Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiseuraa Tinderistä, miten se homma menee? Kaikki vinkit kehiin aloittelijalle

Vierailija
06.01.2024 |

Juuri eronneena kaipaisin satunnaista seksiä. Miten ihmeessä sen löytäminen Tinderistä onnistuu ilman että joutuisi väkisinmaatuksi jonkun limanuljaskan toimesta? Miten ootte muotoilleet asian profiilitekstiin? Miten kauan ootte viestitelleet ennen tapaamista? Ensin kahville vai suoraan jomman kumman kotiin vai mihin? 

Mä en etsi ihan ketä tahansa kullilla varustettua, vaan pitää olla jokin mikä miehessä kiinnostaa ja viehättää, ja turvalliselta pitää tuntua. 

Tuntuu että jos laitan ihan suoraan että satunnaista seksiä etsin, niin annan viestin että täällä olisi varma pano saatavilla, mikä ei tietenkään niin ole. Onko jollakin lässähtänyt fiilis kun on miehen tavannut, ja oot päässyt siitä silti luontevasti pakittamaan? Onko ollut vaaratilanteita?

Itse kyllä sytyn nollasta sataan alle aikayksikön, jos on sopiva tyyppi edessä, mut eihän se aina ole.

N45

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kirjoittanut profiiliin, että tällä hetkellä en etsi mitään vakavampaa vaan enemmänkin kipinää/keskinäistä kemiaa/hauskaa yhdessäoloa. Useimmat miehet ymmärtävät kyllä mistä on kyse. 

Viestittelyä ennen tapaamista on kestänyt kahdesta tunnista kahteen viikkoon. Tuo ensimmäinen tapaus yllätti itsenikin; sovittiin treffit vieläpä minun luokseni, hän saapui ja 10 min tuosta lauettiin yhtä aikaa. Tuo on toki aivan ainutkertainen tapaus enkä aiemmin olisi voinut kuvitella tuollaisen olevan edes mahdollista! Tämä on myös ainoa kerta, kun olen sopinut treffit suoraan minun luokseni; jostain syystä viestittelystä ja toisesta tuli välittömästi hyvä fiilis. Parasta on minusta kuitenkin tavata jossain muualla, jotta puolin ja toisin voi arvioida omaa fiilistä ja miettiä haluaako toisen kanssa edetä. Useimmiten olen sopinut tapaamisen kahvilaan tai baariin/ravintolaan.

Itselläni ei koskaan ole ollut vaaratilanteita; mukavia kohtaamisia suurin osa. Jos fiilis toisesta ei natsaa, niin sen voi minusta sanoa ihan suoraan toiselle eli mukava oli tavata, mutta en ihan tavoita sellaista fiilistä sinun kanssasi kuin pitäisi. Useimmiten tuo fiilis on ollut myös molemminpuolinen.

Onnea ihanaan treffailuun!

N49

Vierailija
2/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pyydä useampi kuva. Kuvat on usein vanhoja tai muokattuja

-kysy seksimieltymyksistä. Jos tyyppi kertoo vain omia toiveitaan esim tykkää suihinotosta tai on peppufetissi, hylkää se. Siis tottakai näistä saa kertoa, mutta on tärkeää, että mies kertoo myös siitä, että haluaa että nainen nauttii ja mitä haluaisi tehdä naiselle.

-Varatut on innokkaimpia ja kiihkeimpiä ja he jaksavat kirjoitella tiheästi, mutta he tekevät myös eniten ohareita.

Minulla on nyt kolmen vuoden kokemus. Olen saanut lukemattomia kertoja loistavaa seksiä. Useimmiten harrastan seksiä noin kolme kertaa viikossa. Minulla on hyvä intuitio, jonka perusteella pystyn päättelemään viesteistä paljon sopivuudesta. Lisäksi lopetan viestittelyn heti jos yksikin sana tai lause tuntuu väärältä, enkä lähde kuvittelemaan enempää kuin mitä viesteissä on. Naisilla on monesti tapana romantisoida asioita ja siksi katsoa jotain asioita läpi sormien. Nopein pano on ollut alle kaksi tuntia viestittelyn alusta (näitä on itseasiassa useita).

Minä en kahvittele, vaan menen suoraan asiaan. Molemmat kun tietävät, että kyse on seksistä.

Yleensä noin kymmenestä viestittelyn aloituksesta löytyy yksi kiinnostava ja niistä kiinnostavista ehkä joka kymmenes päätyy mun sänkyyn. Mutta ne jää lähes aina vakituisiksi ja on tosi hyviä.

Ja Tinderissä lukee ihan että etsin seksiä, mutta profiilini on piilotettu ja selaan vain miesten profiileja (onnistuu kun maksaa).

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos viesteistä! 🙂 Ihania kokemuksia teillä. Tässähän ihan innostuu! 😄

N47, onko tuo maksullinen ominaisuus joku tuore uudistus? Itsellä vuosi sitten oli jokin maksullinen, en muista oliko niissä eri versioita. Mut jos piilotin oman profiilin, silloin en voinut selata mitään.

Vierailija
4/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder Goldilla onnistuu. Toki myös Platinumilla, mutta se on kalliimpi

N47

Vierailija
5/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mulla oli sitten vissiin joku alemman levelin tilaus. Kiitos! 🙂

Vierailija
6/27 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ollakin, että joku kyselee tätä juuri kun itsekin pohdin samaa. Mä olen parisuhteessa, mutta mun parisuhde on tietynlaisessa harkintavaiheessa ja sovittiin, että voitaisiin kokeilla seksiä muiden kanssa. En oikein tiedä mistä kulmasta Tinderissä tätä asiaa lähestyisin. Omaa naamaani en voi näyttää, koska tutut saattaa nähdä ja sitten alkaa huhut parisuhteestani. Mutta minkälaiset miehet vastaavat profiiliin, jossa toisen kuva on tunnistamaton? En myöskään todellakaan etsi miestä joka kykenee panemaan, etsin miestä kenen kanssa synkkaa. En lähde kenen tahansa tuntemattoman kanssa peittoa heiluttelemaan, vaan se yhteys on löydyttävä. Mutta pelkään, että yhteyttä ottaa pelkät muna pystyssä-tyypit.

N39

Vierailija
7/27 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olette olleet mun panoja

M38

Vierailija
8/27 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Mun panot on olleet iältään tuota nuorempia. Toki jos kerrot kaupungin missä vaikutat, niin voin yrittää muistella olisiko ollut joku tuon ikäinenkin. N47 

Vierailija
9/27 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mun panot on olleet iältään tuota nuorempia. Toki jos kerrot kaupungin missä vaikutat, niin voin yrittää muistella olisiko ollut joku tuon ikäinenkin. N47 

Lastensuojeluilmoitus tehty

Vierailija
10/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin tähän kyllä Tinder Goldia tai Platinumia. Tuolloin voit poistaa itsesi korttipinosta ja vain ne, joista itse tykkäät, voivat nähdä sinut (Asetuksissa Incognito-tila eli itse voit selata normaalisti). Itseä lähinnä ärsyttää profiilit, joissa ei ole kuvaa tai mitään kuvausta itsestä. 

N49

Vierailija
11/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kivaa, kun on kerrankin tuntee itsensä naiseksi/mieheksi? Seksuaalinen vapautuminen?

Vierailija
12/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Lastensuojeluilmoitus tehty

Ai että nauroin tälle. Sossu suojelemaan kolmekymppisiä miehiä puumalta. 

Vierailija
13/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma naiselle sieltä löytää. Teet ilmoituksen ja tunnin päästä sulla on satoja matcheja, valitset sitten niistä vaikka seitsemän, yhden jokaiselle päivälle viikossa. Miehenä tehtävä olisi täysin toivoton. 

Vierailija
14/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvi ko laittaa kuva naamasta ja profiiliin että haluaa seuraa. Sitten valikoit ne jotka haluat ja mätsin tultua sanot paikan ja kellon ajan mihin tulla.

Miesten turha kuvitella että onnistuis ilman täydellisiä kuvia, jotain ihan poskettoman ylistävää muttei liian narsistista profiilia, uskomatonta tuuria sekä vuosien odottelua.

Vierailija
15/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvi ko laittaa kuva naamasta ja profiiliin että haluaa seuraa. Sitten valikoit ne jotka haluat ja mätsin tultua sanot paikan ja kellon ajan mihin tulla.

Miesten turha kuvitella että onnistuis ilman täydellisiä kuvia, jotain ihan poskettoman ylistävää muttei liian narsistista profiilia, uskomatonta tuuria sekä vuosien odottelua.

Joskus tekis mieli tommoisen vinkujan kanssa sopia heti treffit jonnekin ja naida siltä aivot pellolle. Ehkä sitten loppuisi toi jatkuva ruikutus siitä, miten hyvä mies ei silti saa naista.

Vierailija
16/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanottava, että ei se nyt ihan noin vaikeaa meillekkään ole. Pari kertaa olen siellä pyörähtänyt ja viikossa on mieleinen seura löytynyt pidemmäksikin ajaksi, seksin kera. Eikä ole tarvinnut tasosta tinkiä.

M47

Vierailija
17/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tekis mieli tommoisen vinkujan kanssa sopia heti treffit jonnekin ja naida siltä aivot pellolle. Ehkä sitten loppuisi toi jatkuva ruikutus siitä, miten hyvä mies ei silti saa naista.

Siksi internet onki täynnä tinderiin tyytyväisiä miehiä .... eiku

Vierailija
18/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanottava, että ei se nyt ihan noin vaikeaa meillekkään ole. Pari kertaa olen siellä pyörähtänyt ja viikossa on mieleinen seura löytynyt pidemmäksikin ajaksi, seksin kera. Eikä ole tarvinnut tasosta tinkiä.

M47

kokeiles hakea pelkkää seksiä naiselta eli juuri sitä mitä tässä vastaeronneet naiset oli hakemassa. Ei tuu miehille noin vain vastaan. Varsinkaan jos et asu oikeassa paikassa.

Vierailija
19/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä olis yks lapinmies naisille tarjolla. Voin ajaa luoksesi vaikka Levi,ruka, ivalo, ylitornio

Vierailija
20/27 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa etsivän naisen ei tarvitse vaivautua laittamaan profiilitekstiä ollenkaan. Oletusarvo on, että tinderistä haetaan jotain seksiin liittyvää.