minkäs maalaisia pariskuntia täällä on ja missä asutte?
Kommentit (121)
jjae:
Itse olen Suomalainen ja mies Hollantilainen. Asustelemme Hollannin maaseudulla ja kohta pitäisi syntyä ensimmäinen vauva =)
niin mistapain hollannin maaseutua (itsekin asustelen ainakin omasta mielesta maaseudulla)
Eli suomalainen pariskunta. Asumme Hammerfestissa Norjassa. Kaksi tyttöä, 1v ja 3v.
Genevessä asuessani sain tyttäreni, nyt ollaan asuttu jo useat vuodet koti-Suomessa
Tällä hetkellä ollaan tultu synnyttämään Suomeen (LA 30.10.), sitä ennen Irlannissa ja keväällä olisimme muuttamassa Hollantiin. Niin ja meillä on 1v. 9kktta poika.
Täällä näytti olevan paljon Hollannissa asuvia, käykääs kirjoittamassa tuonne mun kyselyyn, jos ehditte.
Le Cheile
Ja asutaan Englannissa Cambridgen tienoilla. Muita täälläpäin asuvia Suomalaisia?? Meilaa power.puff.girl(at)luukku.com
Mojo xx
eli minä suomalainen ja mieheni espanjalainen. 9 vuotta asustelimme yhdessä Espanjassa ja nyt Suomen Lapissa. 1 tyttö ja toinen vauva tulossa.
miehen kotimaassa kreikassa asutaan kolmen ihanan lapsen kera!!
asutaan Kärntenissä. Meillä on 3kk tyttö. ALTKLUG, jos huomaat tämän niin ois kiva saada yhteyttä suomalaisiin joilla pieniä lapsia....
Olemme suomalais-saksalainen perhe ja asumme pohjois-saksassa. Perheeseen kuuluu kaksi lasta: poika 4-vuotias ja puolen vuoden ikäinen tyttö.
Hei!
Enpäs ole pitkään aikaan käynyt koko sivustolla ja nyt täällä odottikin näin riemukas yllätys! :D
Laitahan ihmeessä postia tulemaan osoitteeseen
jonna.ahonen-knapp@suomi24.fi
Odotan innolla!
Äh. Innostuksesta ihan soikeana unohdin kirjoittaa kenelle viesti oli tarkoitettu... Trottel... ;)
ja Ruotsissa asutaan.
kuinkahan vanha tämä on....? ;-)
ja 1,5-vuotias tyttö. Asutaan Bangkokissa, Thaimaassa.
ja suomessa asutaan tällä hetkellä. Ulkomaankomennusta odotellaan, toivotaan ja haaveillaan, mutta sopivaa tilaisuutta ei vaan ole sattunut kohdalle. Businekset ei aina mene, niin kuin on suunniteltu.
asutteko Egyptissä siis tällä hetkellä?tääl kans Suomi-Egypti pari....
Nefertiti_84:
Elika taalla Suomi-Egyptilainen pari. Ensimmaista odotellaan. Hyvin ne neuvolassa kaynnit taallakin sujuu.
laitapa meiliä jos huvittaa,meillä 2 lasta:)
tve1:
asutteko Egyptissä siis tällä hetkellä?tääl kans Suomi-Egypti pari....Nefertiti_84:
Elika taalla Suomi-Egyptilainen pari. Ensimmaista odotellaan. Hyvin ne neuvolassa kaynnit taallakin sujuu.
ja asutaan scotlannissa. Olen ollut taalla 8v ja todennakoisesti pysytaan taalla kunnes joko jaadaan varakkaana elakkeelle tai voitetaan lotossa...
Adetuulia