Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esinahka vai paljas terska

Vierailija
06.01.2024 |

Tästäkin aiheesta on täällä keskusteltu useita kertoja ja tietenkin oltu vähintään kahta mieltä, toiset tykkää, että esinahka on hyvä ja toiset taas, että siitä on pelkkää haittaa.

Itse kuulun siihen ryhmään, että minulla on sellainen sopivan mittainen ja sopivan tiukka esari jota voin pitää joko terskan päällä tai taakse vedettyä ja se pysyy siellä kun terska on sen verran iso. 

Itse tykkään pitää esaria taakse vedettyänä, eli terska paljaana koska monen naisenkin mielestä tuollainen iso paljas terska tekee kullista pidemmän ja himottavamman näköisen.

Tuo terskan pitäminen paljaana antaa myös lisää naintikestävyyttä kun se hankaantuu jatkuvasti alusvaatteisiin kun liikutaan, niin se ei ole läheskään niin tuntoherkkä kuin tuppikulli eikä siten ole niin tuntoherkkä pillun sisälläkään. Ainut ehkä miinukseksi laskettava asia on se, että suihin laukeaminen pitkittyy kun terska ei ole niin herkkä imutukseen.

Myös hygienian kannalta on parempi kun terska on paljaana. Tuppikullin esinahan alle kertyy kaikenlaista haisevaa mömmöä ja kun käyt kusella, niin sitäkin jää tuonne esarin alle joten melkein joka vessa reissulla pitäisi esarin sisäpuolta pestä ja se ei ainakaan ulkotiloissa onnistu.

Jotkut naiset ovat myös sanoneet inhoavansa sitä kun joillakin kullin päästä roikkuu velttoa esinahkaa senttitolkulla.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuppikulli, ehdottomasti.

ympärileikatut ovat karsean näköisiä, sellaisen kanssa ei tee edes mieli harrastaa mitään.

kestävyys? kuka jaksaa mitään maratoneja, puuduttavia kaikilla tapaa sellaiset.

N 52

Minustakin on ehdottomasti paras, kun miehellä on terskan suojana esinahka joka pitää sen herkkänä. Itse ainakin tykkään kun mies pystyy saamaan orgasmin ilman pitkää jyystämistä.

Vierailija
22/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15. Ympärileikattu penis on verrattuna ympärileikkaamattomaan huomattavasti ohuempi, koska siitä puuttuu ympärileikkaamattoman peniksen esinahan kaksinkertainen suojus.

16. Ympärileikattu penis on jopa n. 2,5 cm erektoitunutta ympärileikkaamatonta penistä lyhyempi. Tämä johtuu siitä, että terskaa ja esinahkaa yhdistävä kudos repeytyy irti ympärileikkauksessa. Tämä yhteinen solukalvo muotoilee esinahan ja terskan yhteensopiviksi peniksen kehittyessä. Ympärileikkaus tuhoaa tämän solukalvon ja siten vahingoittaa terskaa jättäessään sen paljaaksi ja alttiiksi infektioille, haavautumille ja kutistumiselle.

17. Yhteen laskien yli metrin verran verisuonia, mukaan lukien frenulumin valtimo sekä siittimen selkäpuolen valtimon haaroja. Tämän tiuhan suonituksen menettäminen heikentää normaalia peniksen varren ja terskan verenkiertoa, ja siten vahingoittaa sen luonnollist

Ei kyllä pidä paikkaansa. 

Minulla on sama 16,5cm penis nyt ympärileikkauksen jälkeen kuin ennen sitä. Paksuuskin pysyi samana sillä ei mene vieläkään vessaperirullan pahviholkin sisään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa. 

Minulla on sama 16,5cm penis nyt ympärileikkauksen jälkeen kuin ennen sitä. Paksuuskin pysyi samana sillä ei mene vieläkään vessaperirullan pahviholkin sisään. 

Asia koskeekin vain sitä tilannetta jossa ympärileikkaus tehdään pikkuvauvalle. Aikuisen ihmisen peniksen pituuteen tai halkaisijaan leikkaus ei enää vaikuta.

Vierailija
24/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mus liminainen, joten mun kantani asiana voi arvata. Mulle ei kyl nyt ole miestä,mutta joo. Sellainen, jossa ei kerry sinne nahan alle mönjää, on kivempi variantti mulle.

Vierailija
25/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mus liminainen, joten mun kantani asiana voi arvata. Mulle ei kyl nyt ole miestä,mutta joo. Sellainen, jossa ei kerry sinne nahan alle mönjää, on kivempi variantti mulle.

Jos esinahan alle kertyy mönjää, sen voi pestä vedellä pois. Vetää vain esinahan taakse ja pesee mönjät. Ei ole tosiaan vaikeaa. 99.9 prosenttia suomalaisista ja esinahallisista miehistä kykenee siihen.

Vierailija
26/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esinahan alle kertyy mönjää, sen voi pestä vedellä pois. Vetää vain esinahan taakse ja pesee mönjät. Ei ole tosiaan vaikeaa. 99.9 prosenttia suomalaisista ja esinahallisista miehistä kykenee siihen.

Joo ihan niinkuin naistenkin, niin miestenkin pitäisi käydä alapesulla joka päivä. Ei kerry yhtään mitään, eikä tule nivusiinkaan hiertymiä. Sitä paitsi naisetkin ottaa suihin herkemmin.

Vierailija
27/52 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa ajatella, että lapsen sukuelimen silpoja vielä imeskelee vauvan veristä sukuelintä ja tätä pidetään normaalina.

Vaikuttaa joltain saatananpalvontarituaalilta. Niihin usein liittyy lotraaminen verellä.

Lasten sukuelinten järjestelmällinen silpominen on primitiivisen paimentolaiskansan sairaita tapoja ja saatananpalvontaa.

Vierailija
28/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena kireä esinahka ja sitä oli myös runsaasti eli nahka meni yli reilusti sen terskan pään. Eli ns. muurahaiskarhu. Liika nahka poistettiin ja esinahka halkaistiin. Se kirurgi joka sen teki rouhaisi kunnolla sitä nahkaa siitä päällipuolelta ja se on todella hassun näköinen löysänä kun nahka ei kunnolla peitä sitä päällipuolta.. Helkkarin vaikea selittää. Niin ja esinahka liikkuu osittain terskan yli edestakaisin erektiossa mutta ei ihan päälle just sen takia kun siitä on rouhaistu päälli puolella sellainen pala pois. En tiedä olisiko sen voinut jotenkin muuten leikata löysemmäksi. Tuon takia miettinyt että olisiko parempi leikkauttaa kokonaan sen nahka pois kun mielestäni homma ei oikein onnistunut.

Vierailija
29/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mum rakastaja on ympärileikattu- en ole ennen tavannut samanlaista, seksisuhteita on ollut kolmisenkymmentä. Ja sanon että se ympärileikattu on tähänastisista ehdottomasti paras: näyttää seksikkäältä (silloinkin kun ei seiso), on puhdas, sitä on ihana lupsutella. Tunnen myös sisälläni terskan ihanan muodon, ja mies kestää sänkypuuhissa niin kauan että saan (toisin kuin ennen) muutamankin orgasmin seksin aikana. Ihanaa. N45

Vierailija
30/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään enemmän esinahallisesta peniksestä, erityisesti sellaisesta, jossa nahka liikkuu vaivattomasti päälle ja pois. Hyvin toimiva esinahka tekee peniksestä mielestäni monipuolisemman ja mielenkiintoisemman, koska päällä ollessaan se peittää jotain jonka voi paljastaa. Ilman esinahkaa tämä jää kokematta.

Ymmärrän, että ympärileikkaus on useimmiten (ainakin Suomessa) terveydellinen toimenpide ja parantaa miehen elämänlaatua. Varmasti on myös niin, että joillain miehillä on vaikeuksia huolehtia intiimihygieniastaan esinahan ollessa päällä. Luulenpa kuitenkin, etteivät nämä miehet vehkeitään puhtaana pitäisi, vaikka nahka olisi skalpeerattu pois. Itse olen onneksi kohdannut vain sellaisia esinahallisia herrasmiehiä, joiden terska paljastuessaan on ollut puhdas joka poimusta.

Vierailija
31/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nahka on aina päällä. Ei väliä onko levossa/seisokissa.

m49

Vierailija
32/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se normaali esinahka ole terskan päällä jos seisoo.

Et ole tainnut nähdä eläessäsi kovin montaa penistä?

Vierailija
33/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuppikulli, ehdottomasti.

ympärileikatut ovat karsean näköisiä, sellaisen kanssa ei tee edes mieli harrastaa mitään.

kestävyys? kuka jaksaa mitään maratoneja, puuduttavia kaikilla tapaa sellaiset.

N 52

Kysyttiinkö tässä naisilta?

Vierailija
34/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useimmiten terska paljaana, ei väliä seisooko vai ei.

M54

Vierailija
35/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itsekin ympärileikattu?

Vierailija
36/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä terskan takana oleva limakalvo vuotaa verta??

Siis kun masturboi.

Onko vain iän tuomaa kuivuutta?

Vierailija
37/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppikullissa pysyy tunto hyvin kun on piilossa. Älkää pojat pitäkö esinahkaa turhaa takana. Vanhemmiten tunto terskassa huononee se on fakta. Kun pidätte esinahkaa päällä niin on vanhempana parempi tunto pitempään. Itsellä esinahka menee kunnolla veltossa n. 10cm kalussa vielä n. 1cm yli, seisokissa n. 16cm ja silloinkin pitää vielä vetää esinahka taakse.Nyt on parin viime vuoden aikana huomannut että ei ole niin hyvä tunto terskassa kuin ennen mutta ikää on jo 56

Vierailija
38/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka päällä minulla yleensä. Mulla nahka pysyy päällä myös täydessä erektiossa, liikkuu silti vaivattomasti kokonaan pois. Naidessa liikkuu usein edes takaisin. Suihinotossa tämä antaa mukavaa vaihtelua kaiken muun lisäksi silleen, että välillä nahka liukuu mukana, kuten runkatessa kuiviltaan. Välillä vaimo puristaa kullia juuresta ja nahka pysyy kokonaan tietysti pois päältä.

Vierailija
39/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä terskan takana oleva limakalvo vuotaa verta??

Siis kun masturboi.

Onko vain iän tuomaa kuivuutta?

Vanhemmiten kuivuu, Bepanthenia vaan viikon kuuri niin kestää vemputuksen

Vierailija
40/52 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahka päällä minulla yleensä. Mulla nahka pysyy päällä myös täydessä erektiossa, liikkuu silti vaivattomasti kokonaan pois. Naidessa liikkuu usein edes takaisin. Suihinotossa tämä antaa mukavaa vaihtelua kaiken muun lisäksi silleen, että välillä nahka liukuu mukana, kuten runkatessa kuiviltaan. Välillä vaimo puristaa kullia juuresta ja nahka pysyy kokonaan tietysti pois päältä.

Juuri tuollainen esinahka on paras. 👌 Tuollainen mies kelpaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme