đź’© Miksi naiset ovat paljon kohteliaampia joillekin miehille?
Joojoo, tiedän. Ei se naama miellytä tjsp. Mutta ei se oikeesti ole mikään syy syrjiä.
Kommentit (22)
Itse ainakin pelkään komeita miehiä ja alan jännittää heidän seurassaan niin, että käytökseni saattaa vaikuttaa tylyltä. Rumille ja vanhoille miehille on helpompi olla ystävällinen.
N42
Suomiakoille on helpompi olla ystävällinen, mutta siroille vietnamilaisille naisille tulee helposti oltua tyly, kun ovat niin kauniita ja siroja.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Haista sä paska.
Nainen ei jaksa keskittyä kovin moneen ihmiseen kerralla. Ellei ole kassatyössä tai tiimi. Voi olla muu tekeminen meneillään. Ja osa ei halua antaa valomerkkiä, ettei joku voimakkaasti haiseva tyyppi tule lähelle jos on herkkä tuoksuille.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakoille on helpompi olla ystävällinen, mutta siroille vietnamilaisille naisille tulee helposti oltua tyly, kun ovat niin kauniita ja siroja.
Itse olen hyvin siro ja nätti, joten miesten tylytys johtuukin siis tästä. Olen luullut, että miehet Suomessa eivät pidä siroista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen silmissä siroja kuin lapset, eivät samantyyppisiä kuin täkäläiset normaalipituiset ja -painoiset aikuiset naiset.
Kauniita, jotkut kyllä, kuten suomalaisistakin.
Olen sitä imelämpi mitä karseampi ukko on. On kokemusta väkivaltaisista juopoista suvussa, joten lapsen suojamekanismi iskeytyy aina päälle. En ole vieläkään päässyt siitä eroon. Miellytän sen hetken, että pääsen pois tilanteesta ja kiroan loppupäivän mitä maa kantaakin päällään sellaisia.
Sokerisedille joutuu olemaan ystävällinen, jotta palkkio on mukava.
Lyhyille miehille olen tyly, koska tiedän, että ne on kaikki ihan mulccuja kumminkin. Napoleon-kompleksisia vttuilijoita.
Suomalaiset miehet ovat kohteliaita vain kauniille nuorille naisille ja sekin vaihtuu sadasosasekunnissa h*oritteluun, kun p*llua ei tipukaan.
Naiset nyt ovat aina tylyjä ja ikäviä.
Fiksusti käyttäytyvälle on helpompi olla tavallisen kohtelias ja ystävällinen.
Sellaiselle, jolla on "hyvät silmät" eli ystävällinen ja lempeä katse, on helpompi olla tavallisen kohtelias ja ystävällinen.
Sellaiselle, joka kyttää jokaista askelta, vaatii "tasapuolisuutta", vaikka ei ole millään tavalla sitä ansainnut tai on pahis tai v...mainen tyyppi tai pelottava tai uhkaava millään tavoin, on vaikeaa olla mitenkään ystävällinen tai aina edes tavallinen. Usein nämä tunnetaan jo ennestään.
Aivan eri asia on mielistely, keimailu, rahakkaan pyydystäminen suhteeseen tai muiden etujen saalistaminen. Nämä naisten tai miesten tavathan eivät ole aitoja vaan vain hyväksikäyttömalleja. Ja ne pitäisi aloittajankin pystyä erottamaan toisistaan.
Mistä sä nyt puhut? Missä tilanteessa niin on käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei jaksa keskittyä kovin moneen ihmiseen kerralla. Ellei ole kassatyössä tai tiimi. Voi olla muu tekeminen meneillään. Ja osa ei halua antaa valomerkkiä, ettei joku voimakkaasti haiseva tyyppi tule lähelle jos on herkkä tuoksuille.
Mitä ihmettä sä höpötät? Oikeasti sä kuvittelet noin?
Sua on ap varoitettu moneen kertaan että näkyy naamasta myös irl jos mies käyttää kaiken aikansa verkossa naisten kyykyttämiseen ja katkeruuteen. Se on polttomerkitty sun kehonkieleen ja aiheuttaa itseään toteuttavan kierteen. Miehestä huokuu naisviha, naiset kavahtaa, mies saa syyn vihata yhä enemmän, naiset kavahtaa yhä enemmän...
Kun on pitkä ja aika komeakin niin naisilta saa hymyjä ja kohteliaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vi nosilmät eivät ole kauniita vaan rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvin siro ja nätti, joten miesten tylytys johtuukin siis tästä. Olen luullut, että miehet Suomessa eivät pidä siroista naisista.
Joko on kateellinen mies tai sitten ei pidä jos nainen on ilkeä. Kaikki hyvin kauniit ja sirot naiset eivät ole niin mukavia tai ystävällisiä.
No minä olen yleensä aina mukava jos toinenkin on vähintään asiallinen.