MIksi kerrot täällä peniksesi mitan(luultavasti yläkanttiin)
Tuoko se sinulle itsetuntoboostin? Luuletko, että aikuiset naiset oikeasti ovat kiinnostuneita senteistäsi, haluavat miehen, joka mittaa itseään? Luulet peniksen olevan tien onneen, varsinkin ison.
Kommentit (27)
Huono itsetunto, pätemisen tarve, kaikkivoipuuden tunne jne. Mitä vaan. Kuten ensimmäisellä vastaajallakin selvästi, on kunnon oman elämänsä sonni. Todellisuudessa...tuskin yhtään mitään. Keyboard warrior.
Ensimmäinen vastaaja kiteytti tämän kaiken korniuden. Mies kertomassa naisten orgamista, että vielä jos ei ole kokenut, niin voi olla vaikea ymmärtää. Hän lienee kokenut sitten itse?
Enpä haluaisi moista miestä sänkyyni, tuskin kovin moni muukaan.
Kuukeli tarjoa tuollaista:
"Kohdunkaulan orgasmiKohdunkaulan orgasmi on A-pisteeksi kutsuttu herkkä alue ja niin sanottu orgasmien kuningatar. Sillä tarkoitetaan orgasmia, jolloin yletytään hyväilemään aluetta, johon vagina loppuu. Tämä voi aluksi tuntua hieman kivuliaalta. Kiihotuksen lisääntyessä kipu häviää ja nautinto lisääntyy."
Ne naiset ja miehet tietää, jotka on kokeneet. Jos ettei ole itse kokeneen, niin voi voi, ei tartte silti keksiä mitään selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Keyboard warrior. Paikkansapitävä kuvaus senttiheikistä
Helpottaako?
Vierailija kirjoitti:
"Kohdunkaulan orgasmiKohdunkaulan orgasmi on A-pisteeksi kutsuttu herkkä alue ja niin sanottu orgasmien kuningatar. Sillä tarkoitetaan orgasmia, jolloin yletytään hyväilemään aluetta, johon vagina loppuu. Tämä voi aluksi tuntua hieman kivuliaalta. Kiihotuksen lisääntyessä kipu häviää ja nautinto lisääntyy."
Ne naiset ja miehet tietää, jotka on kokeneet. Jos ettei ole itse kokeneen, niin voi voi, ei tartte silti keksiä mitään selityksiä.
Kannataisikohan perehtyä asiaan ihan oikeasti, ennenkuin alkaa kehua yleisesti asian tuntemuksellaan!! Taas joku pikkumuna tekeytyy naistentautien tohtoriksi!
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan exäni? Tämä luuli olevansa isonsa kanssa kaikkien naistan unelma, täydellinen panomies ja muutenkin taivaan lahja naisille. Ei ollut. Mutta kehui ja päti kyllä. Hänen "temppunsa" olivat kyllä aika vaivaannuttavia, samoin puheensa. Kuten tuonkin kirjoittajan. Kuukkeli sulla on housuissasi.
Ei ne toimi kaikilla kaikki pisteet, vaikka millanen olisi. Omalla kullilla tökkään vaimoa helpostikkin sinne kohdunkaulaan, jos innostuu liikaa. Ei tunnu hänestä todellakaan hyvältä. Ei ole tuntunut, vaikka varovasti oikeassa kulmassa ohi jne temppuja. Se ei kuulemma pahaltakaan tunnu, että varovasti kaulan ohi ja liikuttelee kalua siten, että terska ei tule sen kaulan ulkopuolelle. Mutta kaikilla on eri tuntemukset. Oma vaimo saa naidessa nopeiten ja parhaimman orkun silleen, että kulli menee vain noin 10cm syvyyteen välillä jopa vähemmän. Taitaa parhaiten hieroa sitä kuuluisaa g pistettä, eli klitoriksen suurinta osaa vaginan etuseinämästä.
Teillä lienee parempaa tietoa kuin kuukeli antaa. Vastaavia juttuja kohdunkaulanorgasmeista ja niiden aiheuttamisen edellytyksistä löytyy monia. Teillä lienee sitten parempaa tietoa ja kokemusta aiheesta??
Tuossa lisää. Toisten kullit nyt vain sattuvat ylettymään perille asti.
https://www.huippukiva.fi/blogs/seksuaalisuusjasuhteet/kohdunkaulan-org…
Vierailija kirjoitti:
Ei ne toimi kaikilla kaikki pisteet, vaikka millanen olisi. Omalla kullilla tökkään vaimoa helpostikkin sinne kohdunkaulaan, jos innostuu liikaa. Ei tunnu hänestä todellakaan hyvältä. Ei ole tuntunut, vaikka varovasti oikeassa kulmassa ohi jne temppuja. Se ei kuulemma pahaltakaan tunnu, että varovasti kaulan ohi ja liikuttelee kalua siten, että terska ei tule sen kaulan ulkopuolelle. Mutta kaikilla on eri tuntemukset. Oma vaimo saa naidessa nopeiten ja parhaimman orkun silleen, että kulli menee vain noin 10cm syvyyteen välillä jopa vähemmän. Taitaa parhaiten hieroa sitä kuuluisaa g pistettä, eli klitoriksen suurinta osaa vaginan etuseinämästä.
No niinpä. Ei ole kukaan väittänytkään, että toimisi kaikilla naisilla. Vaimoni taas saanut kaikki orgasminsa aina pitämällä terska pillun perällä kaulan takana. Puolisääreen naimisesta ei ole tykännyt koskaan, saati saanut orgasmia. Aina all in seivästettynä, joten ollut hänellä yhdyntäorgasmien edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Teillä lienee parempaa tietoa kuin kuukeli antaa. Vastaavia juttuja kohdunkaulanorgasmeista ja niiden aiheuttamisen edellytyksistä löytyy monia. Teillä lienee sitten parempaa tietoa ja kokemusta aiheesta??
Siis mikä reppana jankuttaja olet? Ei KETÄÄN kiinnosta säälittävät juttusi. Sinä et liene nainen, et ole siis elämässäsi saanut YHTÄÄN koulunkaulan orgasmia, joten et tiedä mitään koko asiasta
Vierailija kirjoitti:
Pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä reppana jankuttaja olet? Ei KETÄÄN kiinnosta säälittävät juttusi. Sinä et liene nainen, et ole siis elämässäsi saanut YHTÄÄN koulunkaulan orgasmia, joten et tiedä mitään koko asiasta
Sinä olet ilmeisesti nainen, joka ei ole kokenut niitä koskaan, joten et tiedä senkään vertaa. Itse olen mies ja kokenut naisellani vaikka kuinka paljon kun aina saanut siten. Aina ei voi näemmä voittaa.
Kuka osais tälle paskan jankkaajalle kertoa kuinka yksilöllistä se on, miten syvällä kohdunsuu sijaitsee??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ilmeisesti nainen, joka ei ole kokenut niitä koskaan, joten et tiedä senkään vertaa. Itse olen mies ja kokenut naisellani vaikka kuinka paljon kun aina saan
Minä olen, mutta sinä tuskin osaat sellaista antaa. Olet kyllä jankkaaja juuri hyvä esimerkki AP:n tarkoittamasta tapauksesta. Seuraava, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kuka osais tälle paskan jankkaajalle kertoa kuinka yksilöllistä se on, miten syvällä kohdunsuu sijaitsee??
Ja sen, etteivät kaikki naiset saa samalla tavalla orgasmeja, eivätkä samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen, etteivät kaikki naiset saa samalla tavalla orgasmeja, eivätkä samanlaisia.
Mistä olet saanut päähänsä että kaikki naiset saisivat samalla lailla? Ei ole kukaan väittänyt, eikä sitäkään, että kaikki edes ylipäätään saisivat kohdunkaulan orgasmeja, kun eivät meinaa saada emätinorgasmejakaan.
Ihan tiedoksi, monella naisella kohdunkaulaan ylettyy juuri ja juuri etusormella. Emättimet tunnetusti laajentuvat tai joustavat kiihoittuessaan syvyydeltään jopa kaksinkertaisiksi eli 6-12cm emätin -> 12-24cm. Siten riippuu emättimestä kuinka pitkälle kulin pitää ylettyä hieroakseen pillun pohjaa.
Miksi pitäisi kertoa mittaa yläkanttiin, kun on muutenkin tarpeeksi iso. Toisille naisille pitkällä kullilla on merkitystä, koska vain sellaisella ylettää pillun pohjan hermopäihin ja ainut tapa saada kokonaisvaltainen kohdunkaluan orgasmi. Toki jos ei ole itse koskaan kokenut, niin voi olla vaikea ymmärtää.
Jos jonnelle on vaikea ymmärtää, niin kuukeloi.