HS: Nainen heitti kiehuvaa vettä pakkasilmaan ja sai palovammoja - varoittaa nyt muita Tiktok-haasteesta
Video ohessa. Mitä helvettiä minä taas katsoin? Ja MIKSI koira on tuossa, hyvänen aika.. kiehuvaa vettä olisi voinut lentää senkin raukan päälle.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on kuollut tiktok haasteissa, tik tok on kiellettävä.
Mitä turhia, vähenee ääliöt sopivasti, antaa typerysten polttaa itsensä, pudota rotkoon jne.
Tavallaan kyllä, mutta näissä haasteissahan on hassunhauskoja pränkkejä eli käytännössä yllytystä väkivaltaan länsimaalaisia kohtaan. Kyllä Kiinan kommunistisessa puolueessa nauretaan matkalla pankkiin.
Olihan tässäkin sivullisena uhrina koira, jota kohti tuo ääliö heittää loput kiehuvat vedet.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys. Tuokin poikinut kolme liikakansoitusaikana.
Väestön ÄO laskee sukupolvesta toiseen.
Siitähän on tehty tutkimuksiakin että ihmisten äo on vähentynyt ja laskenut 90 luvun jälkeen. Huomasin tämän ilmiön jo 2010 jälkeen. Esim. kaikki perusasiat tehdään vaikemman kautta tai ovat "noloja" yms ( kaupassa käynti,vaatteiden pukeminen, ulkonäkökeskeisyys, poliittiset asiat...). Sosiaalisen median levittäydyttyä ja kasvettua yhä laajemmaksi ihmisistä on tulleet ihan zombeja. Kouluissakaan nuoret ei osaa edes lukea kirjoja ja kasvatus on sitä äärivasemmistolaista ideologiaa.
Näin tänään TikTokissa myös samanlaisen videon jossa suomalaisen naisen tempauksessa oli vieressä hevonen. Kuuman veden viskominen ei mennyt ihan putkeen, roiskeista osansa sain niin heittäjä, hevonen kuin kuvaajakin (tai ainakin kamera). Ihan edesvastuutonta.
Anteeksi nyt vaan, mutta miten tyhmiä ihmiset oikein voivatkin olla?
Toisaalta, moni asia tässä maailmassa olisi jäänyt keksimättä ja moni ilmiö näkemättä, jos ihmiset olisivat olleet vuosisatoja yhtä varovaisia ja kokeiluun haluttomia, kuin moni tänne kirjoittavat.
Niin olisi polkupyörät kuin astian kuivauskaapitkin jääneet keksimättä tai puhumattakaan älylaitteista tai sähköisestä viestinnästä.
Ei ihme, jos nykyisin lapselta on 7v ikävuoteen mennessä vanhemmat karsineet suurinmman osan luovuudesta ja mielikuvituksesta, eikä mitään innovaatioita tai uusia mullistuksia ole keksitty enää juuri 2000-luvulla, kun ei haluta ottaa mitään riskejä, vaan odotetaan kerralla täydellistä suoritusta, eikä virheeseen ole varaa, muuten sanotaan tyhmäksi.
Olisi kiva tietää, mitä nämä muita tyhmäksi sanojat ovat elämäänsä aikana itse keksineet tai kokeilleet, vain odottavatko he vain tumput suorana ja muiden pitäisi tehdä työt
Ja eikö tuo naisen tekemä juttu ole mikään uusi ilmiö, vaan sitä tehtiin jo 60-luvulla, kun ihmiset vielä ulkoilivat ja viettivät aikaa ulkona, nyt löhöilään sohvalla.
Jos se oli joku jenkki, niin millähän on ihan kahjot jutut noissa haasteissa.
Toivottavasti ei ollut suomalainen- olen kuvitellut meidät suht järkeviksi.
En viitti edes mennä katsomaan. Mulle riittää tuo kuvailu ääliötoiminnasra.
No tuo temppu nyt ei ole mikään keksintö, eikä edesauta mitään hyödyllistä. Pelkkää tyhmyyttä tällainen on, kuten jo pelkästään TikTokin jatkuva töllääminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys. Tuokin poikinut kolme liikakansoitusaikana.
Väestön ÄO laskee sukupolvesta toiseen.
Eipä tuo sivistys ole sinunkaan tarttunut, vaikka Suomessa ilmainen koulutus ja netti täynnä tietoa, joita esi-isämme ovat kokeilleet ja tutkineet, jos kommentiisi on uskominen. Sinuna en puhuisi toisten tyhmyydestä, kun sitä löytyy lähempänä, kuin uskotkaan. Tai väestön ÄO.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, moni asia tässä maailmassa olisi jäänyt keksimättä ja moni ilmiö näkemättä, jos ihmiset olisivat olleet vuosisatoja yhtä varovaisia ja kokeiluun haluttomia, kuin moni tänne kirjoittavat.
Niin olisi polkupyörät kuin astian kuivauskaapitkin jääneet keksimättä tai puhumattakaan älylaitteista tai sähköisestä viestinnästä.
Ei ihme, jos nykyisin lapselta on 7v ikävuoteen mennessä vanhemmat karsineet suurinmman osan luovuudesta ja mielikuvituksesta, eikä mitään innovaatioita tai uusia mullistuksia ole keksitty enää juuri 2000-luvulla, kun ei haluta ottaa mitään riskejä, vaan odotetaan kerralla täydellistä suoritusta, eikä virheeseen ole varaa, muuten sanotaan tyhmäksi.
Olisi kiva tietää, mitä nämä muita tyhmäksi sanojat ovat elämäänsä aikana itse keksineet tai kokeilleet, vain odottavatko he vain tumput suorana ja muiden pitäisi tehdä työt
Ja eikö tuo n
Maininta 7-vuotiaasta on kiinnostava, sillä sen ikäisenä me ilman aikuisen valvontaa häröilleet kasarin lapset tällaisia hölmöilyjä harrastimme. Jään odottamaan, kuinka tämä tiktok-mamma saa nobelin teoreettisesta fysiikasta. Ihmisten älykkyysosamäärä lähti laskuun 90-luvulla.
Surullisinta tässä on, että tämäkin pöljäke on mennyt levittämään tyhmyysgeenejään eteenpäin. Voi lapsiparkoja.
Mua vähän harmittaa, ettei hän tuhonnut kasvojaan täysin tämän temppunsa kanssa.
Siis nainen kaataa lopussa vettä omaan päähän. Mikähän ajatus siinä kohtaa oli? Tarkoitushan on heittää vettä pitkälle ilmaan, ei kaataa suoraan alas.
Oli näköjään Hesarin kommenteissa itsekin kommentoinut asiaa. No olkoon nyt opiksi. Turha häntä on loputtomasti kivittää, mutta ensi kerralla voisi jättää haasteet väliin.
Vierailija kirjoitti:
Siis nainen kaataa lopussa vettä omaan päähän. Mikähän ajatus siinä kohtaa oli? Tarkoitushan on heittää vettä pitkälle ilmaan, ei kaataa suoraan alas.
Se on se termospullo, eli siitä ei tule vettä kuin vähän kerrallaan eikä se kerkiä tyhjenemään tuossa heilauksessa ja loput valuu liki selkään.
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta tässä on, että tämäkin pöljäke on mennyt levittämään tyhmyysgeenejään eteenpäin. Voi lapsiparkoja.
Mistä sinä tiedät miten fiksuja ne lapset oikein on? Muutenkin vähän rajaa noihin kommentteihin. Lapset on tuskin sinulle mitään pahaa tehneet. Vai mitä.. incel?
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän harmittaa, ettei hän tuhonnut kasvojaan täysin tämän temppunsa kanssa.
Minua vähän harmittaa kun sinä et ole saanut koskaan seksiä ja olet hyvin katkera. Tai no ei harmita eikä säälitä. Olet niin toksinen tapaus, että olet ihan itse sen tilanteen aiheuttanut. Hehe.
Vierailija kirjoitti:
Toi toimii mutta kattilasta heitettynä. Termospullossa on se ahdas suu.
Toimii termospullollakin, mutta ei pään yli heitettynä. Yhdellä kädellä saa tehtyä pyöreän höyrypilven, kunhan on nopea liike.
Täh!? Siis miksi heitti ne päänsä päällä? En oo hetkeen nähnyt mitään noin typerää 😯 Lisäksi tosiaan koira pyörimässä vieressä. Huh huh....
Ei sitten huomannut ettei nää muut heittelijät käytä pulloa sen veden heittämiseen? Ens kerralla käyttää sitten kattilaa tai kulhoa niin leviää paremmin eikä kuten pullon kanssa pikkasen kerrallaan ja suurin osa näköjään liki omaan selkään. Muutenkin ekaksi kannattaisi heittää jonnekin muualle kuin päälleen jos ei ole ennen koittanut tuota...
Mut hei, videoita voi tehdä vaikkei olisikaan järkeä, ja aina voi kerätä kivan (media) huomion epäonnistumisellakin.