Presidenttivaalitentti Mika Aaltola tv1 klo 21 Official
Illalla Mika Aaltola ylen toimittajien tentissä. Tänne keskustelua aiheesta.
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Mikalla on lättäpakarat. Housut pussittaa.
Lättäpakara-presidentti!
Hyvin Mika tietää asiat ja vastaa selkeesti eikä puhu pyöreitä kuten näissä kisoissa yleensä on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi sen katse on noin ei-focusoitunut?!
Valitettavasti kansalaiset keskittyvät tuollaisiin asioihin sen sijaan, minkälainen ehdokas todella on.
Aaltola oli alussa pirun hermostunut mutta päästyään vauhtiin otti tilanteen mallikkaasti haltuun. Vastaili kysymyksiin fiksusti. Äänestän.
Täytyy vielä ennen äänestyspaikalle menoa katsoa kaikki ylen pressatentit pötköön. Luulen, että Aaltolan esiintyminen on top3.
Meni plussan puolelle! Etenkin viimeinen lupaus siitä, ettei politrukeilla olisi mitään asiaa hänen neuvonantajakaartiinsa pressan linnassa...
Mika antoi raikkaan ja modernin vaikutelman ja on silti kristilliskonservatiivi.
Tämän myötä katosi itseltäni epävarmuus, kyllä hänestäkin hyvä isäntä Suomelle tulisi jos siihen virkaan valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikalla on lättäpakarat. Housut pussittaa.
Lättäpakara-presidentti!
Miksihän tuo aiempi kommentoija edes otti moisen asian esiin. Vaikuttaako tuo äänestäjien mielipiteeseen? "Mikalla on liian lättänät pakarat" 😂
Vierailija kirjoitti:
Elisa Aaltola todella vesittää ton uran
Halla-aho vesittää itse oman uransa. Kaikki tietää sen moraalin.
Pakarat olisi tosiaan voinut zoomata kunnolla, en nyt vieläkään tiedä ketä äänestää. Ihan hyvinhän tämä veti.
Vierailija kirjoitti:
Mika antoi raikkaan ja modernin vaikutelman ja on silti kristilliskonservatiivi.
Aivan kuin Reagan aikanaan. Olisiko Mikasta meidän Reaganiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa Aaltola todella vesittää ton uran
Halla-aho vesittää itse oman uransa. Kaikki tietää sen moraalin.
Ura vesittyi jo silloin kun meni Kokoomusmimmin luokse yökylään.
Kyl mä tota mieluummin äänestän kuin narsku-Stubbia. Tuo mies on pressavaalien 'Käärijä'
Vierailija kirjoitti:
Pakarat olisi tosiaan voinut zoomata kunnolla, en nyt vieläkään tiedä ketä äänestää. Ihan hyvinhän tämä veti.
Voisi tulla joku juttusarja ehdokkaiden pakaroista niin pääsisi kunnolla vertailemaan. Pyöräilyn suosijoillahan tässä on etulyöntiasema.
Helpompi mietti kun laittaa ehdokkaat kuvitteelliselle toiselle kierrokselle:
Haavisto - Aaltola
Stubb - Aaltola
Rehn - Aaltola
Halla-Aho - Aaltola
Kyllä monessa vaihtoehdossa Aaltola vie voiton tämän tentin perusteella.
Mikan puheiden jälkeen tuli turvallinen ja innostuneen toiveikas olo. Olisi turvallinen johtaja meille.
Aika keltanokka tuo on, eli voi muuttua mihin tahansa suuntaan ja juuri se pelottaa.