En osaa suudella kielisuudelmia
Kommentit (31)
Suutelemaan oppii suutelemalla, kai. Toisaalta sitten oletetaan, että kaikki osaavat suudella, joka ei voi pitää paikkaansa, koska kaikki eivät pääse suutelemaan. Itsekin olen viimeksi suudellut n. 20 vuotta sitten ja silloinkin vain muutaman kerran. En ollut hyvä silloinkaan ja nyt tuskin osaan edes alkeita. Osaamattomuuteen, kun yhdistää epävarmuuden niin tuloksena on luultavasti katastrofi ja kieli heti kitarisoissa.
m43
Mulla tuli melkein traumoja nuorena, kun pari naisystävää tunki kielen kurkkuuni ilman mitään varoitusta. Siinä sitten mietit kun kaksi limaista ja etovaa etanaa koittavat kätellä toisiaan, mutta eivät onnistu. Huonolla tuurilla toisen proput tai aamiaismurot maistuvat omassa suussa 🤢🤮
Aivan äimän käkenä ihmettelen sinun suurta poliittisesti laajaa, ketään ns ääripäätä ulos jättävää kokemustasi. Ei ole maukasta käyttää politiikan henkilöitä omien traumojensa käsittelyyn. Tosin toivoitkin, että joku kommentoi. Nyt se olin minä.
En minäkään, mutta ei haittaa. Sopivan tyypin osuessa kohdalle voidaan sitten opetella yhtä jos toista... ;D
N31
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä suudellu ketään kellä on kieliläväri? ;)
Olen ja se ei tuonut mitään lisää suudelmaan, pikemminkin vähän häiritsi.
Mua ei itseä innosta kielisuudelmat ajatuksen tasolla. Haluan saada henkeäkin :D Pusuttelu on parempi <3
Naiset pitävät enemmän siitä, kun pussataan sieltä alapäästä. Sen jälkeen sillä laillakin tapahtuu sujuvasti. Voi tietysti märkäpusun antaa poskelle js tisseille, jos nainen niitä kaipaa. Pusun täytyy olla kuin lehmän märkä nuolaisu.
Yököttää. Yleensäkään en tykkää suutelusta enkä kaipaa sitä edes esileikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli melkein traumoja nuorena, kun pari naisystävää tunki kielen kurkkuuni ilman mitään varoitusta. Siinä sitten mietit kun kaksi limaista ja etovaa etanaa koittavat kätellä toisiaan, mutta eivät onnistu. Huonolla tuurilla toisen proput tai aamiaismurot maistuvat omassa suussa 🤢🤮
Yäks...
Minä olen kärsinyt aina karieksesta ja vaimollani on täysin terveet hampaat. Hoidamme hampaita samalla tavalla, olen ehkä vaimoanikin ahkerampi hampaiden pesijä.
Joillakin näkyvät hampaat vain kestävän, ehkä se on suun kemiasta kiinni?
Kummatkaan emme ole karkkihiiriä.
T: mies 52v