Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pate Mustajärvi

Vierailija
07.01.2024 |

kuka ex vaimo on?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mut Pate on äiä ja roggiguggo.

Vierailija
2/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mute Pastajärvi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate tykkää myös Alkosta. 

Vierailija
4/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nuo Mustajärven julkiset avautumiset elämäntapojen parantumisesta.

Aina muutaman vuoden välein kuulemma on laittanut korkin kiinni ja alkanut sauvakävelemään, kasvissyöjäksi ja mitähän vielä... Sitten ratkeaa dokaamaan.

Alkoholisti on alkoholisti.

Vierailija
5/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkarityypit ovat usein mukavia ja viinaanmeneviä. Harvemmin oppineita ja sillä tavalla sivistyneitä.

Vierailija
6/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko melkein 70-v. ukolle nimi "Pate"? Ei minusta. Kuulostaa lähinnä joltain pojankoltiaisen lempinimeltä. Kyllä nyt viimeistään pitäisi ottaa käyttöön artistinimi Pauli Mustajärvi.

Vierailija
7/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestänyt Paulin terveys rok'n rollia...

Vierailija
8/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cee tippui pois, ikänäkö...

Vierailija
9/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate on just 70-90-vuotiaiden lempinimi. 

Vierailija
10/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina muutaman vuoden välein kuulemma on laittanut korkin kiinni ja alkanut sauvakävelemään, kasvissyöjäksi ja mitähän vielä... Sitten ratkeaa dokaamaan.

Pahempi tuo kasvissyöjäksi tunnaustautuminen on.

Vierailija
11/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko melkein 70-v. ukolle nimi "Pate"? Ei minusta. Kuulostaa lähinnä joltain pojankoltiaisen lempinimeltä. Kyllä nyt viimeistään pitäisi ottaa käyttöön artistinimi Pauli Mustajärvi.

No, kuulostaa kyllä sellaisen lempinimeltä, joka oli koltiainen 70- luvulla.

Tunteman 40- luvulla syntynyt Pauli(R.I.P.) tunnettiin nimellä Patu.

Vierailija
12/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pate on just 70-90-vuotiaiden lempinimi. 

Nimenomaan. Tunteeko joku 15-vuotiasta Patea?

Pete taas on n. 50-vuotiaiden lempinimi. 

Vierailija
13/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopatijoo, kuinkahan monta juttua on tehty tästä Patesta viimeisen 20 vuoden aikana, kun on päättänyt lopettaa alkoholin käytön? Aika hehkutin monta. Hirveä selittelijä ja kaksinaamainen jeesustelija koko tyyppi.

Ällöttää myös nuo selittelyt siitä, miten vaimo on muuttanut hänet. Kilinvitut, ovat olleet yhdessä monet vuodet Tiinan kanssa, ja tänä aikana Pate on ratkennut ryyppäämään x kertaa.

Vierailija
14/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin itse myös tätä samaa. Kuinkahan mones Paten parannus tämäkin on? 

Ei siinä mitään, alkoholismi on sairaus ja kaikkea hyvää hänelle taisteluun sitä vastaan. Ehkä itse kuitenkin jättäisin nämä raitistumisulostulot välistä, kun se repsahdus tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
15/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Popedan Himoksen keikalla joulukuussa 2022 ja tämä solisti Pate oli aivan kaasussa, keikka meni aivan persiilleen.

Olin hämmentynyt, kun luulin että oli lopettanut tinttaamisen, kuten jossain lehtihaastattelussa kertoi. No, oli lopettanut ties minennen kerran ja aloittanut yhtä monta kertaa. Jos nyt taas selittää raitistuneensa, valehtelee.

Kesällä saadaan taas lukea, miten soolokeikkojaan joudutaan peruuttamaan.

Vierailija
16/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen juo niin kauan kuin se haluaa juoda. Sitten kun halu juomiseen loppuu, niin loppuu juominen. Ei se sen mutkikkaampaa ole. Tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet 10 vuotta juomatta. Ei niin pitkään juomatta ollut enää retkahda. Pari-kolme vuotta kuivin suin ollutta juhlitaan kuin sankaria. Kuninkaallisen kohtelun saavat myös nämä, jotka toista vuotta juomatta oltuaan retkahtavat. Minä en juo lainkaan, eikä minua kukaan koskaan taputtele selkään, että "hei, kuinka hienoa".

Vierailija
17/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin alkoholin käytön yli kymmenen vuotta sitten. En sanonut kenellekään mitään enkä ole sen jälkeenkään mainostanut. Olenpahan vaan ollut juomatta. En ole kaivannut enkä saanut mistään suunnalta kehuja. Itse olen kylläkin tyytyväinen päätökseeni. Voin paremmin, jaksan paremmin, näytän paremmalta, pystyn parempaan.

Vierailija
18/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin alkoholin käytön yli kymmenen vuotta sitten. En sanonut kenellekään mitään enkä ole sen jälkeenkään mainostanut. Olenpahan vaan ollut juomatta. En ole kaivannut enkä saanut mistään suunnalta kehuja. Itse olen kylläkin tyytyväinen päätökseeni. Voin paremmin, jaksan paremmin, näytän paremmalta, pystyn parempaan.

Älä selitä, kyllä viina on vastaus kaikkeen!

Vierailija
19/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään iltapäivälehdessä:

Pahat kielet ovat sanoneet, että vuoden 2013 rakastumisesta alkoi loppusoitto.   Biletykselle tuli silloin loppu, ei soittamiselle! Silloinhan homma muuttui ammattimaisemmaksi

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0ea526-f0ab-49dd-ae96-8a5f29…

Viikko sitten iltapäivälehdessä:

Laulaja myöntää ottaneensa mökillä alkoholia niin paljon, että sen myötä pari keikkaakin meni penkin alle. Mustajärven mukaan verenpaineen nousu vei hänet myös sairaalaan.

Puoliso teki lopulta väliintulon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010218427.html

Vierailija
20/27 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se parhaiten onnistuukin. Myös minulla monen epäonnistumisen jälkeen. Yleensä ne jotka yrittävät kovaan ääneen lopettaa juomista, tekevät katteettomia lupauksia ja jotain rahavetoja tipattomuudesta ovat niitä jotka ratkeavat ensin. Moni ei esimerkiksi edes tiedä että laulaja Tauski raitistui jo usempi vuosi sitten mutta elämä jatkuu muutoin lähes samanlaisena. Kel onni on se onnen kätkekööt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi