Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä proteiinijauhe maistuis mahdollisimman vähän smoothiessa?

Vierailija
05.01.2024 |

Mikä olisi hyvä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mitään jauheita laittaa? Pähkinöitä jos et ole allerginen. Tai ihan vain syöt erikseen keitetyn kananmunan 

Vierailija
2/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistamon herat on hyviä.

Vierailija
4/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK, sitten pieret  :(

Vierailija
5/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku maku mikä sopii smoothieen. Tai laita vaikka maitorahkaa.

Vierailija
6/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamaton hera

Vierailija
7/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan maustamaton, mutta jos tuollaista kysyy, niin tuskin se maku on ongelma. Koostumus tuottaa sulle haasteita, kun et ole tottunut. Sama miksi jotkut ei tykkää syödä rahkaa, vaan pitää saada jugurttia. 

Vierailija
8/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään ehtaa tavaraa, siemennestettä, paljon proteiiniä.

Vierailija
9/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan maustamaton, mutta jos tuollaista kysyy, niin tuskin se maku on ongelma. Koostumus tuottaa sulle haasteita, kun et ole tottunut. Sama miksi jotkut ei tykkää syödä rahkaa, vaan pitää saada jugurttia. 

Koostumus on ongelma lähinnä kasviproteiineissa, riisiproteiini ehkä jauhoisin ja hamppuproteiini lisäksi todella voimakkaan  makuista.

Vierailija
10/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maustamaton

Mikä maustamaton olisi hyvä?

Vierailija
11/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi mitään jauheita laittaa? Pähkinöitä jos et ole allerginen. Tai ihan vain syöt erikseen keitetyn kananmunan 

Koska tarvitsen lisää proteiinia. Pähkinöille olen allerginen.

Miksi pitäisi vastata mitään, jos ei ole mitään vastattavaa? Jos kysyn, että mikä auto olisi hyvä, niin haluatko kertoa polkupyörästä?

Vierailija
12/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi hamppuproteiinijauhe on aika neutraalin makuista. Ite käytän sitä kaikissa smoothieissa. 

https://elixi.fi/tuote/hamppu/elixi-hamppuproteiinijauhe/

Vierailija
13/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain heraa olen joskus käyttänyt ja se maistui siinä aika paljon. Teen yleensä smoothiet ilman maitotuotteita.

Vierailija
14/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pohjaksi maitorahkaa tai vaikka viiliä tai jugurttia. Hyvä tulee!

Vierailija
15/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiproteiinijauho

Vierailija
16/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijajauho

Vierailija
17/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös kiinnostaa vinkit asiasta. Käytän maustamatonta heraproteiinia, ja olen testannut paria eri merkkiä. Se on niin pahaa, että joudun puoliväkisin juomaan sen. Enkä todellakaan ole mitenkään herkkä. Rakenne ei mua häiritse.

Ainoa millä olen saanut makua peitettyä, on vauvan luumusose.

Tarvitsen proteiinilisää, painoa on reilusti yli sata kiloa. On muna-ja kala-allergia, eikä ole varaa syödä tarpeeksi kokolihaa. Syön paljon palkokasveja, mutta niistä tulee maha kipeäksi, ja voin syödä niitä vain, jos olen varmasti kotona seiraavan puoli vuorokautta.

Vierailija
18/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maustamaton

Makujen ideana on peittää sitä epämiellyttävää makua ja sehän toimii, eli maustamaton pitäisi oikeasti myydä pahan makuinen, idea on siis vähän sama kuin viinan maun peittämisessä, jos joku ei ymmärtänyt.

Vierailija
19/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet esim mansikka smoothieta niin laitat sekaan  mansikan makuista proteiinijauhetta, tai sitten jotain 2 keskenään sopivaa makua jne, näin se toimii ja tällöin jauhe vain korostaa sitä alkuperäiseksi tarkoitettua makua.

ps yleensä jauheet tuovat hieman makeutta, joten älä lisäile sokeria tai liian makeita tuotteita (säilykkeiden nesteet) ennen kuin olet maistanut jauheen kanssa

Vierailija
20/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota proteiinijauhepussi, vie se hömppä jauhesekoitus roskikseen ja tee smootiesi vaikka luonnon yoghurttiin, jolloin ei maistu pahalta ja proteiinia saat enemmän, kuin sotkemalla tuon pussukkasi pelkkien marjojen sekaan.

PS. lue esim. A+ luonnon yoghurtti purkista paljonko sis. proteiinia vs. oma kallis jauhe sotkusi.