minkäs maalaisia pariskuntia täällä on ja missä asutte?
Kommentit (121)
Asumme 1/2h etelaan Lontoosta, loppukesalla muutto Irlantiin Corkin liepeille.
ja saksassa asutaan kanden lapsen kanssa
ja Saksassa asutaan=) Kokeiltiin jo Suomessakin asumista, mutta veri veti takaisin Saksaan. Eli tänne vissiin jäädään eläkepäiviin asti..
Suomi-Israel,asutaan Israelissa ja kolme lasta
Asustelemme Itä-puollella Hollantia pienessä kunnassa kuin Markelossa. Entäs itse?? Ei ole Suomalaisia täälläpäin maata vastaan tullut. Tuntuu että kaikki asuvat tuolla lännen suunnalla.
Lisay, mistä päin Israelia olet? Me asutaan Mevaseretissa, pian muutetaan Suomeen.
Mieheni on unkarilainen, itse olen suomalainen. Kaksi tyttöamme puoliksi sita ja puoliksi tata;-) Taalla viihdytaan ja tanne nailla nakymin jaadaan...olisi kylla kiva kokeilla asumista jossain kolmannessa maassa. Suomessa emme ole yhdessa asuneet.
Ja asutaan Englannissa!!! Onkos muita jotka asuvat Cambridgen lähistöllä?
Itävallan Kärntenissä asustellaan - minä, mies ja 4kk poika.
(miehen kansalaisuuksia nuo kaksi viimeista siis) ja Belgiassa asutaan. Kaksi lasta taallakin.
Me asustellaan taalla ihan toisella puolella, lounaassa myoskin pienehkossa kaupungissa nimeltaan Vlissingen.
jjae:
Asustelemme Itä-puollella Hollantia pienessä kunnassa kuin Markelossa. Entäs itse?? Ei ole Suomalaisia täälläpäin maata vastaan tullut. Tuntuu että kaikki asuvat tuolla lännen suunnalla.
eli pohjois-espanjalainen. Mallorcalta muutimme tänne Barcelonan alapuolelle
suomalainen ja hollantilainen ja asumme hollannissa
yksi lapsi on ja toinen tulossa toukokuussa
(Eindhoven isoin kaupunki lähellä mutta myöskin maalla asumme kaukana sivistyksestä, noh ei vaiskaan mutta kaippa se Hollantilaisella standardilla on kaukana kun asumme kahden kylän välissä.)
Ja juuri muutettiin Pretoriaan, Etela-Afrikkaan...3 lasta.
Asumme Etelä-Saksassa, yksi lapsi
Asumme Lontoossa 1 lapsi