Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa suudella kielisuudelmia

Vierailija
09.01.2024 |

Vinkkejä saa antaa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva osaa. Olen törmännyt elämäni aikana moneen mieheen, mutta vain kaksi heistä on ollut hyvä suutelija. Viimeisintä ei tee mieli edes yrittää suudella kun kaikki takahampaat on mustia. Sehän vielä tartuttaa karieksen. Mulla on virheettömät hampaat.

En suosittele edes yrittämään sen jälkeen kun on todettu, että hampaat on paskat tai henkilöllä ei ole mitään käryä suutelemisesta. Ketään ei voi siihen opettaa, se on synnynnäinen taito.

Opettelusta tulee mieleen kaksi huonon suunkäytön mestaria: Satosen Arto (veltot, kuolaiset loppahuulet) ja Halla-ahon Jussi (kireä suppusuu, kielen käyttökin heikohko. Liekö liian kireä kielijänne vai miksi lespaa aikuisiällä)

Minä olen kärsinyt aina karieksesta ja vaimollani on täysin terveet hampaat. Hoidamme hampaita samalla tavalla, olen ehkä vaimoanikin ahkerampi hampaiden pesijä.

Joillakin näkyvät hampaat vain kestävän, ehkä se on suun kemiasta kiinni?

Kummatkaan emme ole karkkihiiriä.

T: mies 52v

Vierailija
22/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelemaan oppii suutelemalla, kai. Toisaalta sitten oletetaan, että kaikki osaavat suudella, joka ei voi pitää paikkaansa, koska kaikki eivät pääse suutelemaan. Itsekin olen viimeksi suudellut n. 20 vuotta sitten ja silloinkin vain muutaman kerran. En ollut hyvä silloinkaan ja nyt tuskin osaan edes alkeita. Osaamattomuuteen, kun yhdistää epävarmuuden niin tuloksena on luultavasti katastrofi ja kieli heti kitarisoissa. 

m43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli melkein traumoja nuorena, kun pari naisystävää tunki kielen kurkkuuni ilman mitään varoitusta. Siinä sitten mietit kun kaksi limaista ja etovaa etanaa koittavat kätellä toisiaan, mutta eivät onnistu. Huonolla tuurilla toisen proput tai aamiaismurot maistuvat omassa suussa 🤢🤮

Vierailija
24/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan äimän käkenä ihmettelen sinun suurta poliittisesti laajaa, ketään ns ääripäätä ulos jättävää kokemustasi. Ei ole maukasta käyttää politiikan henkilöitä omien traumojensa käsittelyyn. Tosin toivoitkin, että joku kommentoi. Nyt se olin minä.

Vierailija
25/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta ei haittaa. Sopivan tyypin osuessa kohdalle voidaan sitten opetella yhtä jos toista... ;D

N31

Vierailija
26/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ikinä suudellu ketään kellä on kieliläväri? ;)

Olen ja se ei tuonut mitään lisää suudelmaan, pikemminkin vähän häiritsi.

Vierailija
27/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei itseä innosta kielisuudelmat ajatuksen tasolla. Haluan saada henkeäkin :D Pusuttelu on parempi <3

Vierailija
28/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät enemmän siitä, kun pussataan sieltä alapäästä. Sen jälkeen sillä laillakin tapahtuu sujuvasti. Voi tietysti märkäpusun antaa poskelle js tisseille, jos nainen niitä kaipaa. Pusun täytyy olla kuin lehmän märkä nuolaisu.

Vierailija
29/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykielisuudelma tekee gutaa.😃

Vierailija
30/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää. Yleensäkään en tykkää suutelusta enkä kaipaa sitä edes esileikkinä.

Vierailija
31/31 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli melkein traumoja nuorena, kun pari naisystävää tunki kielen kurkkuuni ilman mitään varoitusta. Siinä sitten mietit kun kaksi limaista ja etovaa etanaa koittavat kätellä toisiaan, mutta eivät onnistu. Huonolla tuurilla toisen proput tai aamiaismurot maistuvat omassa suussa 🤢🤮

Yäks...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi