Ehdota pahempaa kuin tonnikalaeväät junassa
Istun ekstraluokassa. Joku vetää tonnikalaleipää ja haju täyttää koko vaunun. Onneksi en ole kala-allergikko. Mutta ehdota vielä pahempaa junaevästä, jotta voin olla kiitollinen!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Keitetty kananmuna eväänä junassa.
Nämähän on muuten usein yhdistettynä - tonnikala ja keitetty kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Hapansilakka ja durian.
Mulla aina Onnibussissa nämä eväänä plus keitetyt kylmät kananmunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonnikalaleivällähän pitää aina olla keitetyn kananmunan siivuja.
Kiitos tiedoista. Käytän ensi kerralla kun matkustan.
Vierailija kirjoitti:
Pierukaasulihapullat
Mikä ihana löyhähdys kun tollasen avaa!
Tässähän alkaa olla riittävästi syömistä Helsinki-Rovaniemi välille. Nämä varmaan voisi pakata sekä voipaperiin että sellofaaniin, ja syödä osissa niin että pakkaa loput aina huolellisesti takaisin ennen kuin aloittaa uuden makuelämyksen.
Enemmän häiritsee se tietyn porukan parfyymin/partaveden lemu
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä "tietty" porukka? Tarkoitatko romaneja?
Ärsyttävän herkulliselta haistavat ruuat ja itse ei saa. Rikkihappoiset herkulliset kananmunaleivät taisi olla jo mainittu.
Banaani tms. makea ja kovasta lämmityksestä tai helteestä johtuva tunkkainen ilma ja kuumuus on mulla varma resepti matkapahoinvointiin. Yhteen aikaan oli ilo matkustaa usein pitkän matkan junissa sen viimeisen tunnin verran eikä ole tippaakaan ikävä niitä vanhempia sinipenkkisiä vaunuja. Nykyisissä sentään vähän ilma liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Banaani tms. makea ja kovasta lämmityksestä tai helteestä johtuva tunkkainen ilma ja kuumuus on mulla varma resepti matkapahoinvointiin. Yhteen aikaan oli ilo matkustaa usein pitkän matkan junissa sen viimeisen tunnin verran eikä ole tippaakaan ikävä niitä vanhempia sinipenkkisiä vaunuja. Nykyisissä sentään vähän ilma liikkuu.
Niissä vanhoissahan oli ikkunat, jotka sai auki. Kyllä liikkui ilma.
Vierailija kirjoitti:
minkä porukan?
Suihkaus parfyymia kuuluu jokaiseen aamuun normaalilla aikuisella.
Mandariini tai vastaavat, se löyhkä on kammottava. Ja kun syöjä ei viitsi putsata käsiä syömisen jälkeen, niin omatkin kädet haisevat kun koskee samaan ovenkahvaan tms.
Lanttulihakukkoviipaleita, pari keitettyä munaa siinä natustaa lisäksi, juomaksi piimää. Hajua luvassa eväshetken jälkeenkin.
Tonnikala on hyvää ja terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ehdottaa myös leivän päälliseksi kananmunaa ja sardiinia. Jälkkäriksi tietenkin banaani. Kuoret paljaaltaan sitten roskikseen.
Minä ihmettelen näitä ihmisiä, jotka jo muutaman tunnin junamatkalle tarvitsee eväät. Minä kestän nälkääkin vaikka vuorokauden jos tarve on, kun tietää kuitenkin saavansa ruokaa sitten kun perille pääsee.
Ja HUOM! Kaikki nää mässyttäjät EI OLE DIABEETIKKOJA!!!! Tai jotain muita vastaavia, jotka sitä sapuskaansa tarvitsee vähän väliä. Mulla on ollut diabeetikkoystävä, joka ei todellakaan levitellyt voileipiään kaiken kansan keskellä ja matkustaessa junassa tai autossa. Sillä oli kaikenvara-boksi laukussa mukana, ja siellä suklaapatukoita, jotain keksijuttuja, leipäpaloja, jotain tällaista nopeasti suuhun pantavaa siltä varalta, että alkaa heikottaa. Se kyllä tunsi sairautensa ja osasi ajoittaa syömisensä sen mukaan. Pitkän matkan junissahan on ravintolavaunukin jos sitä täyttävää ruokaa on saatava. Vesi- tai mehupullo mukaan, niin kyllä ihminen sillä pärjää.
Oltiin kaverin kanssa messumatkalla bussilla, matka kesti kolmisen tuntia ja välillä pysähdyttiin puoleksi tunniksi kahville ja mahdolliselle välipalalle jos joku sitä kaipasi ja tiedettiin, että heti perille päästyä meille on ensimmäiseksi varattu ruokailu.
Silti ihmisten piti siinä matkallakin mässyttää niitä banaanejaan ja ryystää juotavia jugurttejaan. Ei ihme että ihmiset on lihavia, kun ei kestä tuntiakaan syömättä.
Banaani. Haju täyttää vaunun ja mossotusääni murhanhimoreseptorit.
Oikein kypsän Appenzeller-paketin avaus missä tahansa suljetussa tilassa saa aina hymyn kaikkien huulille.