Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kauppakeskuksen wc:ssä ja järkytyin

Vierailija
07.01.2024 |

Yksikään naisten wc:ssä asioinut ei pessyt käsiään kunnolla, pahimmillaan pesutapahtuma kesti noin sekunnin. Olette te kyllä kuvottavaa väkeä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieltä peilistä näkyy muuta kun vanha kurttuinen naama ja luuletteko todella, että ketään se kiinnostaisi, olipa se kuinka meikattu tahansa. Juna meni jo hyvän aikaa sitten..

En ole vanha ja kurttuinen :) Harmi, että sulla näkyy peilissä sellainen naama.

Ap

No eipä se sunkaan naama mitään tuijotusta aiheuta, ellet ole poikkeuksellisen kaunis..

Vierailija
42/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset on vähän tollasia. Ne taantuu pienen lapsen kaltaisiksi. Ei oikein jaksa välittää yhteisistä säännöistä, vaan tekevät kuten lystäävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pese koskaan käsiä. En vaikka käyn kakkosella!

-Pertsa

...enkä ole ollut kipeänä kymmeniin vuosiin.

Sinä vaan sairastutat niillä vuosikausien superpöpöillä kaikki joihin olet vähänkään läheisemmässä kontaktissa. Nam.

Vierailija
44/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintojeni mukaan naisilla on puhtaampi pimppi kuin kädet, suuvärkistä puhumattakaan.

Vierailija
45/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sieltä peilistä näkyy muuta kun vanha kurttuinen naama ja luuletteko todella, että ketään se kiinnostaisi, olipa se kuinka meikattu tahansa. Juna meni jo hyvän aikaa sitten..

Ap

No eipä se sunkaan naama mitään tuijotusta aiheuta, ellet ole poikkeuksellisen kaunis..

Miten mun naama edes liittyy aiheeseen? En nyt ihan saa kiinni sun ajatuksesta.

Ap

Vierailija
46/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei välttis sun naama, mutta kun puhuttiin peilailusta. Huvittaa kun jotkut elämää nähneet peilailee aivan kun se jotain auttaisi.

Vierailija
47/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei välttis sun naama, mutta kun puhuttiin peilailusta. Huvittaa kun jotkut elämää nähneet peilailee aivan kun se jotain auttaisi.

Voi hyvä luoja. Sitä varten ne peilit on siellä, että niistä saa jokainen itseään halutessaan katsoa.

Ap

Vierailija
48/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei se naama siitä nuorru vaikka kuinka peilailisi.. 

Vierailija
49/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pesen kädet kun käyn julkisessa vessassa.

Mutta se on taas asia erikseen, että millä tavalla. 

Ap

Ai? Oho! 🤪

Mä käytän saippuaa. Hieron saippuan hyvin märkiin käsiin ja huuhtelen saippuan pois. Kuivaan kädet sen jälkeen.

Siinä tapauksessa olet todella harvinainen.

Ap

Käsihygienia pitää osata.

Vierailija
50/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isossa hotellissa tällä hetkellä. Buffet-ravintolan ovella käsidesi. Sitä käyttää 1/10. Ihminen on tyhmä eläin.

Käsidesi suht tehotonta käsien saippua-vesipesuun verrattuna, esimekriksi noroviruksiin ja muihin vaipattomiin viruksiin teho pyöreä 0. En koskaan desinfioi käsiäni, pesen huolellisesti vedellä ja saippualla juurikin esimerkiksi ennen buffetiin menoa ja aina kotiin tullessa.

Vierailija
51/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös kauppakeskuksessa ja vessasta tuli ulos nuori nainen työpaikkansa vaatteissa, tästä tunnistin. Wc-kopeissa ei ole lavuaareja eikä hän jäänyt pesemään käsiään yleiseenkään tilaan. Tämä nainen  oli työpaikaltaan/kioskista, jossa tekee tilauksesta välipaloja. Tämä oli tälle ketjulle todella ällöttävä turn off-mainos!  

Vierailija
52/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen kyllä yleensä kädet siellä vessakopissa olevassa lavuaarissa, koska inhottaa ajatuskin, että siirtäisi bakteereja oven lukkoon ja kahvoihin. Kun olen pessyt kädet, talviaikaan puen hansikkaat käteen ja poistun wc-tiloista. Jos on kesäaika, saatan käydä vielä huutaisemassa kädet siinä yhteisaltailla, jos olen koskenut kahvoihin yms. Korona-aika opetti paljon, ettei joka paikasta haali viruksia mukaansa.

Siis se ovenkahva on paskaa täynnä, ajattele nyt vähän.. joku on käynyt sua aiemmin siellä kakkoshädällään ja poistunut kopista ovenkahvaa räpelöiden ja sinä peset ENSIN kädet ja sitten saman tien nollaat tuon käsienpesun tarttumalla ovenkahvaan? Siinä pytyllä ollessa voi vaikka yskiä ja mikäpä muukaan siinä ottaa osumaa kuin ovenkahva. 

Pesen kädet SAIPPUALLA sen jälkeen kun olen räpelöinyt tieni vessakopista ulos ja sen jälkeen kun olen pessyt ja kuivannut (en koskaan puhaltimella) niin työnnän käsivarrella oven auki.

En ole juuri koskaan kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi