Täytetty karhu mökille vai kotiin? Mökki pieni, koti iso, mutta sopiiko se kaupunkiasuntoon?
Kommentit (21)
Mä en muista milloin ilisin nauranut näin paljon, ihan vedet valuu silmistä..
Mä voisin otta sen ovivahdiksi tai viedä naapurin ovelle :)))))))))))))))
Sitten kun mies reissussa, kellistät sen siihen sängyle ja nukut sen kainalossa.
Miten ihmeessä sillä voi olla karhun raato jonka se saa itse käyttää? Ja missähän päin suomea??
Kuullostaa aikas epäuskottavalta..
Siis eihän kukaan VOI antaa toiselle tuollaista lahjaa!!! Itse olen metsästyksen vastustaja ja täytetyt eläimet saa normaalisti kiukun nousemaan, mutta tämä kyllä naurattaa minuakin...
Luuleeks sun appiukko, että joku karhunraato suojelis sua (tai yleensäkään ketään)?
Kyllä se on jo suojelunsa suojellut.
2 kanahaukkaa, mayra, orava, janis, naata, metso, teeri ja koppelo.
Mutta karhua kun ei yksin metsästetä,,,
Se on metsästysseuran touhua jolla täytyy olla vielä lupa kaataa karhu, Karhun liha ja loppu osakin on sen verta arvokasta ettei sitä yleensä saa itselleen edes se kaataja. (jonka luodista kuolee..)
HIrven kaadossa kaataja saa sarvet,,..
Mut että joku saanut koko karhun?? Ja antaa sen jollekin miniälleen "vartijaksi" kuullostaa pöljältä!
sitä ajatusta: ensimmäinen appiukon ampuma karhu ja hän halusi lahjoittaa sen MINULLE.
Karhu "muuttaa" meille nyt viikonloppuna ja ainakin aluksi tänne kaupunkiasuntoon, kun ei juurikaan olla syksyllä ta talvella mökillä, niin ei siitä paljon iloa olisi mökillä.
-ap
En ikimaailmassa haluais yhtään raatoa kotiini. Mielummin katseln telkkarista elävää karhua tai vaikka taulua tai valokuvaan ELÄVÄSTÄ eläimestä.
En ikinä ole ymmärätnyt sitä, miksi joku haluaa kuolleita eläimiä kotiinsa ?!?
No, onneksi sinä arvostat.
Varsinaiseen kysymykseesi... Kuten jo edeltä ymmärsit, karhu ei sovi mielestäni kumpaankaan, mutta JOS ihan pakko on se jonnekin laittaa, niin kesämökille. Sinnekin tekisin sille ihan oman mökin...
Täytetyt jänikset sun muut on metsästystä harrastamattoman kodissa korneja, mutta JÖSSES, ottaisin täytetyn karhun riemusta kiljuen! Vaikea keksiä kuulimpaa sisustusobjektia (vaikka isohan se on...). ja olohuoneeseen tai ruokailutilaan sen laittaisin, ansaitsee arvoisensa miljöön.
Karhuille saa kaatolupia ihan laillisesti. Määrä ei ole vuosittain iso, mutta ihan uskottava juttu täytetyn karhun saaminen on. Tietysti harvempi antaa sellaista miniälleen...
Aukaiset oven, tyrkkäät karvasen kaverin siihen ovelle, ja RAAH. Tai ovikello sunnuntaiaamuna rimputtelevat ipanat.
Olis mulla ainakin kivaa. Mut ei tosissaan, provohan tää on, mutta harvinaisen hyvä sellainen.
Voipi olla mielenkiintoisia ilmeita kun lähtee aamulehteä noutamaan : )
Itse en henkilökohtaisesti laittaisi sellaista mihinkään ikinä. Hyi kauhistus ajatustakin...Mutta jos se nyt on pakko johonkin tunkea niin tietysti mökille.
Voipi olla mielenkiintoisia ilmeita kun lähtee aamulehteä noutamaan : )
vaatii aika paljon muulta sisustukselta. Jos teillä on hyvin kantrityylistä tai antiikkia ja muuta sukuperintöä niin se voi sopia kaupunkiinkin.
mistä ihmeestä teille on sellainen tullut?
tai laita lastenhuoneeseen ja sano että se on teddykarhu
mies on niin paljon reissuhommissa, niin appiukon mukaan karhu saa suojella mua sängyn vieressä. Mun mielestä sopis vaan niin paljon paremmin mökkiympäristöön.
-ap