Riidankylväjät tänne ketjuun!
Nyt teille on perustettu oma ketju jossa voitte haukkua toisianne ja ylentää itsenne.
Olkaa hyvät!!
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Teistä on tullut noin tyhmiä kun olette syöneet ruokia joissa on kemiallisia aineita
joissa on -60% punaliput!
-winner-
Kuka on riidankylväjien kylväjä? Kiistaton mestari ja kykenevä kylvämään epäilyksen siemenen viattomimpaankin sydämeen?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on riidankylväjien kylväjä? Kiistaton mestari ja kykenevä kylvämään epäilyksen siemenen viattomimpaankin sydämeen?
Varmaan se Piru itte? Jos siihen uskoo. Mutta sitten pitää uskoa myös koko Jumala-tarusto.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Teistä on tullut noin tyhmiä kun olette syöneet ruokia joissa on kemiallisia aineita
Ei ne mitään kemiallisia aineita ole vaan KEMIKAALEJA! Tollo!
Fluorihammastahnasta olet itse tyhmistynyt!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tänne nimijankkaajaa. Ainut, joka kirjoittaa joskus jotain järkevää.
Eihän se tähän ketjuun kuulu!
Kuka hullu ottaa koronarokotuksia !!! Minä, eikä minun koko suku ota !
Anoppi vain ryyppää kaiket päivät eikä hoida meidän lapsia!
Miniä antaa lasten sotkea kaikki paikat. Vauva sormiruokailee niin, että lattiat, seinät, kaapit ja ikkuna on puurossa. Enemmän ruokaa on ympäristössä kuin suussa. Miksei voi syöttää lusikalla? Älytöntä.
.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaa pitäisi vääntää nenästä!
Aloittajaa pitäis panna löysällä munalla...
Rikkaat vie kaikki punaliputetut tuotteet kaupoista. On ne niin ahneita!
Mummoilla on mökeissään putket räjähtäneet ja villasukat kastuneet. Se on niille aivan oikein! Mitäs ovat kaiken kehityksen esteenä!
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonoista pitäisi kuvata kaikki, että nähtäisiin, onko siellä ne, joiden kuuluu. Härskit hyväosaiset vievät nämäkin ruoat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonoista pitäisi kuvata kaikki, että nähtäisiin, onko siellä ne, joiden kuuluu. Härskit hyväosaiset vievät nämäkin ruoat!
Mistä tiedät? Olitko siellä itse?
Sie oot komia edestä päin, mutta sulla on komia pylly. Kuin Lidlin hylly.
Vierailija kirjoitti:
Fluorihammastahnasta olet itse tyhmistynyt!
Sie oot niin tyhymä, että luulet wasabitahnaa Toyotan pintavahaksi.
Rumia kaikki suomalaiset, vsrsinkin kehäkolmosen ulkopuolella asuvat!