Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kauppakeskuksen wc:ssä ja järkytyin

Vierailija
07.01.2024 |

Yksikään naisten wc:ssä asioinut ei pessyt käsiään kunnolla, pahimmillaan pesutapahtuma kesti noin sekunnin. Olette te kyllä kuvottavaa väkeä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isossa hotellissa tällä hetkellä. Buffet-ravintolan ovella käsidesi. Sitä käyttää 1/10. Ihminen on tyhmä eläin.

Todennäköistä on saada siitä likaisesta, lähmitystä käsidesipullosta vain viruksia (joihin pelkkä käsidesi tehoaa huonosti.) 

Vierailija
22/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isossa hotellissa tällä hetkellä. Buffet-ravintolan ovella käsidesi. Sitä käyttää 1/10. Ihminen on tyhmä eläin.

korona meni jo. ei kukaan enää käytä käsi desiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kopeissa on usein lavuaarit ja saippuaa.

Vierailija
24/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen kyllä yleensä kädet siellä vessakopissa olevassa lavuaarissa, koska inhottaa ajatuskin, että siirtäisi bakteereja oven lukkoon ja kahvoihin. Kun olen pessyt kädet, talviaikaan puen hansikkaat käteen ja poistun wc-tiloista. Jos on kesäaika, saatan käydä vielä huutaisemassa kädet siinä yhteisaltailla, jos olen koskenut kahvoihin yms. Korona-aika opetti paljon, ettei joka paikasta haali viruksia mukaansa.

Siellä vessakopissa ei useimmiten ole saippuaa.

Saippuaton käsienpesu ei irrota bakteereja.  Vesi ja kova hankaus paperilla vähentää niitä toki.  Vain saippua irrottaa ne ihosta viemäriin veden mukana.

Vierailija
25/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä kopeissa on usein lavuaarit ja saippuaa.

Ei ole.

Vierailija
26/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopeissa on usein jossa voi pestä. Ja lisäksi on vielä peilin edessä. Siinä naiset yleensä pesee ja peilaa. Mielestäni naiset pesee kyllä käsiään kiitettävästi. Enemmän ihmettelen sitä kun paperia on lattioillakin toisinaan.

Vierailija
27/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Pesen kädet ennen ruokailua.  Te jotka ette pese käsiä käyttäkää edes sitä käsidesiä.  Pesu silti puhdistaa paremmin.

Vierailija
28/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese koskaan käsiä. En vaikka käyn kakkosella!

-Pertsa

Ei haittaa, kulta. Tulepas jo syömään!

T. Äitee

Vierailija
29/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese koskaan käsiä. En vaikka käyn kakkosella!

-Pertsa

...enkä ole ollut kipeänä kymmeniin vuosiin.

Vierailija
30/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käyttää ehdottomasti käsidesiä.Minä ainakin käytän.Onneksi sitä yleensä on saatavilla paitsi joissain kaupoissa. Uskon että käsidesit tulevat olemaan pitkään kaupoissa.

Vierailija
31/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vääntämässä naisten vessaan kauhean paskan.

Joku tuijotti kun pesin käsiä. Sanoin sille möreällä äänellä: "Mulla on vielä hoidot kesken".

Onnistuin pidättämään naurua ulos asti.

Vierailija
32/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käyn hyvin harvoin kauppakeskuksen vessoissa, niin ei tarvitse ajatella, että olisi joku ap:n kaltainen niskan takana stalkkaamassa jokaista liikettäni.

Vierailija
33/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen kädet kun käyn julkisessa vessassa.

Mutta se on taas asia erikseen, että millä tavalla. 

Ap

Ai? Oho! 🤪

Mä käytän saippuaa. Hieron saippuan hyvin märkiin käsiin ja huuhtelen saippuan pois. Kuivaan kädet sen jälkeen.

Vierailija
34/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi käyn hyvin harvoin kauppakeskuksen vessoissa, niin ei tarvitse ajatella, että olisi joku ap:n kaltainen niskan takana stalkkaamassa jokaista liikettäni.

Inva wc.

Vierailija
35/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vääntämässä naisten vessaan kauhean paskan.

Joku tuijotti kun pesin käsiä. Sanoin sille möreällä äänellä: "Mulla on vielä hoidot kesken".

Onnistuin pidättämään naurua ulos asti.

🤭🤭🤭🤭😁😂🤣

Vierailija
36/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen kädet kun käyn julkisessa vessassa.

Mutta se on taas asia erikseen, että millä tavalla. 

Ap

Ai? Oho! 🤪

Mä käytän saippuaa. Hieron saippuan hyvin märkiin käsiin ja huuhtelen saippuan pois. Kuivaan kädet sen jälkeen.

Siinä tapauksessa olet todella harvinainen.

Ap

Vierailija
37/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan, ap, seisoit siellä vessan yleistilassa seuraamassa, kuinka moni pesi kätensä? Yleensä, jos yleisessä vessassa itse asioi, ehtii nähdä korkeintaan 2-4 muuta ihmistä omalla reissullaan.

Vierailija
38/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan, ap, seisoit siellä vessan yleistilassa seuraamassa, kuinka moni pesi kätensä? Yleensä, jos yleisessä vessassa itse asioi, ehtii nähdä korkeintaan 2-4 muuta ihmistä omalla reissullaan.

Muutaman minuutin. Et vissiin ole käynyt isoissa kauppakeskuksissa, joissa vessakoppejakin on helposti kymmenen. Huolellisesti kun pesee ja kuivaa omat kätensä ja hetken aikaa peilailee, niin siinä on jo useampi hutaisija ehtinyt mennä.

Ap

Vierailija
39/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sieltä peilistä näkyy muuta kun vanha kurttuinen naama ja luuletteko todella, että ketään se kiinnostaisi, olipa se kuinka meikattu tahansa. Juna meni jo hyvän aikaa sitten..

Vierailija
40/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieltä peilistä näkyy muuta kun vanha kurttuinen naama ja luuletteko todella, että ketään se kiinnostaisi, olipa se kuinka meikattu tahansa. Juna meni jo hyvän aikaa sitten..

En ole vanha ja kurttuinen :) Harmi, että sulla näkyy peilissä sellainen naama.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän