Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako naisia hassu, taiteellinen introverttimies?

Vierailija
06.01.2024 |

Hassuus johtuu pakonomaisesta haaveilusta. Se myös mahdollistaa taiteelliset sfäärit. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Koska olen itse hassu taiteilijanainen. Voisimme yhdessä hassutella päivittäin. Kotityöt puoliksi. Ja kumpikin elättää itse itsensä. 

Olen toivonut tapaavani taiteellisen miehen, joka saisi liekkini leiskumaan. 

Vierailija
62/69 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkutytön näköisille hentaihahmoille runkkaava tapaus kyseessä. Löytyy figuuria ja haluat teinin näköisen tradvaimon. Sultahan varmasti jo löytyy AI-tyttis, joten mitä sä oikeaa haikailet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa. Koska olen itse hassu taiteilijanainen. Voisimme yhdessä hassutella päivittäin. Kotityöt puoliksi. Ja kumpikin elättää itse itsensä. 

Olen toivonut tapaavani taiteellisen miehen, joka saisi liekkini leiskumaan. 

Ja ei mitään draamaa. Sitä on ollut elämässäni ihan tarpeeksi. Kumpikin hoitaa draamansa joko päänsisällä tai ammattiauttajalla. 

Vierailija
64/69 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole sellainen mukahauska pellemies. Oletko vain omasta mielestäsi hauska, vai onko muidenkin mielestä kanssasi hauskaa?

Taiteellisuus on vähän sellainen juttu että sitä joko on tai ei ole. Taiteilijat yleensä ymmärtää toisiaan, mulla taas se kaikki menee yli hilseen. Että teet ihan oikein jos haleudut muiden taiteilijoiden piireihin. 

Vierailija
65/69 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä koodinimi hiemaan viinaan ja muihin päihteisiin menevälle työttömälle, jonka taiteellisuus ja sen laatu ovat samaa tasoa kuin lasten harrastukset kuten piirtäminen ja pianonsoitto. Päälle tietenkin muka-syvällisiä filisofisiia ajatuksia, jotka kuulostavat uskomattoman hyvälle kännissä. 

Vierailija
66/69 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliha Jouko Turkkakin "taiteellinen" ja varmaan omasta mielestään hassukin saattoi olla, ehkö myös introvertti joka purki sosiaalisen turhautumisen muihin varsinkin oppilaisiin.

Entäs se yksi "taitelija" joka teki kissavideoita

No nuo on vähän äärilaitaa, mutta on totta että taiteilijat ovat monesti varsin erikoisia tyyppejä. Itse olin kerran aivan rakastunut yhteen taiteilijamieheen ja mä en vaan jotenkin päässyt millään hänen kanssaan samalle aaltopituudelle. 

Hän oli todella omituinen, mutta ihana ja äärettömän empaattinen. Ehkä se minua kiehtoi hänessä, mutta en sitten vaan itse ollut tarpeeksi outolintu. En ole tippaakaan taiteellinen vaan jalat maassa.

Mä olen liian tavis, tarvitsen perusasioita, tai muuten menetän turvallisuuden tunteeni. Kun taas hän liiteli jossain haavemaailmoissa ja häntä tavallinen arkitodellisuus ahdisti.  Hän kyllä löysi myöhemmin itselleen sopivan taidetyttösen ja mä itselleni sopivan perus duunarimiehen.  

Että jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä.

Vierailija
67/69 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä harrastelijat puhuvat itsestään "taiteellisina". Taiteilijat ei koskaan sano noin itsestään. "Taiteilijat" sitaateissa löytyy lähiökapakoiden nurkkapöydistä höpisemässä "syvällisyyksiään". Elämänhallinta ulkoistettu sossutoimistolle.

Vierailija
68/69 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa 

Vierailija
69/69 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, naisia kiinnostaa empaattiset ja hassuttelevat miehet. Valitettavasti miestarjonta koostuu enimmäkseen tosikoista machomiehistä. Hyvännäköistä ja empaattista miestä on todella vaikea löytää, sillä suurin osa naisista haluaa juuri sellaisen.

"Hyvännäköistä ja empaattista miestä on todella vaikea löytää"

Olen huomannut saman. Hyvännäköisiä miehiä löytyy suht helposti, ja empaattisia miehiä löytyy paljonkin. Ongelmana vaan on tosiaan se, että hyvännäköisiä JA empaattisia miehiä ei löydy mistään 😀 ja jos kerran kymmenessä vuodessa löytyykin yksi tuollainen mies, niin se on tietenkin varattu.

Hyvä pointti. Oon ite huomannu naisista saman. Hyvännäköistä ja samalla hyväsydämistä naista on äärettömän vaikeaa löytää. Hyvännäkösiä naisia on pilvin pimein, hyväsydämisiä naisiakin löytyy silloin tällöin. Mutta hyvännäköinen ja hyväsydäminen, siinäpä vasta harvinainen yhdistelmä! Ja varattu, totta kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi