Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

đź’© Miksi naiset ovat paljon kohteliaampia joillekin miehille?

Vierailija
07.01.2024 |

Joojoo, tiedän. Ei se naama miellytä tjsp. Mutta ei se oikeesti ole mikään syy syrjiä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen yleensä aina  mukava jos toinenkin on vähintään asiallinen. 

Vierailija
2/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pelkään komeita miehiä ja alan jännittää heidän seurassaan niin, että käytökseni saattaa vaikuttaa tylyltä. Rumille ja vanhoille miehille on helpompi olla ystävällinen.

N42

Vierailija
4/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakoille on helpompi olla ystävällinen, mutta siroille vietnamilaisille naisille tulee helposti oltua tyly, kun ovat niin kauniita ja siroja.

Vierailija
5/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Haista sä paska.

Vierailija
6/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei jaksa keskittyä kovin moneen ihmiseen kerralla. Ellei ole kassatyössä tai tiimi. Voi olla muu tekeminen meneillään. Ja osa ei halua antaa valomerkkiä, ettei joku voimakkaasti haiseva tyyppi tule lähelle jos on herkkä tuoksuille.

Vierailija
7/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on helpompi olla ystävällinen, mutta siroille vietnamilaisille naisille tulee helposti oltua tyly, kun ovat niin kauniita ja siroja.

Itse olen hyvin siro ja nätti, joten miesten tylytys johtuukin siis  tästä. Olen luullut, että miehet Suomessa eivät pidä siroista naisista. 

Vierailija
8/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen silmissä siroja kuin lapset, eivät samantyyppisiä kuin täkäläiset normaalipituiset ja -painoiset aikuiset naiset.

Kauniita, jotkut kyllä, kuten suomalaisistakin.

Vierailija
9/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä imelämpi mitä karseampi ukko on. On kokemusta väkivaltaisista juopoista suvussa, joten lapsen suojamekanismi iskeytyy aina päälle. En ole vieläkään päässyt siitä eroon. Miellytän sen hetken, että pääsen pois tilanteesta ja kiroan loppupäivän mitä maa kantaakin päällään sellaisia.

Vierailija
10/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerisedille joutuu olemaan ystävällinen, jotta palkkio on mukava. 

Vierailija
11/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyille miehille olen tyly, koska tiedän, että ne on kaikki ihan mulccuja kumminkin. Napoleon-kompleksisia vttuilijoita.

Vierailija
12/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat kohteliaita vain kauniille nuorille naisille ja sekin vaihtuu sadasosasekunnissa h*oritteluun, kun p*llua ei tipukaan.

Vierailija
13/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt ovat aina tylyjä ja ikäviä.

Vierailija
14/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti käyttäytyvälle on helpompi olla tavallisen kohtelias ja ystävällinen.

Sellaiselle, jolla on "hyvät silmät" eli ystävällinen ja lempeä katse, on helpompi olla tavallisen kohtelias ja ystävällinen.

Sellaiselle, joka kyttää jokaista askelta, vaatii "tasapuolisuutta", vaikka ei ole millään tavalla sitä ansainnut tai on pahis tai v...mainen tyyppi tai pelottava tai uhkaava millään tavoin, on vaikeaa olla mitenkään ystävällinen tai aina edes tavallinen. Usein nämä tunnetaan jo ennestään.

Aivan eri asia on mielistely, keimailu, rahakkaan pyydystäminen suhteeseen tai muiden etujen saalistaminen. Nämä naisten tai miesten tavathan eivät ole aitoja vaan vain hyväksikäyttömalleja. Ja ne pitäisi aloittajankin pystyä erottamaan toisistaan.

Vierailija
15/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä nyt puhut? Missä tilanteessa niin on käynyt?

Vierailija
16/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei jaksa keskittyä kovin moneen ihmiseen kerralla. Ellei ole kassatyössä tai tiimi. Voi olla muu tekeminen meneillään. Ja osa ei halua antaa valomerkkiä, ettei joku voimakkaasti haiseva tyyppi tule lähelle jos on herkkä tuoksuille.

Mitä ihmettä sä höpötät? Oikeasti sä kuvittelet noin?

Vierailija
17/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on ap varoitettu moneen kertaan että näkyy naamasta myös irl jos mies käyttää kaiken aikansa verkossa naisten kyykyttämiseen ja katkeruuteen. Se on polttomerkitty sun kehonkieleen ja aiheuttaa itseään toteuttavan kierteen. Miehestä huokuu naisviha, naiset kavahtaa, mies saa syyn vihata yhä enemmän, naiset kavahtaa yhä enemmän...

Vierailija
18/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pitkä ja aika komeakin niin naisilta saa hymyjä ja kohteliaisuuksia. 

Vierailija
19/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi nosilmät eivät ole kauniita vaan rumia.

Vierailija
20/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin siro ja nätti, joten miesten tylytys johtuukin siis  tästä. Olen luullut, että miehet Suomessa eivät pidä siroista naisista. 

Joko on kateellinen mies tai sitten ei pidä jos nainen on ilkeä. Kaikki hyvin kauniit ja sirot naiset eivät ole niin mukavia tai ystävällisiä.