Kiinnostaako naisia hassu, taiteellinen introverttimies?
Hassuus johtuu pakonomaisesta haaveilusta. Se myös mahdollistaa taiteelliset sfäärit.
Kommentit (69)
Ei ainakaan minua. Realisti olisi lähinnä omaa maailmankuvaa.
Ja itseään hassuksi tituleeraava harvemmin sitä oikeasti on.
Riippuu ihan siitä, miltä se mies näyttää. Voisi periaatteessa kiinnostaakin.
Hassusta en tiedä, kuulostaa raskaalta. Mutta muuten, miksei?
Minkälainen on hassu tässä tapauksessa? 🙂 Mä olen vähän hassu nainen 😄
Ei kiinnosta. Ainakin meidän kaupungissa näitä kummallisia hassuja taiteilijoita riittää ihan kyllästymiseen asti.
En ole edes pahoillani puolestasi ettei minua ainakaan kiinnosta.
Tuollaisia miehiä ei ole koskaan liikaa.
Jos hassuus on sitä, että pelleilet tulevien lasten kanssa ja olet "se hauska iskä" sillä aikaa, kun nainen hoitaa ruoan, tiskit, pyykit ja siivouksen, ja kaupassa käynnin, ja rajojen asettamisen, niin eipä paljon kiinnosta... on tuollainen tapaus lähipiirissä nähty. Oli jippijaijei-hauskaa...
Kyllä, naisia kiinnostaa empaattiset ja hassuttelevat miehet. Valitettavasti miestarjonta koostuu enimmäkseen tosikoista machomiehistä. Hyvännäköistä ja empaattista miestä on todella vaikea löytää, sillä suurin osa naisista haluaa juuri sellaisen.
Edellinen suhteeni oli itseään hassuna, taiteellisena ja introverttina pitävän miehen kanssa. Hän oli kaikkea muuta. Ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Roolieläytyjä videopeleissä; kuvittelen olevani fiktiivinen hahmo ja seikkailevani pelimaailmoissa. Piirrän myös silloin tällöin taidetta näistä hahmoista.
Paha sanoa noilla spekseillä pelkästään, mutta miksei.
t. taiteellinen introverttinainen
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa noilla spekseillä pelkästään, mutta miksei.
t. taiteellinen introverttinainen
Mä ajattelin liittyä pariin taiteelliseen yhteisöön tämän vuoden aikana. Toivottavasti löytyisi nainen rinnalle niistä 💙
Ex piti itseään hauskana miehenä. Väänsi kaiken vitsiksi, arki oli täynnä jekkuja ja käytännön piloja (jotka vaihtelivat kiusallisesta vaaralliseen), jokaisesta lauseestani löytyi joku sana johon tarttua ja josta vääntää vitsiä tai keksiä sanamuunnos. Mutta vakavista asioista hän ei voinut jutella. Kun yritin, hän teki kaikki edellä luettelemani temput, tökkäsi minua nenään ja sanoi piip, pieraisi, ja teki ihan mitä vain harhauttaakseen minut unohtamaan koko asian. Kun koetin edelleen puhua asiasta, hän meni naama nurinpäin peiton alle murjottamaan ja käyttäytyi kuin olisin lyönyt häntä. Joten ei hauskoja miehiä minulle, kiitos.
Joitakin kiinnostaa, joitakin ei. Tietysti.
Hälytyskellojen pitäisi soida, kun joku sanoo olevansa taiteellinen. Jonkinasteinen pummi tai siivelläeläjä kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roolieläytyjä videopeleissä; kuvittelen olevani fiktiivinen hahmo ja seikkailevani pelimaailmoissa. Piirrän myös silloin tällöin taidetta näistä hahmoista.
Mahtavaa! T. Eri
Ei mun todellisuudentajussa ole vikaa, vaikka roolieläytyjä olenkin. On vain rentouttavaa ottaa rooli ja antaa sen viedä mukanaan.
Ei ainakaan minua.