Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkalounas 14.50e. Ei tuolla voi enää syödä.

Vierailija
06.01.2024 |

Eväitä vaan ankeassa kahvihuoneessa. 

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä käy joka päivä lounaalla. Saa tuohon hintaan(12,50 eläkeläiset klo 13 jälkeen) alkukeiton, vaihtelevan pääruuan lisukkeilla ja salaatilla ja jälkiruuan ja kahvin. Itse tekee aamupuuron marjoilla ja illalla syö hedelmän ja voileipää, jonka päälle laittaa paistetun munan.

Pelkästään tuo lounas maksaa 375 eur kuussa ja se on jo paljon ruokakuluiksi, kun päälle tulee vielä muutakin. Ajattele, jos isä säästäisi 200 euroa kuussa, mihin kaikkeen sen voisi käyttää. Voisi olla vaikka hienot vaatteet tai kivoja lomamatkoja.

Ei paha, jos on yksin asuva ruuanlaittotaidoton ja on varaa. Ehkä isä ei pidä lomamatkoista ja vaatteita on aivan tarpeeksi. Kun kerran päivässä syö reilun lounaan, ei kotona tarvita paljonkaan ruokaa.

Ikäihmisen kannattaa kyllä käydä ennemmin syömässä kunnon lounas ravintolassa kuin tilata jotain ruokapalvelun ruokaa.

Vierailija
82/87 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi juttu on se että  mitä tuolla 14,50  saa. Tyyliin valmiista laatikoista se on vaan liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi juttu on se että  mitä tuolla 14,50  saa. Tyyliin valmiista laatikoista se on vaan liikaa

Haen lounasedulla ja syön siitä kaksi kertaa. Mukaan saa tietenkin salaatit ja leivän. 

Vierailija
84/87 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kävin työpaikkaruokalassa 2005-2010 välillä niin hinta oli muistaakseni 5-6 euroa. Ei tulisi mieleenkään maksaa yli 7 euroa lounaasta tai pizzerioiden pizzoista jotka nekin maksaa nykyään 13-14 euroa ja ennen maksoivat 6-7 euroa, mihin nämä ryöstöhinnat perustuu kun palkat eivät ole nousseet samassa suhteessa?

Vierailija
85/87 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaspaikoissa on nykyisin ihan liikaa vaihtoehtoja ja hinta kova. Voi olla jopa viisi eri ruokaa pizzoineen ym. Eikö pari vaihtoehtoa riittäisi salaattien ja leipien kanssa. Hinta voisi olla 12€.

Käyn lounaalla sellaisessa paikassa, jossa on keitto, varsinainen lounasruoka ja jälkiruoka sekä kahvi. Siis yksi vaihtoehto keiton lisäksi.  Salaattiin saa itse valita mieleisiään aineksia, leipää ja ruokajuomia saa mättää mielin määrin. Voi valita joko keiton tai koko aterian, hinta jotain 10-14€.

Vierailija
86/87 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina syönyt omat eväät töissä ja syynä tähän on raha. 

Omat eväät kun teen niin ne maksaa sen 2-4 euroa päivä. Työpaikkaluonas maksaa 11,50e.

Lasken nyt niin että säästän sen 6e/päivä kun syön omia eväitä 6x5x4x10=1200.

Säästän vuodessa noin 1200e kun syön omia eväitä sen sijaan että kalliista työpaikkalounasta.

Vierailija
87/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea hinta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän