Oletko tyytyväinen palkkaasi ja mikä on ammattisi?
Itse olen laitoshuoltaja, tienaan 2200 e/ kk bruttona. En ole todellakaan tyytyväinen palkkaani, enkä työhönikään. Löin aikanaan koulut läskiksi ja sitä kadun todella paljon. Olisin halunnut psykologiksi mutta ei minun todistuksellani päässyt edes lukioon.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oon tyytyväinen
Oon DI ja palkka 2800 e /kk
Miten voi olla noin vähän? Mieheni on myös DI ja palkka on 106 000 vuodessa.
Olen tyytyväinen. Farmaseuttina työskentelen nyt, osa-aikaisena tosin, kun opiskelen samalla. Vielä vähän aikaa tätä, sitten siirryn tulevan ammattini töihin. Palkka nousee samalla.
Olen lähihoitaja, palkka 2600/kk enkä ole todellakaan tyytyväinen palkkaani.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Farmaseuttina työskentelen nyt, osa-aikaisena tosin, kun opiskelen samalla. Vielä vähän aikaa tätä, sitten siirryn tulevan ammattini töihin. Palkka nousee samalla.
hienoa kuulla, opiskelu kannattaa aina! Itseltäni on jäänyt aikuisiälläkin opiskelut väliin enkä usko että enää työllistyisin uudelle alalle, olen sen verran vanha. Olen 52-vuotias. ap
Tuotantotyöntekijä, viime vuoden ka. 3800e/kk
Vierailija kirjoitti:
Tuotantotyöntekijä, viime vuoden ka. 3800e/kk
Sinun palkallasi pärjää hyvin. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Olen lähihoitaja, palkka 2600/kk enkä ole todellakaan tyytyväinen palkkaani.
Sen voi uskoa, työsi on paljon vastuullisempaa kuin omani, ja palkassa ei ole suurta eroa. ap
En ole tyytyväinen. Olen sihteeri jo 16 vuotta ja palkka 2000 e/kk.
Sh, kolmivuorotyössä kokonaisansio noin ~4000, peruspalkka tietty huonompi. Eihän tuo huono ansio ole yksin asuvana alle kolmikymppisenä, hyvin jää säästöön niin ehkä voi sitten myöhemmin vaihtaa päivätöihin kun perupalkkakin pikkuhiljaa nousee.
Olen tyytyväinen palkkaani. Olen tradenomi ja teen taloushallinnon töitä, palkkani on 4400 €/kk
Olen tyytyväinen. Valtion virkamies, bruttopalkka karvan päälle 6300 €/kk
Olen tyytyväinen. Just nousi palkka ja on nyt 7000 euroa netto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Mieheni on IT-alan DI ja saa tuon verran palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tyytyväinen
Miten voi olla noin vähän? Mieheni on myös DI ja palkka on 106 000 vuodessa.
oon tutkija
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen. Olen sihteeri jo 16 vuotta ja palkka 2000 e/kk.
Onpa pieni palkka, minun laitoshuoltajan palkkani on jopa isompi. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Mieheni on IT-alan DI ja saa tuon verran palkkaa.Se on ammattivalehtelija, kun ei osaa edes bruttopalkkaansa kertoa. Alemmat sosiaaliluokat kun ei ymmärrä vähennysten vääristävää vaikutusta nettopalkoissa.
Itse olen myös laitoshuoltaja. 3 vuorotyössä bruttoni on yli 3300e. Olen tyytyväinen. Tein nyt tuplapyhä viikonloppu yöt, jolloin tuntipalkakseni tuli n. 36e (140% lisät) . Hyvät lisät. Ei sitä ilman lisiä pärjäisikään.
Some/yrittäjä ja en ole tyytyväinen. Moni tekee vielä kovempaa tulosta.
Oon tyytyväinen