Tarvisimme hyvän presidentin jota koko kansa voisi kunnioittaa
Tarvisimme hyvän turvallisen presidentin jota koko kansa voisi kunnioittaa.
Emme tarvi mitään seksuaaliperverssiä, emme tarvi mitään epänormaalia ja luonnotonta. Kaikelle sellaiselle on oma paikkansa.
Presidentiksi tarvitsemme ihan tavallisen miehen, jonka puolisona on ihan tavallinen nainen. Elämme vaikeassa
ajassa, kansalaiset köyhtyvät ja monia palveluita vähennetään, ravinnon hinta kallistuu ja verot nousevat.
Tarvitsemme presidentiksi miehen, johon kansalaiset voisivat luottaa, jonka sanoja kansalaiset voisivat
arvostaa.
Kommentit (79)
Ei kansa, vaan te uskovaiset konservatiivit tarvitsisitte, ettei turvallisuudentunteenne omassa pienessä kuplassanne järkkyisi.
Tasavallan Presidentti sekä instituutiona että henkilönä ovat sen verran arvokkaita, että kansan tulee sitä kunnioittaa, riippumatta siitä kuka virkaan valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tasavallan Presidentti sekä instituutiona että henkilönä ovat sen verran arvokkaita, että kansan tulee sitä kunnioittaa, riippumatta siitä kuka virkaan valitaan.
Jos tärkeässä tehtävässä on joku tehtävään täysin sopimaton, Tasavallan Presidentti sekä instituutiona että henkilönä varmasti menettävät suuren osan arvostaan. Sen vuoksi, on tärkeää että tuohon tehtävään saadaan ihminen jota kansalaiset voivat kunnioittaa.
Halla-aho vastaa minulle ap:n kuvausta. Ei kukaan muu.
Riittää, että on hyvä; osaa ajatella muutakin kuin oma napaa ja ulkopolitiikka hallussa.
Ihan sama onko mies, nainen, homo, lesbo tms.
Olet oikeassa mutta tällä kertaa emme tällaista presidenttiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ai se pettäjäukko kellä on tuosta pettosuhteesta lapsikin?
Siinäpä tosi uskottava ukko 😂
Jussia äänestän, on ainoa vaihtoehto minulle.
Jep. Siksi mä äänestänkin Halla-ahoa. Joistakin puutteistaan huolimatta se vaikuttaa riittävän fiksulle. Mulle presidentin älykkyys on ykkösprioriteetti. Sen on pärjättävä noiden kaikkien ulkomaan ketkujen kanssa. Ja pystyttävä silti ajamaan Suomen etua.
Vierailija kirjoitti:
Sivari jolla oi sivusuhde pitkään ja josta on lapsikin....
Sun esikuvasi siis
Rikostuomion saanut pettäjä Halla- aho ei ole presidentin viran arvoinen.
Sepä juuri on tämän presidentinvaalin ongelma. Kuka tahansa näistä ehdokkaista voittaa, niin ei voi sanoa yli puolet kansasta olevan takanaan. Kaikilla näillä on iso joukko, joka inhoaa juuri tätä ehdokasta. Että lykkyä pyttyyn.
Minkälainen englannin kielen lausuminen ja taito ehdokkailla on ollut. Haluaisitko lisää ehdokkaita.
Mahdotonta. Sellaista ihmistä ei ole koskaan ollut olemassa ,ei ole eikä tule olemaan joka miellyttäisi kaikkia.
Ei "seksuaaliperverssiä" mutta muna tarviii olla, koska miestä ap tunnustaa hakevansa. Olipa naurettava kirjoitus, onneksi olet trolli. Huh huh!
Osaava ja pätevä nainen, jota ei tarvitse hävetä= Jutta Urpilainen numero:6
Ei presidentin tarvitse koota koko kansaa, se on tehtävä, johon ei pysty kukaan. Aina on niitä, jotka ajattelevat enemmän tai vähemmän toisin, arvostavat eri asioita. Aina on (onneksi) ollut oppositio, joka on nähnyt erilaisen vaihtoehdon. Eiköhän se ole demokratian syvää ydintä, ettei kenenkään velvollisuus ole asettua vain yhden mielipiteen taakse. Naapurissa näin on, ellei hyvällä, niin sitten pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Haavistoa. Piste.
Sama juttu, Haavisto on ulkopolitiikassa kokenus ja taitaa käyttäytymisen ja tietää, mitä esim netissä voi kirjoittaa. Toisin kuin Halla-aho, jonka kaltaista tonttua saisi hävetä silmät päästään kansainvälisissä yhteyksissä.
Haavisto on erittäin älykäs ja arvostettu pitkän linjan poliitikko, jolla on ehdottoman hyvä maine.
Olli R. Koulutus ja armeija käyty. Vakaa eikä ADHD.