HS: Nainen heitti kiehuvaa vettä pakkasilmaan ja sai palovammoja - varoittaa nyt muita Tiktok-haasteesta
Video ohessa. Mitä helvettiä minä taas katsoin? Ja MIKSI koira on tuossa, hyvänen aika.. kiehuvaa vettä olisi voinut lentää senkin raukan päälle.
Kommentit (122)
Hiennosti silti savusi vesi kuin Gassaan ammuttu fosforiammus
vuoden darwin palkinnon ehdokas suomesta.toivottavasti loppuu nää nettivillitykset ja järki palaa aivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä seuraavaksi? Nainen laittoi käden kuumalle hellalle ja varoittaa muita tekemästä samaa?
Tuollakin naisella on kolme lasta. Kiinnostaisi kuulla lisääkin elämänviisauksia häneltä.
kuulostaa vähän mun mutsilta, sain itse vanhimpana lapsena olla se perheen "poliisi", kun se keksi kaikkea tyhmää eikä pikkusiskojenkaan toilailuhin juuri puuttunut. 90-luvulla ei onneksi ollut somea, mihinköhän sekin olisi johtanut.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta tällä naisella. Kiva että kasvattaa fiksulla esimerkillä.
Valitettavasti tyhmät saa lisääntyä. Kun me muut elätetään ne, ei aivottomien taikinoiden tarvitse edes yrittää. Hulluutta
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on kun koiraa pidetään vapaana.
Mitäs heitti kuumaa vettä.
Kuvittelen otsikon: Koira heitti kiehuvaa vettä naisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä somettajat tekevät mitä tahansa saadakseen peukkuja.
Sairas, sairas nykyaika. Antaisivat edes eläinten olla typeryyksiensä ulkopuolella.
Ei ollut Tiktokissa vielä 1960-luvulla näin tyhmiä videoita.
Meille isomummi opetti tekemään jo 70-luvulla pakkasella saippuakuplia, jotka jäätyivät. Sama ilmiö. Tässä taideteoksia ja lapsille puhaa ulkona.
https://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/ruususuu_ja_huvikumpu/oletko_kokei…
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys. Tuokin poikinut kolme liikakansoitusaikana.
Väestön ÄO laskee sukupolvesta toiseen.
Keitti 10 litran kattilan kiehuvaa vettä. Meni kattilan kanssa ulos ja käänsi kattilan ylösalaisin. Miksi kiehuva vesi ei jäätynyt ennen kuin osui jalkaan?
Olen kolmevuotiaasta ihmetellyt ihmisten alttiutta yllytyksille, kun näin muiden lasten nuolevan metallitolppaa. Olen ilmeisesti henkisesti 70-vuotias jo silloin.
Ei helvetti mikä ääliö, mutta tuollaisia idioottejahan maailma on nykyään pullollaan.
Humanity is overrated.
Ei mulla muuta.
Koirakin oli vaaravyöhykkeellä :(
Vierailija kirjoitti:
Joku pahantahtoinen ihminen voisi ihan kiusallaan keksiä montakin tiktok-haastetta, jolla idioooottien määrä pallolla vähenisi nopeasti.
Mielestäni esim. lumikasaan hyppääminen kerrostalon katolta olisi kiva.
Urheiluhallin katolta on kyllä hypittyä. kivaa oli! Vaikea suositella.
Mies ois tehny ton onnistuneesti,ottamalla selvää miten se tehdään kunnolla.
Sehän kaataa sen kattilallisen päällensä. Koirakin ihmettelee
Mutta, hyvää tässä on se, että klikkauksia tuli paljon ja vielä ip-lehtienkin mainostamana
Eikö sen "haaste" osan pitäisi jo vihjata että temppu voi epäonnistua? Jos se voi epäonnistua niin sitten pitäisi miettiä kuinka se voi epäonnistua, mitä epäonnistuessa voi sattua, ja kuinka epäonnistumisen riskit voi minimoida?
Tuo on kylläkin ikiaikainen ilmiö ja ihmiset tehneet sitä paukkupakkasilla satoja vuosia, omaksi ilokseen. Tuossa naisen tapauksessa kaikki meni pieleen ja erityisesti kun hän käytti t.pulloa, jossa pieni suu, kun astia pitää olla laakea, näin opetti isomummini.