Kävin kauppakeskuksen wc:ssä ja järkytyin
Yksikään naisten wc:ssä asioinut ei pessyt käsiään kunnolla, pahimmillaan pesutapahtuma kesti noin sekunnin. Olette te kyllä kuvottavaa väkeä.
Kommentit (52)
Itse yleensä pissalla huljuttelen kopissa, kun koulussa opetettiin, että pissa on steriiliä
Naiset on dirty. Tykkään vaan trans-naisista, kun eivät ole samalla tapaa dirty.
Vierailija kirjoitti:
Mikä te? Jos olet mies, mitä teit naisten vessassa ylipäätään? Joku roti näihin trolleihin
Te muut naiset, jotka ette älyä pestä käsiänne.
Ap
Minä pesen kyllä yleensä kädet siellä vessakopissa olevassa lavuaarissa, koska inhottaa ajatuskin, että siirtäisi bakteereja oven lukkoon ja kahvoihin. Kun olen pessyt kädet, talviaikaan puen hansikkaat käteen ja poistun wc-tiloista. Jos on kesäaika, saatan käydä vielä huutaisemassa kädet siinä yhteisaltailla, jos olen koskenut kahvoihin yms. Korona-aika opetti paljon, ettei joka paikasta haali viruksia mukaansa.
Isossa hotellissa tällä hetkellä. Buffet-ravintolan ovella käsidesi. Sitä käyttää 1/10. Ihminen on tyhmä eläin.
Vierailija kirjoitti:
Itse yleensä pissalla huljuttelen kopissa, kun koulussa opetettiin, että pissa on steriiliä
Ei ole enää kun se tulee ulos rakosta. Et sitä oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen kyllä yleensä kädet siellä vessakopissa olevassa lavuaarissa, koska inhottaa ajatuskin, että siirtäisi bakteereja oven lukkoon ja kahvoihin. Kun olen pessyt kädet, talviaikaan puen hansikkaat käteen ja poistun wc-tiloista. Jos on kesäaika, saatan käydä vielä huutaisemassa kädet siinä yhteisaltailla, jos olen koskenut kahvoihin yms. Korona-aika opetti paljon, ettei joka paikasta haali viruksia mukaansa.
Tässä wc:ssä ei ole kopeissa altaita.
Ap
Mä pesen kädet kun käyn julkisessa vessassa.
Naisena kun käyn lounaalla joskus Itis Kauppakeskus Itä -Helsinki. Menen siellä wc. kuin syötyä,ahviteltuani Lounaspaikan ulkopuolella olevaan 2 kerros . Wc joissa isot tilat ja todella aina siistit.Viimeksi 4.1.24 sukulaiseni kanssa. Ei mitän valittamista siisteydestä tai muista ihmisitä.Kyllä useampi siinä lavuari rivissä pesi käsiä.Tapanani ei ole tarkailla ihmisiä,mitä wc tilat tekee tai ostoksia tekevät.Kullakin huvinsa jos kytäilee tuntemattomia ihmisiä ja heidän wc-käytäytymistä tai osotoksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä pesen kädet kun käyn julkisessa vessassa.
Mutta se on taas asia erikseen, että millä tavalla.
Ap
En pese koskaan käsiä. En vaikka käyn kakkosella!
-Pertsa
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit malttanut kuunnella sitten seuraavan lauseen, olisit kuullut myös sen faktan että kun ulos tulee kerää heti viruksia ja bakteereita itseensä, ihan heti. Eli ei ole enää lähelläkään steriilia.
Yhteisvessoissa näkee monesti tippoja vessanrenkaan päällä eli miehet ovat kusseet rengas alhaalla. Heti vaihdan vessaa. Jos ei löydy puhdasta niin menen ihan perinteiseen naistenvessaan, siellä ei ole kustu renkaalle.
Vierailija kirjoitti:
En pese koskaan käsiä. En vaikka käyn kakkosella!
-Pertsa
Niinpä. Paperihan siinä on välissä. Ei kai kukaan käsillään pyyhi?
Vierailija kirjoitti:
No minä pesen todella sen 20 minuuttia vasta kun tulen kopista, en sotke käsineitä siihen kopin kahvaan kun en tiedä kuinka on aiemmat sotkeneet. Kyynärpäällä aukaisen sitten oven kun on kädet puhtaat, en käsilläni vaikka olisi käsineet, jos ei ole paperia saatavilla. Näin tein jo ennen koronaa kun olen ikäni tiennyt mistä niitä pöpöjä saa.
No, jos he on käyneet vain meikkaamassa ja hiuksia sukimassa siellä. Itellä on aina mukana oikku peili ja meikit ja saatan piipahtaa vain korjaamassa meikkejä piilossa. Pesen kyllä kädet senkin jälkeen, koska vessa ja ovenkahvat.
Itse käyn naisten vessassa kakkosella, vaikka olen mies, kun miesten vessojen istuimet on niin nasty.
Minä järkytyin, kun tuntemani henkilö teki itsarin. Huolensa kullakin.
Mikä te? Jos olet mies, mitä teit naisten vessassa ylipäätään? Joku roti näihin trolleihin