Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puolison hikoilulle tehdä jotain?

Vierailija
09.01.2024 |

Mies hikoilee normaalistikin, mutta yleensä dödö pitää hajun ihan ok aisoissa. Toki jos tekee jotain fyysistä työtä, niin on ihan litimärkä ja hajukin aikamoinen, mutta se ei ole varsinainen ongelma vaan etätyöt kotona. Olen itse vanhempainvapaalla, joten olen kotona kun mies on etätöissä. Esim. tänään tulin kauppareissulta kotiin ja pistävä kissanpissan haju leijui vienosti alakerrassa asti. Mies työskentelee yläkerran aulassa ja kun menin käymään ylhäällä, haju oli  kaikissa huoneissa joihin oli ovi auki. En voi ymmärtää miten perseellään koneella istuessa voi ihminen hikoilla tuolla tavoin ja se haju on jotain todella kuvottavaa. Haisee ihan kissanpissalle. Stressaako vai mistä tuo voi johtua? Aina mies on hikoillut enemmän kuin minä, mutta haju on ollut normaali hienhaju, siedettävä. En oikein osaa sanoa, milloin tämä kuvottava haju on alkanut. Ongelmaa ei ole vapaapäivinä. Esim. Viime viikon mies oli vielä lapsen kanssa kotona ja minä töissä. Kun tulin kotiin, ei meillä haissut tältä. Toki ollaan tehty etätöitäkin yhdessä ja hajuhaitan olen ennenkin huomannut, mutta on mielestäni pahentunut ehkä viimeisen vuoden aikana. Tuleekin mieleen, että onko kyseessä joku sairaus josta pitäisi huolestua. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi