Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

đŸ’© Miksi naiset ovat paljon kohteliaampia joillekin miehille?

Vierailija
07.01.2024 |

Joojoo, tiedÀn. Ei se naama miellytÀ tjsp. Mutta ei se oikeesti ole mikÀÀn syy syrjiÀ.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No minĂ€ olen yleensĂ€ aina  mukava jos toinenkin on vĂ€hintÀÀn asiallinen. 

Vierailija
2/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse ainakin pelkÀÀn komeita miehiÀ ja alan jÀnnittÀÀ heidÀn seurassaan niin, ettÀ kÀytökseni saattaa vaikuttaa tylyltÀ. Rumille ja vanhoille miehille on helpompi olla ystÀvÀllinen.

N42

Vierailija
4/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomiakoille on helpompi olla ystÀvÀllinen, mutta siroille vietnamilaisille naisille tulee helposti oltua tyly, kun ovat niin kauniita ja siroja.

Vierailija
5/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Haista sÀ paska.

Vierailija
6/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nainen ei jaksa keskittyÀ kovin moneen ihmiseen kerralla. Ellei ole kassatyössÀ tai tiimi. Voi olla muu tekeminen meneillÀÀn. Ja osa ei halua antaa valomerkkiÀ, ettei joku voimakkaasti haiseva tyyppi tule lÀhelle jos on herkkÀ tuoksuille.

Vierailija
7/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on helpompi olla ystÀvÀllinen, mutta siroille vietnamilaisille naisille tulee helposti oltua tyly, kun ovat niin kauniita ja siroja.

Itse olen hyvin siro ja nĂ€tti, joten miesten tylytys johtuukin siis  tĂ€stĂ€. Olen luullut, ettĂ€ miehet Suomessa eivĂ€t pidĂ€ siroista naisista. 

Vierailija
8/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen silmissÀ siroja kuin lapset, eivÀt samantyyppisiÀ kuin tÀkÀlÀiset normaalipituiset ja -painoiset aikuiset naiset.

Kauniita, jotkut kyllÀ, kuten suomalaisistakin.

Vierailija
9/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen sitÀ imelÀmpi mitÀ karseampi ukko on. On kokemusta vÀkivaltaisista juopoista suvussa, joten lapsen suojamekanismi iskeytyy aina pÀÀlle. En ole vielÀkÀÀn pÀÀssyt siitÀ eroon. MiellytÀn sen hetken, ettÀ pÀÀsen pois tilanteesta ja kiroan loppupÀivÀn mitÀ maa kantaakin pÀÀllÀÀn sellaisia.

Vierailija
10/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sokerisedille joutuu olemaan ystĂ€vĂ€llinen, jotta palkkio on mukava. 

Vierailija
11/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lyhyille miehille olen tyly, koska tiedÀn, ettÀ ne on kaikki ihan mulccuja kumminkin. Napoleon-kompleksisia vttuilijoita.

Vierailija
12/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat kohteliaita vain kauniille nuorille naisille ja sekin vaihtuu sadasosasekunnissa h*oritteluun, kun p*llua ei tipukaan.

Vierailija
13/22 |
07.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset nyt ovat aina tylyjÀ ja ikÀviÀ.

Vierailija
14/22 |
08.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Fiksusti kÀyttÀytyvÀlle on helpompi olla tavallisen kohtelias ja ystÀvÀllinen.

Sellaiselle, jolla on "hyvÀt silmÀt" eli ystÀvÀllinen ja lempeÀ katse, on helpompi olla tavallisen kohtelias ja ystÀvÀllinen.

Sellaiselle, joka kyttÀÀ jokaista askelta, vaatii "tasapuolisuutta", vaikka ei ole millÀÀn tavalla sitÀ ansainnut tai on pahis tai v...mainen tyyppi tai pelottava tai uhkaava millÀÀn tavoin, on vaikeaa olla mitenkÀÀn ystÀvÀllinen tai aina edes tavallinen. Usein nÀmÀ tunnetaan jo ennestÀÀn.

Aivan eri asia on mielistely, keimailu, rahakkaan pyydystÀminen suhteeseen tai muiden etujen saalistaminen. NÀmÀ naisten tai miesten tavathan eivÀt ole aitoja vaan vain hyvÀksikÀyttömalleja. Ja ne pitÀisi aloittajankin pystyÀ erottamaan toisistaan.

Vierailija
15/22 |
08.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MistÀ sÀ nyt puhut? MissÀ tilanteessa niin on kÀynyt?

Vierailija
16/22 |
08.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei jaksa keskittyÀ kovin moneen ihmiseen kerralla. Ellei ole kassatyössÀ tai tiimi. Voi olla muu tekeminen meneillÀÀn. Ja osa ei halua antaa valomerkkiÀ, ettei joku voimakkaasti haiseva tyyppi tule lÀhelle jos on herkkÀ tuoksuille.

MitÀ ihmettÀ sÀ höpötÀt? Oikeasti sÀ kuvittelet noin?

Vierailija
17/22 |
08.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sua on ap varoitettu moneen kertaan ettÀ nÀkyy naamasta myös irl jos mies kÀyttÀÀ kaiken aikansa verkossa naisten kyykyttÀmiseen ja katkeruuteen. Se on polttomerkitty sun kehonkieleen ja aiheuttaa itseÀÀn toteuttavan kierteen. MiehestÀ huokuu naisviha, naiset kavahtaa, mies saa syyn vihata yhÀ enemmÀn, naiset kavahtaa yhÀ enemmÀn...

Vierailija
18/22 |
08.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun on pitkĂ€ ja aika komeakin niin naisilta saa hymyjĂ€ ja kohteliaisuuksia. 

Vierailija
19/22 |
08.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi nosilmÀt eivÀt ole kauniita vaan rumia.

Vierailija
20/22 |
08.01.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvin siro ja nĂ€tti, joten miesten tylytys johtuukin siis  tĂ€stĂ€. Olen luullut, ettĂ€ miehet Suomessa eivĂ€t pidĂ€ siroista naisista. 

Joko on kateellinen mies tai sitten ei pidÀ jos nainen on ilkeÀ. Kaikki hyvin kauniit ja sirot naiset eivÀt ole niin mukavia tai ystÀvÀllisiÀ.