Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvisimme hyvän presidentin jota koko kansa voisi kunnioittaa

Vierailija
08.01.2024 |

Tarvisimme hyvän turvallisen presidentin jota koko kansa voisi kunnioittaa.

Emme tarvi mitään seksuaaliperverssiä, emme tarvi mitään epänormaalia ja luonnotonta. Kaikelle sellaiselle on oma paikkansa.

Presidentiksi tarvitsemme ihan tavallisen miehen, jonka puolisona on ihan tavallinen nainen. Elämme vaikeassa
ajassa, kansalaiset köyhtyvät ja monia palveluita vähennetään, ravinnon hinta kallistuu ja verot nousevat.

Tarvitsemme presidentiksi miehen, johon kansalaiset voisivat luottaa, jonka sanoja kansalaiset voisivat
arvostaa.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - Suomen kielessä ei ole sellaista taivutusmuotoa kuin tarvisimme.

Keksitkö oikean muodon?

Vierailija
22/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistohan se on. Ja  presidentillä ei mielestäni saisi olla rikosrekisteriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Niinistökään aluksi kaikkia miellyttänyt mutta hoiti hommansa niin että luottamusta syntyi. 

Minulle on tärkeää että presidentti on itsenäinen ja älykäs ajattelija, ei kenen tahansa vietävissä. Pitää olla kykyä nähdä maailman poliittinen tilanne ja halua puolustaa Suomeamme. Ei meitä kukaan muu puolusta. 

Vierailija
24/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho vastaa minulle ap:n kuvausta. Ei kukaan muu.

Luitko sen kohdan, missä toivottiin sellaista presidenttiä, jota koko kansa voisi kunnioittaa?

Kansanryhmää vastaan kiihotuksesta tuomittu ei ihan koko kansan presidentti ole.

Vierailija
25/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain, että sellaista ei ole tarjolla!

Vierailija
26/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siksi mä äänestänkin Halla-ahoa. Joistakin puutteistaan huolimatta se vaikuttaa riittävän fiksulle. Mulle presidentin älykkyys on ykkösprioriteetti. Sen on pärjättävä noiden kaikkien ulkomaan ketkujen kanssa. Ja pystyttävä silti ajamaan Suomen etua.

Älykäs mutta ei aikuisena tiedä, mitä nettiin saa kirjoittaa ja mitä ei. Kaukana älykkäästä. Mitä Halla-aho sanoisi tavatessaan muita päämiehiä, menisi piiloon vai kirjoittaisi blogiin vihaisia tekstejä? Ei suomi ole mikään Ylilauta, vaan maa, jota johtamaan tarvitaan ihan oikeasti älykäs ihminen, jolla on käytöstapoja

Vierailija
27/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet ehkä älykkäällä huijarilla?

Vierailija
28/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavistohan se on. Ja  presidentillä ei mielestäni saisi olla rikosrekisteriä. 

Ei tietenkään. Ihmettelen että Halla-aho esimerkiksi edes kehtaa asettua ehdolle. Kovat vaatimukset ulkomaalaisille, mutta itsekritiikkiä ei ilmeisesti osaa harjoittaa. Suomi ei tarvi johtajakseen tällaista ihmistä, joka on lisäksi lukenut slaavilaisia kieliä. Ei auta meitä, vaan tarvimme ihan vakavasti otettavan vaihtoehdon. Se on HAAVISTON PEKKA.

Vierailija
29/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHMISOIKEUSPERUSTEINEN POLITIIKKA = https://en.m.wikipedia.org/wiki/Clientelism

Tästä on höpöttänyt mm. Pekka Haavisto ja Li Andersson. VAROKAA heitä. Niin ja kaikkia muitakin ehdolle tarjoutuneita.

Paavo Väyrysen johtama Suomi olisi säilyttänyt itsenäisyytensä https://www.paavovayrynen.fi/2023/10/18/paavo-vayrysen-johtama-suomi-olisi-sailyttanyt-itsenaisyytensa/ 

Vierailija
30/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko sen kohdan, missä toivottiin sellaista presidenttiä, jota koko kansa voisi kunnioittaa?

Kansanryhmää vastaan kiihotuksesta tuomittu ei ihan koko kansan presidentti ole.

Koko kansa kunnioittaa kyllä Mestari Jussia. Tai se itkee ja kunnioittaa!

Vierailija
31/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Niinistökään aluksi kaikkia miellyttänyt mutta hoiti hommansa niin että luottamusta syntyi. 

Minulle on tärkeää että presidentti on itsenäinen ja älykäs ajattelija, ei kenen tahansa vietävissä. Pitää olla kykyä nähdä maailman poliittinen tilanne ja halua puolustaa Suomeamme. Ei meitä kukaan muu puolusta. 

Halla-ahosta voisi tulla sellainen presidentti.

Ehkä Rehnistäkin ja Essayahista. Mutta noista muista ei. Niillä ei mitään näyttöä halukkuudesta puolusta suomalaisia.

Vierailija
32/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän Haavistoa. Piste.

Sama juttu, Haavisto on ulkopolitiikassa kokenus ja taitaa käyttäytymisen ja tietää, mitä esim netissä voi kirjoittaa. Toisin kuin Halla-aho, jonka kaltaista tonttua saisi hävetä silmät päästään kansainvälisissä yhteyksissä. 

Haavisto on erittäin älykäs ja arvostettu pitkän linjan poliitikko, jolla on ehdottoman hyvä maine. 

Haavisto lennätti tänne leiriläisiä yksityiskoneella. Sehän armahtaisi loputkin. Ei kiitos! 

Vierailija
33/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen  https://www.paavovayrynen.fi/ 

Harkimo https://www.hjallisharkimo.fi/blogi/kaveria-ei-jateta

Halla-Aho -- (?)

Rehn https://www.eurojatalous.fi/fi/kirjoittaja/olli-rehn/

Haavisto https://www.pekkahaavisto.fi/blogi/

Stubb -- ?

Andersson -- ?

Essayah -- ?

Urpilainen --?

Aaltola -- ?

Vierailija
34/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä huor sori hallaaho ei sovi pressaksi, useasti tuomittu rikollinen, pitkäaikaista H u orailua ja vihityn vaimon halveksuntaa, ruma, tyhmä ja armeijaa ei käytynä. 

Vierailija
35/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä presidentin täytyy olla sellainen joka tekee itsestä ja muista ihmisistä parempia ihmisiä, muttei kontrolloimalla vaan olemuksellaan. 

Vierailija
36/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siksi mä äänestänkin Halla-ahoa. Joistakin puutteistaan huolimatta se vaikuttaa riittävän fiksulle. Mulle presidentin älykkyys on ykkösprioriteetti. Sen on pärjättävä noiden kaikkien ulkomaan ketkujen kanssa. Ja pystyttävä silti ajamaan Suomen etua.

Älykäs mutta ei aikuisena tiedä, mitä nettiin saa kirjoittaa ja mitä ei. Kaukana älykkäästä. Mitä Halla-aho sanoisi tavatessaan muita päämiehiä, menisi piiloon vai kirjoittaisi blogiin vihaisia tekstejä? Ei suomi ole mikään Ylilauta, vaan maa, jota johtamaan tarvitaan ihan oikeasti älykäs ihminen, jolla on käytöstapoja

Ja Halla-ahoko pärjäisi "ketkujen" kanssa? Hänen asenteelleen naurettaisiin Euroopassa eikä varmasti otettaisi mukaan hyvä veli -kerhoihin, joissa asioita lobataan.

Olisi täysin vaarallista laittaa tällainen poju noin vastuulliseen työhön susien syötäväksi. Lisäksi maatamme kykenee johtamaan vain karismaattinen ja kokenut asiantuntija, ei tärisijä. Haavisto on ainoa järkevä vaihtoehto

Vierailija
37/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistö valehdellut ja pettänyt koko kansan, en paljoa kehuis.

Vierailija
38/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä huor sori hallaaho ei sovi pressaksi, useasti tuomittu rikollinen, pitkäaikaista H u orailua ja vihityn vaimon halveksuntaa, ruma, tyhmä ja armeijaa ei käytynä. 

Tämä. Huo Raile vaa sontakasaa ei pressaksi. hirveä mainehaitta, ulkomainen lehdistö keskittyy vain tuon H u o r i pukin maksuasioihin jos tuosta oksennuskasasta tulee pressa. 

Vierailija
39/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kansa kunnioittaa kyllä Mestari Jussia. Tai se itkee ja kunnioittaa!

Ai Pikku-Jussia? Se porukolli?

Vierailija
40/79 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin persujan ehdokasta Halla-ahoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä