Seksiseuraa Tinderistä, miten se homma menee? Kaikki vinkit kehiin aloittelijalle
Juuri eronneena kaipaisin satunnaista seksiä. Miten ihmeessä sen löytäminen Tinderistä onnistuu ilman että joutuisi väkisinmaatuksi jonkun limanuljaskan toimesta? Miten ootte muotoilleet asian profiilitekstiin? Miten kauan ootte viestitelleet ennen tapaamista? Ensin kahville vai suoraan jomman kumman kotiin vai mihin?
Mä en etsi ihan ketä tahansa kullilla varustettua, vaan pitää olla jokin mikä miehessä kiinnostaa ja viehättää, ja turvalliselta pitää tuntua.
Tuntuu että jos laitan ihan suoraan että satunnaista seksiä etsin, niin annan viestin että täällä olisi varma pano saatavilla, mikä ei tietenkään niin ole. Onko jollakin lässähtänyt fiilis kun on miehen tavannut, ja oot päässyt siitä silti luontevasti pakittamaan? Onko ollut vaaratilanteita?
Itse kyllä sytyn nollasta sataan alle aikayksikön, jos on sopiva tyyppi edessä, mut eihän se aina ole.
N45
Kommentit (27)
Kyllä se vaan se nainen sen valinna tekee ja nykyisin vieläpä suvaitsevainen nainen on vallan kahvassa. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
-pyydä useampi kuva. Kuvat on usein vanhoja tai muokattuja
-kysy seksimieltymyksistä. Jos tyyppi kertoo vain omia toiveitaan esim tykkää suihinotosta tai on peppufetissi, hylkää se. Siis tottakai näistä saa kertoa, mutta on tärkeää, että mies kertoo myös siitä, että haluaa että nainen nauttii ja mitä haluaisi tehdä naiselle.
-Varatut on innokkaimpia ja kiihkeimpiä ja he jaksavat kirjoitella tiheästi, mutta he tekevät myös eniten ohareita.
Minulla on nyt kolmen vuoden kokemus. Olen saanut lukemattomia kertoja loistavaa seksiä. Useimmiten harrastan seksiä noin kolme kertaa viikossa. Minulla on hyvä intuitio, jonka perusteella pystyn päättelemään viesteistä paljon sopivuudesta. Lisäksi lopetan viestittelyn heti jos yksikin sana tai lause tuntuu väärältä, enkä lähde kuvittelemaan enempää kuin mitä viesteissä on. Naisilla on monesti tapana romantisoida asioita ja siksi katsoa jotain asioita läpi sormien. Nopein pano
Joka kymmenes viestittää menee jatkoon ja siitä joka kymmenes päätyy sänkyyn? Eli oikeasti ehkä joka kolmas?
Kyllä riittää viiskymppiselläkin naisella vientiä :D jopa enemmän kun halutulla alfauroksella.
Laitoin kerran profiilin niin minttiin, kuin vaan voi olla ja sain 52 matchua 2 päivässä. 2 aloitti keskustelun.
Ajatelkaa sitä viestien tulvaa nuorilla naisilla. Huhhuh!
Laitoin profiilikuvan, mikä oli kuvakaappaus yhden klassikkoelokuvan DVD:n kannesta. Eli fiksumpi kyllä tajusi, että nyt ei ole rouvan oma pärstä.
Tekstiin kerroin harrastuksistani ja joka toinen lause viittasi seksiin ja muuhun fyysiseen läheisyyteen.
Treffit sovin parkkipaikalle. Omaa nimeäni enkä yhteystietojani kertonut.
Hyvin toimi, vaikka jälkikäteen hirvitti miten luottavaisesti lähti tuntemattoman miehen kotiin harrastamaan seksiä.
Ehkäisystä sen verran, että osa miehistä oli hyvin tarkkoja kondomin käytöstä, osa todella välinpitämättömiä. Jos on tottunut huolettomaan parisuhdeseksiin, niin kannattaa tiedostaa sukupuolitautien riski.
Itse päädyinkin lopulta "yksiavioiseen" vakipanosuhteeseen ihan siksi, että voitiin jättää pois kondomi ja harrastaa seksiä spontaanisti.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin profiilikuvan, mikä oli kuvakaappaus yhden klassikkoelokuvan DVD:n kannesta. Eli fiksumpi kyllä tajusi, että nyt ei ole rouvan oma pärstä.
Tekstiin kerroin harrastuksistani ja joka toinen lause viittasi seksiin ja muuhun fyysiseen läheisyyteen.
Treffit sovin parkkipaikalle. Omaa nimeäni enkä yhteystietojani kertonut.
Hyvin toimi, vaikka jälkikäteen hirvitti miten luottavaisesti lähti tuntemattoman miehen kotiin harrastamaan seksiä.
Ehkäisystä sen verran, että osa miehistä oli hyvin tarkkoja kondomin käytöstä, osa todella välinpitämättömiä. Jos on tottunut huolettomaan parisuhdeseksiin, niin kannattaa tiedostaa sukupuolitautien riski.
Itse päädyinkin lopulta "yksiavioiseen" vakipanosuhteeseen ihan siksi, että voitiin jättää pois kondomi ja harrastaa seksiä spontaanisti.
Muistakaa käyttää sotilaiden kanssa kumia. Paljon HIViä kantautunut Suomeen viime aikoina, varsinkin Ukrainasta.
Miten mies pärjää ilman kuvaa näillä markkinoilla?
Fiksua nasta jolle sopii säännöllisen tapailun mies olis etsinnässä. Eli olis samanlainen elämäntilanne. Onko tämä foorumi oikea? Millaiset kokemukset terve Kouvolan mies
Jos pelkkää seksiä haluaa, niin kannattaa rekisteröityä XU:hun. Halvempi kuin Tinder + selkeät kuviot. Selauspeliin semmonen muutos että käy tykkäämästä ensin kuvista, sitten itse tyypistä. Sitten odotat hetken ja matchi tulee. Kasvokuvat voi pyytää privana. Toimii kuin junan vessa naisille ja miehille. t. M53
Aloin miettii et olishan se tosi kuumaa näin naisena laittaa tinderiin ilmoitus kuvalla, ei mitään esittelytekstiä. Ja siis kokovartalokuva, ihan todenmukainen. Sitten tulisi match miehen kanssa ja ei mitään rupatteluja vaan suoraan asiaan. Teille vai meille ja koska? Ihanaa olisi se, jos se onnistuisi heti ja mies tulisi vaikka kylään. Ei edelleenkään vaihdettaisi sanaakaan, no ehkä moi voisi sanoa. Ja sitten revittäisiin vaatteet toistemme päältä. Ah tää olis kyllä.
Harmi vaan että koskaan ei tiedä kuka hullu se toinen osapuoli on.