Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuuden ihannointi vie ilon elämästä

Vierailija
08.01.2024 |

Ihmettelen miten laihat ihmiset jaksaa. Miten henkisesti jaksaa pysyä laihana ?

Jos joku laiha ihminen vastaisi. 

mä en vaan jaksa tätä kärsimystä, kun yrittää pysyä laihana. Ihan kauhea homma. Kokoajan pitää kytätä , paastota , laskea kaloreita. 

Luulen että luontainen painoni olisi jotain 10kg enemmän. Tai onko sellaista kuin luontainen paino? Mikä järki yrittää pysyä laihana jos se aiheuttaa vaan kärsimystä ? 

olen 168cm, 58kg. Näissä mitoissa pysyminen vaatii jatkuvaa syömisen vahtimista. Onko järkeä ? Pitäisikö antaa vaan mennä ? Pelottaa että jos lihon niin lihon sitten 20-30kg.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paastoa, kyttää syömisiä enkä laske kaloreita. Painan 60 kg ja olen 175 cm pitkä.

Vierailija
2/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa pysyä lujana:) Olen sua pari senttiä pidempi ja miltei 10 kiloa hoikempi. Mun ei auta muu kuin olla tarkkana mun syömisten kanssa, koska keho on mun työväline. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten tuohon liittyykin pakkomielle. On toki luontaisesti laihoja mutta nyt ei ole kyse heistä.

Kun itse olin syömishäiriöinen elämä pyöri hyvin pitkälle syömisen ja syömättömyyden ympärillä. Aivan oikeasti ajattelu kapenee. Nälkään myös tottuu. Oppii syömään tiettyinä aikoina tietyn verran. Paino kyllä putoaa mutta jatkuva energiavaje tekee suhteen ruokaan epäterveeksi. Samalla tuo pakkomielteisyys tuo rakennetta elämään. 

Vierailija
4/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, rinnaton anorektikko on hyvä sänkykumppani

Vierailija
5/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten syöt ja miten elät, kuinka paljon päivässä on aktiivista aikaa jne? 

Voihan tuo olla ainakin osittain henkistäkin nälkää ja kärsimyksen tunnetta, jos ajattelet asiaa liikaa ja olet tehnyt siitä negatiivisen pakkoajatuksen, mutta ihmisillä on myös eri kehotyyppejä. 

Vierailija
6/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitenkään erityisesti näe mitään vaivaa sen eteen, että pysyn hoikkana. Harrastan juoksua ihan siitä syystä, että nautin siitä. Sen sivutuotteena sitten pysyy myös laihana.

Suosittelen ennemmin tekemään elämässä asioita, joista nautit kuin yrittämään pakkomielteisesti pysymään laihana. Ei se sinua onnellisemmaksi tee, vaikka olisit kuinka laiha. Muut asiat ovat onnellisuuden lähde. 

Vierailija
7/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa pysyä lujana:) Olen sua pari senttiä pidempi ja miltei 10 kiloa hoikempi. Mun ei auta muu kuin olla tarkkana mun syömisten kanssa, koska keho on mun työväline. 

Jos AP on esim. kapha kehotyypiltään, niin todella typerää uuvuttaa itseään vaan pysymällä lujana. AP tuskin on mikään muotimalli tai vastaava, ettei sellaista painetta ole kunhan on terve keho jossa on hyvä olla. 

Vierailija
8/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla muitakin ongelmia .

Vierailija
9/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilla syömisellä pysyy hoikkana ja normaalipainoisena. Laihuutta tuskin kukaan ihailee joka on eri asia kuin hoikka tai normaalipainoinen.

Vierailija
10/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla pituudella voit olla n. 65kg. Ei tarvitse olla lauta.

Vierailija
11/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 168 ja 68 kg

Syön mitä haluan

Olen kaunis ja hoikka

En ole laiha

Vierailija
12/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paastoa, kyttää syömisiä enkä laske kaloreita. Painan 60 kg ja olen 175 cm pitkä.

Näinhän se juuri on, joillekin hoikkana pysyminen on helppoa, joillekin hyvin raastavaa. Kannattaa aina pitää mielessä, että ihmiset eivät ole tässäkään suhteessa samanlaisia keskenään.

Vierailija
13/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, rinnaton anorektikko on hyvä sänkykumppani

Olen painanut saman kuin ap 40 vuotiaana

Olin kaunis

Nyt 55 vuotiaana painan 10 kg enemmän

Olen kaunis

Vierailija
14/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yrittänyt pysyä laihana. Olinkin parikymppisenä 15 kg painavampi, mutta se ei saanut minua arvostamaan itseäni yhtään vähempää. Lapsena ja nuorena kuvittelin, että kaikki muutkin laihat ovat luonnostaan laihoja. Aikuisena sitten vasta tajusin, miten pakkomielteisiä monet ovat. Kun laihduin ilman laihduttamista, tätä ei uskottu. 

Sairas maailma. Olen pahoillani puolestasi Ap ja toivoisin, että pääsisit eroon laihduttamisesta. Huomaathan itsekin, että se tekee onnettomaksi. 

Vierailija
15/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60 vuotiaana alat ap laihtua

Se 55v 68 kg

Siksi hyvä olla jotain lantiolla ja rinnoissa.

Vierailija
16/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 165cm 57 kg ja pysyn tällaisena joka-aamuisen puntarilla käynnin avulla. Paastoan myös, syön vai klo 9 - 16. Olen tehnyt näin jo vuosia ja tottunut tähän. En ajattele ruokaa enää iltapäivän jälkeen. Teen kaikkea kivaa, kun on aikaa, ei tarvitse laittaa ruokaa tai miettiä sitä. Syön myös aina samaa ruokaa aamuisin, lounaalla ja iltapäivällä. Olen koostanut ruokani terveellisistä ja mieluisimmista ruuistani. Syön myös kahvin kanssa suklaata joka päivä pari palaa.

Vierailija
17/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se juuri on, joillekin hoikkana pysyminen on helppoa, joillekin hyvin raastavaa. Kannattaa aina pitää mielessä, että ihmiset eivät ole tässäkään suhteessa samanlaisia keskenään.

Teen minäkin tosin valintoja elämässäni enkä esim. Syö jatkuvasti herkkuja tai juo mitään kaloripitoisia tai keinomakeutettuja juomia (myöskään smoothiet eivät kuulu mun ruokavalioon). Enkä syö aamiaista, joten vuorokauteen tulee pitempi paasto, jota en pidä laihdutussyistä vaan siksi, ettei tee mieli syödä.

Vierailija
18/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät ihmiset kehuskella täällä kauneudellaan ja hoikkuudellaan ja luetella taas kerran mittojaan. 🤔

Sekös oli aloituksen idea? 

Vierailija
19/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v Rinnaton 178cm 48kg ja kysyntää olis.

Vierailija
20/42 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka ihannoi laihuutta, olet Sinä itse. Sinä voit sen omalta kohdaltasi lopettaa aivan itse.

Sen sijaan me, jotka olemme tahattomasti laihoja olleet aina, saame kuulla olevamme pakkasen ***:mia luuviuluja, ja että pitäähän naisessa olla jotain, mistä ottaa kiinni muutkin kuin koirat.

Voi ***:ttu. Lopettakaa jo. Valoja päälle. Kardashianit oli lääh puuh muotia lähes koko 2010-luvun. Olivatko Kardashianit laihoja? Olivatko fitness-kissat varsinaisesti laihoja? Haloo, "Kate Moss" soittaa ja kertoo sinulle, että 90-luku meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän