Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oliko minulla oikeus suuttua?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olen kyllä varma ettei teille kenellekään tee hyvää jatkaa tuota suhdetta... Rikotte vaan itseänne ja toisianne - ja ihan turhaan.
Alue: Aihe vapaa
Elän avoliitossa. Miehelläni on entuudestaan yksi lapsi, minulla kaksi. Poikani on ollut pari päivää kipeänä, tänään yskinyt kovasti. Mies meni nukuttamaan lapsia. Poika yski vähän väliä sängyssään. Kuuntelin aikani ja kävin sitten antamassa pojalle lääkettä yskään. Poistuin ja hetken päästä yskiminen rauhoittui. Ajattelin, että poika on vihdoin saanut nukahdettua ja menin huoneeseen katsomaan onko mieskin nukahtanut. minut nähtyään poika alkoi itkeä ja kertoi, että mies oli kieltänyt häntä yskimästä. Mies itse sanoi, että ei ollut kieltänyt yskimistä vaan sanonut, että jos on kerran noin vaikea olla, että ei saa unta niin pitäisikö lähteä lääkäriin. Suutuin miehelle, koska itketti poikaa. Asian olisi mielestäni voinut hoitaa toisinkin. Olisi nostanut pojan pois sängystä, lohduttanut, tehnyt edes jotain muuta kuin komentanut olemaan hiljaa. sanoin, että olisi tuonut pojan minulle niin olisi mietitty mitä tehdään. Sanoin myös, että varmasti olisi kohdellut omaa lastaan eri lailla, mennyt esimerkiksi viereen ja silittänyt/lohduttanut kipeää lasta. Muutenkin nukuttaessa lapsia menee oman lapsensa viereen ja on siinä niin kauan kuin lapsi nukahtaa. nyt ei voinut kipeää poikaani yhtään ottaa viereensä ja lohduttaa. Otin petivaatteeni ja uhkasin muuttaa pois hänen luotaan. Niin paljon sydämeeni sattui tapahtunut. Vieläkin on olo, että alan etsiä asuntoa minulle ja lapsilleni. Poika muuten nukahti, kun otin hänet viereeni ja silitin selästä.