Milloin viimeksi olet saunonut?
Minä en tarkalleen muista, ehkä noin 10 vuotta sitten. Meillä on kyllä sauna, mutten vaan perusta saunomista.
Kommentit (60)
Viime viikon perjantaina kerrostalon sauna. Talven ajaksi laittoivat saunan ovet lukkoon eivätkä sitä lämmitä, kun sähkö on kallista.
Saunon kun huvittaa, meillä on puulämmitteinen joten voin saunoa vaikka joka päivä. Meillä sauna lämmittää osa taloa niin on tulet uunissa.
Eilen ja tänään illalla. Puukiuas, lämmittää pesuhuoneen ja apukeittiötä.
Taitaa olla kolmisen vuotta.
Ok-talossamme on kyllä sauna mutta kumpikaan meistä ei välitä saunomisesta. Minulle tulee helposti huono olo sen jälkeen.
Sinne on hyvä säilöä kaikenlaista tavaraa.
Eilen. Puusauna, joka on ainoa peseytymispaikkamme, eli sitä lämmitetään vähintään 4 kertaa viikossa.
Oikeassa saunassa viimeksi lokakuussa. Sähkökiukaalla varustetussa hikikopissa (2,3x3m) taisin keskiviikkona.
Kaverini möksällä toissa kesänä. Oli ihanaa ja kaipaan kovasti saunaa.
Pari vuotta sitten. Saunomisesta tulee paha olo, joten olen lopettanut. En ymmärrä miksi kaikkiin kerrostaloasuntoihin tehdään sauna, vaikka läheskään kaikki eivät välitä saunomisesta.
Kaksi viikkoa sitten muistini mukaan olen käynyt saunassa. Sauna on, mutta siellä yleensä säilytän pyykkikoreja.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten. Saunomisesta tulee paha olo, joten olen lopettanut. En ymmärrä miksi kaikkiin kerrostaloasuntoihin tehdään sauna, vaikka läheskään kaikki eivät välitä saunomisesta.
Ne kerrostalojen hikikopit sopii hyvin tavaroiden varastointiin.
Keskiviikkona