Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensimmäinen ultra?

08.01.2007 |

Heips kaikille! ajattelin kysyä, milloin olette käynet ekassa ultrassa yksityisellä? Milloin kannattaa mennä, jotta näkee, onko kyseessä normi raskaus, ei tuulimuna tai kohdun ulkopuolinen? Itsellä menossa viikko 5. Aika yksityiseen ultraan on 22.1. Silloin menossa 7 vko ja virllisesti 6 + 2. Onko liian aikaista vai siirränkö viikolla? Netissä Oulun synnytys,- ja naistentautien klinikan sivuilla on raskauskiekko, jonka mukaan 18.1. ois sydänäänet todettavissa. Haluamme avopuolison kanssa heti kuin mahdollista tietää raskauden normaalius aikasempien kokemusten takia. reilu vuosi sitten sain keskenmenon rv 7. vielä tänäpäivänäkään en tiedä oliko kyse tuulimunasta vai ei. sairaalan toiminta oli tosi tökeröa tapauksen aikoina. Ensikisikin meni 8 tuntia ensiavussa, ennenkuin edes pääsin ultraan!!!!! Nyt emme halua kokea enää samaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 6+1 ja hyvin kuulema näkyi sikiö ja syke. Mahan päältä vielä ultrasi.

Vierailija
2/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos ihan varman päälle tahtoo pelata, niin parempi myöhemmin! Itse olen käynyt kahdessa raskaudessa eka ultrassa rv 6+2 ja molemmissa nähtiin jotain.. Ekassa sanottiin, että muutaman millin alkio ja EHKÄ mahdollisesti jotain sykkeen tapaista siinä voisi näkyä, muttei voi sanoa vielä varmasti.

Tokassa sanottiin suunnilleen samalla tavalla, eli ei ihan vuorenvarmaa sykettä. Varmistuuhan siinä tietysti se, onko raskaus kohdun sisäpuolella vai ei.

mami, 32+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa rv 7+1 ja toivon että näkyisi.

Itse varailen näitä ultra aikoja mm omassa työssäni ja sellainen perussääntö on meillä että rv 7 jälkeen varataan aikoja. Silloin pitäisi näkyä kyllä.

Varmasti ei voida tietenkään luvata koska sikiön ikäähän ei ns tarkkaan voida määrittää muuta kuin ultrassa sitten