Alma Pöystillä oli hieno juhlamekko golden globessa!
Kerrankin kunnon näyttävä puku eikä mikään ankea anteeksiettäolenolemassa-marimekkoloimi.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010104507.html
Kommentit (40)
Jussi on ollut jo vuosia mun lemppari näyttelijä.
Hyvä Jussi 💕💕
Alma on hyvä myös nyt pyörivässä Neljä pientä aikuista- elokuvassa. Kannattaa katsoa. Kertoo polyamorisista suhteista ja Alma on siinä kansanedustaja.
Kyllä. Ja tuo koru on upea. Kun ollaan punaisella matolla, se pitää ottaa haltuun just noin!
Hirveä kolttu. Jostain vanhojenpukuvuokraamon takatiloista pöllitty. Akkakin ruma kuin synti.
Selena Gomezin puku oli upee ja koko tyyli
Mokoma pyrkyri!, yritti ostaa mekolla palkinnon!
Ihan jonkin verran olisi voinut säästää kangasta, niin olisi tullut vielä parempaa. Onneksi Alman säteily ja karisma riittää tuon(kin) puvun kanssa.
En mitenkään saa mekko-sanaa liittymään tuohon vaatteeseen. Kyllä tuo on puku, ja vielä suureen tyyliin. Minusta mekko tarkoittaa jotain pikkutyttöjen kolttua.
Vierailija kirjoitti:
Alma hukkui mekkoonsa, koru oli ruma ja hiukset oli liian arkiset. 6/10
Kyllä, totta puhut.
Kenen suunnittelema puku oli. Sopi hänelle hyvin. Ei mitään ihme piiperryksiä kuten suomalaisilla on usein tapana pukea.
Vierailija kirjoitti:
Selena Gomezin puku oli upee ja koko tyyli
Tää akka näyttää kuin sen pää ois ollut ruuvipenkissä puristuksissa, mutta samalla venytetty poskia sivulle.
Tö dress vas guud bat tö muuvi vas bääd. Rallienglantia miksi ei pärjännyt. Otahan Aki muutama sen kunniaksi!
Vierailija kirjoitti:
Puku oli kaunis ja näyttävä, mutta valitettavasti sen kantaja ei tuntenut oloaan hyväksi ja itsevarmaksi siinä. Korjaili ja nosteli pukuaan, josta nyt valitettavasti tulee miinusta. Tuollainen puku vaatii asennetta, muuten siihen hukkuu.
Luultavasti kuvaajat antoivat ohjeita siinä tilanteessa.
Siinä puvussa oli taskut. Taskut!
Olen Ap:n kanssa täysin samaa mieltä. Mekko on paitsi näyttävä, myös tyylikäs! Ei mikään "katsokaa mun tissivakoa" -tyrkkyluomus, muttei myöskään mikään "anteeksi että olen olemassa" kierrätyskyhäelmä.
Punainen on huomioväri, joten kukaan tapettiin sulautumisesta haaveileva ei sen väristä mekkoa valitsisi. Voimme olla ylpeitä Almasta, lahjakkaasta ja rohkeasta naisestamme maailmalla! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi sopinut kampaukseksi oma vaalea polkkapolkka kauniilla laineilla, makuasia tosin.
Minusta toi suht minimalistinen nuttura oli hyvä, puvussa ja kaulakorussa oli niin paljon volyymia ja kerrosta itsessään että auki oleva tukka olisi ollut liikaa.
Tuollaisessa tapahtumassa pitää promota niin paljon kuin osaa, karu nuttura rumensi Almaa.
On styleä, kun hiukset ovat ylhäällä. Almalla on erittäin korkea otsa: vaalea väri ja otsatukka ovat eduksi. Mutta jos Alma viihtyy noin, niin ok.
Alma on ihana 🥰