Mitä teette näin pakkasilla?
Okei, huomenna on jo luvattu lauhtuvaa, mutta miten pakkaspäivät ovat sujuneet? Oletteko sisällä vai ulkoiletteko myös?
Meillä on oleiltu sisällä, katsottu elokuvia, pelailtu ja tehty palapeliä. Tänään -18. Mietin olisiko sopiva luistelukeli vai odottaisiko huomiseen? Mikä teillä on pakkasraja liikuntaan?
Kommentit (46)
Sisällä melkein koko ajan. Minulla on astma ja kova pakkanen tekee hengittämisen vaikeaksi. Odotan huomista innolla ja toivon että ilmankosteus nousisi samalla, tosi kuiva iho ollut nyt kovien pakkasten aikaan.
Olen syntynyt Suomessa, joten minua ei pakkanen estä tekemästä päivälenkkejä. Pukeutumiskysymys. Ihanaa olla ulkona, kun aurinko paistaa. Tosin meillä on ollut vain -24 asteen molemmin puolin pakkasta.
Käyn kauempana töissä,liikun julkisilla ja olen pakostikin ulkona vähintään tunnin päivässä arkisin. Nyt viikonloppuna kävin museossa, talvipuutarhassa, lux Helsingissä ja kirppiksillä. Ulkoilua samalla. Muuten lukenut kirjoja, katsellut leffoja ja syönyt hyvin. En erityisemmin pidä kylmästä tai talvesta, mutta onneksi kaupungissa pääsee välillä lämmittelemään.
Normaalisti, paitsi ei niin pitkiä juoksulenkkejä ulkona, pidemmät juoksulenkit kotona juoksumatolla.
Elän ihan normaalia elämää. Suomessa on joka vuosi talvi ja pakkasta. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.