, jos 1. luokalla, ekalla kouluviikolla viittasi opettajan kysymykseen ja vastasi siihen väärin.

Vierailija
175/175 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa täysipäinen ehdokas. Kaikki mun lähipiirissä äänestää. Aivan sama jos ei ole "mahdollisuuksia". Se ei ole mikään peruste äänestää ketään noista muista vastuuttomista oman perseen haistelijoista.