Kiinnostaako naisia hassu, taiteellinen introverttimies?
Hassuus johtuu pakonomaisesta haaveilusta. Se myös mahdollistaa taiteelliset sfäärit.
Kommentit (69)
Mulla on just sellainen, joten täytyy sanoa, että kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, naisia kiinnostaa empaattiset ja hassuttelevat miehet. Valitettavasti miestarjonta koostuu enimmäkseen tosikoista machomiehistä. Hyvännäköistä ja empaattista miestä on todella vaikea löytää, sillä suurin osa naisista haluaa juuri sellaisen.
Huomasitko, että empaattinen ja hassutteleva vaihtui kesken tekstiä HYVÄNNÄKÖISEKSI ja empaattiseksi?
Oliko tahdosta riippumaton refleksinomainen epärehellisyys-kouristus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, naisia kiinnostaa empaattiset ja hassuttelevat miehet. Valitettavasti miestarjonta koostuu enimmäkseen tosikoista machomiehistä. Hyvännäköistä ja empaattista miestä on todella vaikea löytää, sillä suurin osa naisista haluaa juuri sellaisen.
Huomasitko, että empaattinen ja hassutteleva vaihtui kesken tekstiä HYVÄNNÄKÖISEKSI ja empaattiseksi?
Oliko tahdosta riippumaton refleksinomainen epärehellisyys-kouristus?
Tiesitkö, että samassa tekstissä voi puhua eri asioista?
Introverttiys minua enemmän mietityttää, en halua kannatella keskustelua yksin tai olla minkään ujopiimän kanssa. Haluan että kumppanin energia yltää omaani.
t. 30v. nörtti taiteilijanainen
Introvertti ei kiinnosta. Extrovertti on se mikä kiinnostaa.
Lopeta introverttisuus ja ryhdy Extrovertiksi.
https://suomiredpill.wordpress.com/2022/09/08/introvertti-vai-extrovert…
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Ainakin meidän kaupungissa näitä kummallisia hassuja taiteilijoita riittää ihan kyllästymiseen asti.
Tampere? :D
Haaveilu on ok ja introverttiys, mutta jäin miettimään sanaa "pakonomainen". Minulla oli kerran kumppaniehdokas, jolla oli pakonomainen tarve nukkua ikkuna auki kesällä ja talvella ja koko paketti meni sekaisin, jos ikkunan laittoi kiinni yöksi. Hän ei halunnut mennä terapiaan, koska omasta mielestään se on vain hulluille eikä hän hullu ole. En jaksanut sitä neuroosia.
Ei kiitos. Olen nähnyt sitä lajia jo liikaa. Hassuus on ollut tilannetajuttomuutta, epävarmaa hörötystä joka käänteessä ja lapsellista "huumoria" (nimittelyä, käytännönpiloja jne.). Taiteellisuuteen on liittynyt päihde- ja elämänhallinnan ongelmia sekä mustavalkoista snobismia. Introverttiys ei ole ollut introverttiyttä vaan sosiaalisten taitojen puutetta, hoitamattomia sosiaalisia pelkoja sekä suoranaista ihmisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
"Hyvännäköistä ja empaattista miestä on todella vaikea löytää"
Olen huomannut saman. Hyvännäköisiä miehiä löytyy suht helposti, ja empaattisia miehiä löytyy paljonkin. Ongelmana vaan on tosiaan se, että hyvännäköisiä JA empaattisia miehiä ei löydy mistään 😀 ja jos kerran kymmenessä vuodessa löytyykin yksi tuollainen mies, niin se on tietenkin varattu.
"Hassu" on ihminen joka tekee toisille pientä kiusaa koko ajan ja kuvittelee sen olevan toisista hauskaa ja/tai hellyyttävää. Ei ole.
Hassu, taiteellinen introverttimies tuo ekana mieleen Pelle Hermannin
Omassa kärryssään asustelee ja syö äiteen lättyjä
Kyllä kuulostaa mun mielestä kaipaamiltani ominaisuuksilta.
Hiukkasen tuli Spede mieleen ja ei kiinnosta.
Mua kiinnostaa just ne! Ite ehkä vähän samanlainen mutta nainen.
Äitiä sä kaipaat, ap. Naiset ei noista fantasioista kiihotu.
Todennäköisesti enemmän kuin palstan klassinen aivan tavallinen mies.
Olen samanlainen nainen eikä kiinnosta. Kaksi hörhöä ei voi olla yhdessä. Katastrofi.
Tarkoittaako taiteellinen = työtön? Introvertti = viihtyy omissa oloissaan kotona? Hassu = ei aikuistunut?
Ikä?