Taidanpa ottaa yhden ananaslonkeron - hajotkaa töihinne
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mullapas on lomaa koko ajan.
Mutta onko lonkeroa?
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko lonkeroa?
Kaikkea löytyy, tulee tuet tilille nopeasti!
Ei kannata tehdä töitä mihin hajoilee. Hanki sinäkin työ mistä pidät.
Vierailija kirjoitti:
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
Ketään ei kiinnosta mitä sinä haluat.
Olen lomalla itsekin mutta absolutisti. Ei käy kateeksi.
Itsekin siemailen tässä viiniä. Toivotan kuitenkin jaksamista töissä ahertaville.
Vierailija kirjoitti:
No juon alkoholia muutaman vuoden välein. Nyt on yli 2 vuotta viime kerrasta. Mitä jos vaatisin sulta samaa, että saat ottaa kerran kolmessa vuodessa? Mun puolesta saa tehdä mitä lystää, jos saa vastineeksi nus sia niin paljon kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko lonkeroa?
:D juoppo
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tehdä töitä mihin hajoilee. Hanki sinäkin työ mistä pidät.
OF?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko lonkeroa?
Ei kyllä tule tuet nopeasti. On jo kuun viides päivä menossa.
Ite syön lounaaksi täytettyä kanafilettä kera nuudelisalaatin. Ja valkoviinii juomana, totta kai.
t. Etätyöläinen
Mä taas mustamaalailen päivästä toiseen.
Alkoholistin puheita. Palkka juoksee ja hyvä päivä niin ei mitään tässä. Itsellä 2 viikkoa syyskuun alusta niin voin silloin sanoa samat kun lomailen perheen kanssa Nizzassa ja AP painaa töitä
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistin puheita. Palkka juoksee ja hyvä päivä niin ei mitään tässä. Itsellä 2 viikkoa syyskuun alusta niin voin silloin sanoa samat kun lomailen perheen kanssa Nizzassa ja AP painaa töitä
Silloin on sun vuoroa nauttia ja minä paiskin hommia ja katson viestiäsi kateudella. Näin se homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Ite syön lounaaksi täytettyä kanafilettä kera nuudelisalaatin. Ja valkoviinii juomana, totta kai.
t. Etätyöläinen
Saatoit syödä noin, mutta et kyllä juonut. Nämä on näitä etätyöläisiä mustamaalaavia.
Tukia tulee tili täyteen! Ja taas silmä valvoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Etätyöläinen
Saatoit syödä noin, mutta et kyllä juonut. Nämä on näitä etätyöläisiä mustamaalaavia.
Onko alkoholi edelleen jollekin niin tabu, että viinilasillinen ruuan kanssa nähdään jotenkin kauhean pahana? Menisitpä tuonne eteläisempään eurooppaan. Saisit varmaan sydärin järkytyksestä, kun lounasaikaan kulkisit ravintoloissa.