Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
05.01.2024 |

En nyt ihan ymmärrä. 

Kommentit (404)

Vierailija
381/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mitä Tom of Finland piirsi

Vierailija
382/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen eleet, käytös ja maneerit. Miehekäs mies on itsevarma, aikaansaava, rauhallinen ja turvallinen. Näyttä ulospäin mieheltä. Joku viikko takaperin juttelin puhelimessa ja myös kirjoitin miehen kanssa, joka oli liian feminiininen minun makuun. On kiva kun ihminen on iloinen, mutta tämä hihitteli joka välissä. Hän oli minua moninkertaisesti tunteikkaampi, hän oli keskustellassa vaikeista asioista purskahtamassa itkuun useamman kerran, ne asiat olivat tapahtuneet minulle. Hän nautti suuresti sisustamisesta, kokkaamisesta ja hän korosti vahvaa hoivaamisviettiään. Hän halusi hoivata minua. Kuvissa hän istui ja seisoi hassusti. Ihan kuitenkin miehen näköinen ja lapsiakin saanut parin naisen kanssa. Laitoin poikki, jotenkin ajatus ei mahtunut minun päähäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni kauhean sukupuolineutraalina ja sellaisena, joka ei paljoa perusta perinteisistä rooleista ja ihanteista. Mutta kyllä se vaan on ihan pirun epäseksikästä, jos mies on kuin pikkutyttö ja valittaa pakkasista ja kylmästä koko ajan ja kulkee kotona kippurassa ja nämä vääränä sisätilalämmittimen kanssa ja uikuttaa ja valittaa koko ajan ja on ihan lamaantunut, jostakin muutaman asteen sisälämpötilaa muutoksesta. Se on niin epämiehekästä, että se kerryttää minulle sisälle suurta vihaa ja pettymystä, jota olen yrittänyt vain selvitellä omassa mielessäni pohtien, onko minussa jotakin vikaa kuin näin ajattelen. Miksi olen sittenkin näin vanhanaikainen. Niin se vain on, en kestä tuollaista tyhjästä ruikuttavaa surkeaa miestä. Viha on ihan hirveä, kun samassa talossa asutaan ja toinen on tuollainen prinsessa, vaikka pitäisi olla mies. Ei tee mitään muuta kuin lämmittelee sitä yhtä huonetta johon on majoittautunut, koko muu perhe on täällä muussa asunnossa, jossa on viisi astetta kylmempi kuin miehen työhuoneessa. Sitten kun joutuu tulemaan ulos huoneestaan syömään vaikkapa, niin ihan kauhea valittaminen ja uikutus alkaa. Tekis mieli heittää pihalle koko ukko. Joulukuusen kanssa samalle tunkiolle. Haen kylältä uuden miehen, nimenomaan miehen. 

Vierailija
384/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että tuolla jankkaajalla ei ole naista. Ei kukaan kestä olla tuollaisen hullun kanssa. Maine on kiirinyt eikä kukaan häntä enää huoli. Pukee asian niin, että ei muka naiset ja seksi enää kiinnosta.

Te kyllä vähän muistutatte mua viimeisimmästä exästä. Se oli kanssa aivan saatanan tyhmä ja sillä oli todella epämääräinen kuva siitä kuinka maskuliininen miehen pitäisi olla.

Seksi hänen kanssaan varmaan sulle kelpasi silti? Sitä paitsi ihan itse sen tyhmän naisesi valitsit, eli taidat olla itsekin vähän tyhmä 

Parempaa seksiä saa oikealta kädeltä. Eikä tartu hiivatulehdukset.

Ja ihan fiksulta se vaikutti ennenkuin alkoi puhumaan. Sama pätee tämän palstan naisten kanssa

Palstamiehen ihmissuhde. Ensin täällä menetetään hermot naisiin ja sitten päälle raivorunkataan :D

Vierailija
385/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin suunnilleen puoleen välin. Aika vähän, jos ollenkaan, mainintoja älykkyydestä ja huumorintajusta.

Vierailija
386/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa maskuliinista energiaa. samoin kuin miehet kiinnostuu naisen femiinisestä energiasta, esim että nainen on kiltti, herkkä, huolehtivainen. 

Tästä taulukosta voi katsoa.

https://www.voicesofyouth.org/sites/voy/files/images/2019-08/balancemal…

Vierailija
387/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt itseäni kauhean sukupuolineutraalina ja sellaisena, joka ei paljoa perusta perinteisistä rooleista ja ihanteista. Mutta kyllä se vaan on ihan pirun epäseksikästä, jos mies on kuin pikkutyttö ja valittaa pakkasista ja kylmästä koko ajan ja kulkee kotona kippurassa ja nämä vääränä sisätilalämmittimen kanssa ja uikuttaa ja valittaa koko ajan ja on ihan lamaantunut, jostakin muutaman asteen sisälämpötilaa muutoksesta. Se on niin epämiehekästä, että se kerryttää minulle sisälle suurta vihaa ja pettymystä, jota olen yrittänyt vain selvitellä omassa mielessäni pohtien, onko minussa jotakin vikaa kuin näin ajattelen. Miksi olen sittenkin näin vanhanaikainen. Niin se vain on, en kestä tuollaista tyhjästä ruikuttavaa surkeaa miestä. Viha on ihan hirveä, kun samassa talossa asutaan ja toinen on tuollainen prinsessa, vaikka pitäisi olla mies. Ei tee mitään muuta kuin lämmittelee sitä yhtä huonetta johon on majoittautunut, koko muu perhe on täällä muussa asunnossa, jossa on viisi astetta kylmempi kuin miehen työhuoneessa. Sitten kun joutuu tulemaan ulos huoneestaan syömään vaikkapa, niin ihan kauhea valittaminen ja uikutus alkaa. Tekis mieli heittää pihalle koko ukko. Joulukuusen kanssa samalle tunkiolle. Haen kylältä uuden miehen, nimenomaan miehen. 

Sulla on aika mielenkiintoinen kuva naisista. Että ovat kaikki kuin uikuttavia pikkutyttöjä, lamaantuvat parin asteen sisälämpötilan muutoksista jne. No, ehkä oot oikeassa.

Vierailija
388/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että tuolla jankkaajalla ei ole naista. Ei kukaan kestä olla tuollaisen hullun kanssa. Maine on kiirinyt eikä kukaan häntä enää huoli. Pukee asian niin, että ei muka naiset ja seksi enää kiinnosta.

Te kyllä vähän muistutatte mua viimeisimmästä exästä. Se oli kanssa aivan saatanan tyhmä ja sillä oli todella epämääräinen kuva siitä kuinka maskuliininen miehen pitäisi olla.

Seksi hänen kanssaan varmaan sulle kelpasi silti? Sitä paitsi ihan itse sen tyhmän naisesi valitsit, eli taidat olla itsekin vähän tyhmä 

Ja ihan fiksulta se vaikutti ennenkuin alkoi puhumaan. Sama pätee tämän p

Palstamiehen ihmissuhde. Ensin täällä menetetään hermot naisiin ja sitten päälle raivorunkataan :D

Häh? Ei kyllä tällä hetkellä tee mieli runkata laisinkaan naisille. Te toimitte aika hyvänä libidon tappajana

Vierailija
389/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan fiksulta se vaikutti ennenkuin alkoi puhumaan. Sama pätee tämän palstan naisten kanssa

Pikkukikkeli ei vain kestä kun naiset ei suostu alistumaan hänen tahtoonsa ja tykkäämään sellaisista miehistä mistä pikkukikkeli määrää.

Vierailija
390/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa hevosen. Isogullisen, herkän, mutta komenneltavissa.

Vierailija
391/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksella voin sanoa ettei nainen tiedä miten olla nainen ja vaimo. Jos nainen ei tiedä mitä mies odottaa naiselta niin tuskin hän ymmärtää maskuliinisen miesmäisyydenkään päälle mitään.

Vierailija
392/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan fiksulta se vaik

Mutta silti tekee mieli pyöriä täällä meidän mammojen kanssa, vaikka kuinka tuhoamme libidon. Tuotahan voi sanoa jo itsekastraatioksi :D

Vierailija
393/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempaa seksiä saa oikealta kädeltä. Eikä tartu

Mutta silti tekee mieli pyöriä täällä meidän mammojen kanssa, vaikka kuinka tuhoamme libidon. Tuotahan voi sanoa jo itsekastraatioksi :D

Harvemmin. Viimeks kävin täällä joulun aikaan. 

Vierailija
394/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rusinat pullasta"- tasa-arvon kannattaja.

Tuskin. Yleensä nämä "Haluan miehen olevan mies" -naiset ovat luusereita jotka tarvitsevat miehen, koska sitten heidän elämällään olisi edes jokin merkitys.

Itsenäiset ja pärjäävät naiset haluavat perässävedettävän ja passattavan miehen? I don't think so...

Vierailija
395/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rusinat pullasta"- tasa-arvon kannattaja.

Tuskin. Yleensä nämä "Haluan miehen olevan mies" -naiset ovat luusereita jotka tarvitsevat miehen, koska sitten heidän elämällään olisi edes jokin merkitys.

Itsenäiset ja pärjäävät naiset haluavat perässävedettävän ja passattavan miehen? I don't think so...

Passattavan? Haluat siis kotiäidin joka siivoaa, laittaa ruokaa, pesee pyykit, ottaa huomioon, mutta on silti jotenkin todella maskuliinin eikä missään nimessä tippaakaan femiininen

Vierailija
396/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P

Itsekastraatiosta itsepetokseen. Olet kyllä parasta viihdettä hetkeen!

Vierailija
397/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että sun pitää olla hyvännäköinen, muttet saa antaa viitteitä, että huomehtisit aktiivisesti ulkonäöstä. Kuitenkin komealla tavalla miehekäs mies. Ei siis neandertalilaisen näköinen luolamies jolla testotasot ovat oikeasti korkealla. Tatuoinnit ja linnatuomiot plussaa. Plussaa myös saa, jos ammattikoulu on päästy loppuun asti. Näillä saa "miehekästä miestä" etsivissä piireissä älykön leiman.

Lisäksi pitää omata hieman väkivaltaisia taipumuksia ja antaa kuva äkkipikaisesta ja väkivaltaisesta luonteesta. Miehen pitää "miehekkäällä" tavalla jyrätä naisen mielipide, ettei vaikuta "hiireltä". Miehen pitää haista bensiinille ja näyttää muille miehille, että on kylän kuningas viimeistään siellä tien päällä. Moottoritiellä miehen pitää laittaa rajoitukset uusiksi, jollain rasvakämmenin jynssätyllä 90-luvun bemmillä tai audilla.

Tärkeintä kuitenkin on se, että vähintään pari kertaa vuodessa pieksee nsisen, jonka jälkeen sängyn reunalla lupaa muuttuvansa. Yleensä tämä tuo miehekästä vipinää ja naisen karvakolmio hyrrää.

Vierailija
398/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealta vilkaisulta täällä ei kommenttien perusteella näy olevan Miestä 

Vierailija
399/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa ettei mies juo liikaa, mene maksullisiin, ei matkusta salaa Thaimaaseen ja osta naisten seuraa vai miesten, ei käytä hyväksi ketään sillä tavalla. Ei ole negaava, on kiva luonne, osaa tasapainottaa tunteita ja miettiä asioita. Ei kyykytä köyhiä tai painosta ketään. Jos nainen ahdistuu sisälle tulleesta ötökästä, mies osaa ohjata sen ulos tai käyttää haavia. Vastineeksi nainen voi tarkistaa kummitteleeko mökin pihalla vai oliko se supikoira. Mies voi olla myös romantikko ja joillekin naisille sopii ei-romantikko. 

Vierailija
400/404 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa ulkomaalaista miestä.