Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
1201/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, oisin ehkä itse ottanut vaan sen kahvin niinkuin toinenkin mutta ainakaan mun puolelta ei toisia treffejä olisi tullut.

Ymmärrän kyllä opiskelijabudjetit mutta tuo kommentti että kaakaon ja paninin tilaaminen kahvilassa ei kerro hyvästä taloudenpidosta kertoo taas siitä että ap pitää kahvilassa käyntiä lähinnä tuhlauksena. 

Kerran olen jo elänyt parisuhteessa jossa toiselle aivan kaikki kodin ulkopuolella mikä tahansa maksullinen oli hirveää tuhlausta. Miksi mennä kahvilaan kun kahvin hinnalla saa jo paketin kahvia kotiin, miksi mennä baariin kun kotona voi juoda halvemmalla, miksi mennä leffaan kun on Netflix, jne.

Ei kiitos enää näitä sentinvartijoita. 

Joo ei. Se on silkkaa väkivaltaa kun pitää ostaa lapselle lääkettä tai käyttää tutkimuksissa. Nämä ostavat itelle mönkkärin ja syöttävät perheelle vanhoja ruokia. Lomat anoppilan pöydässä, kesägrillaus makkarat, jäätelö on pakettikötskiä kotona, naisen alusvaatteet ja kosmetiikka turhuutta. Ihan hengenvaarallista sakkia.

Vierailija
1202/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi runo on niin huvittava😂👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, oisin ehkä itse ottanut vaan sen kahvin niinkuin toinenkin mutta ainakaan mun puolelta ei toisia treffejä olisi tullut.

Ymmärrän kyllä opiskelijabudjetit mutta tuo kommentti että kaakaon ja paninin tilaaminen kahvilassa ei kerro hyvästä taloudenpidosta kertoo taas siitä että ap pitää kahvilassa käyntiä lähinnä tuhlauksena. 

Kerran olen jo elänyt parisuhteessa jossa toiselle aivan kaikki kodin ulkopuolella mikä tahansa maksullinen oli hirveää tuhlausta. Miksi mennä kahvilaan kun kahvin hinnalla saa jo paketin kahvia kotiin, miksi mennä baariin kun kotona voi juoda halvemmalla, miksi mennä leffaan kun on Netflix, jne.

Ei kiitos enää näitä sentinvartijoita. 

Joo ei. Se on silkkaa väkivaltaa kun pitää ostaa lapselle lääkettä tai käyttää tutkimuksissa. Nämä ostavat itelle mönkkärin ja syöttävät perheelle vanhoja ruok

Joo, just tää että kaikki mihin naiset käyttää rahaa on turhaa ja hömppää, mutta joku oma ryyppääminen ja pelit ja ralliharrastukset on vaan niin v*tun tärkeitä, että niihin on pakko pistää koko perheen rahat hetkeäkään epäröimättä. En ikinä enää pistä talouttani yhteen yhdekään miehen kanssa. Kerta maksunaisena riitti. Sylettää puhe naisista lompak*oloisina. Joku hemmetin panini on niin pientä, niin pientä sen rinnalla, miten mies onnistuu sössimään koko lähipiirinsä talouden.

Vierailija
1204/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen opiskelijan ja vähävaraisen kanssa olen seurustellut mutta ei heistä kukaan ollut ankeuttaja eikä vain seksin perään. Hyviä suhteita ne olivat, oli ideoita, huumoria ja lämpöä. Osattiin kommunikoida!

Kuka tässä oli vain seksin perään? 

AP:han oli lähinnä huolissaan naisen omistakin taloustaidoista, jos opiskelijana 15 euroa kahvilaan tuosta vaan. 

Vierailija
1205/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä tarjonnu miehille treffeillä eikä mua vaivaa asiassa yhtään mikään. Ei Suomessa, ei Keski-Euroopassa eikä latinomaissa. Ihan se ja sama. 

Vierailija
1206/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vaan kotiin hakkaamaan sitä hanskaa? Ei maksa mittää...

Vierailija
1207/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen opiskelijan ja vähävaraisen kanssa olen seurustellut mutta ei heistä kukaan ollut ankeuttaja eikä vain seksin perään. Hyviä suhteita ne olivat, oli ideoita, huumoria ja lämpöä. Osattiin kommunikoida!

AP:han oli lähinnä huolissaan naisen omistakin taloustaidoista, jos opiskelijana 15 euroa kahvilaan tuosta vaan. 

Jospa naisella on varaa sellaiseen.

Vierailija
1208/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, panini ja kahvi, ei niitä koskaan tarvitessa nää. Nainen, mulle jäi vain kahvi, ei tullut mulle tosiystävää. 

-nimimerkki En ole katkera mutta kuitenkin-

Vierailija
1209/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes kaikki ole olleet opiskelijoita ja vähissä varoissa. Silti tärkeisiin asioihin on aina onnistunut rahat kaivamaan ja baareihin oli aina rahaa 😁

Itellä on niin, että kun rahat on olleet tiukassa, ei ole edes tehnyt mieli tapailla ketään tai etsiä kumppania. Omat asiat pitää olla järjestyksessä ensin, sitten vasta on  toisellekin jotain annettavaa - enkä tarkoita annettavalla rahaa vaan omaa mielentilaa ja kykyä huomioida toinen aidosti.

Oma poika on nyt parikymppinen ja vie tyttöjä treffeille - ja tarjoaa aina. En ole kuullut valitusta häneltä. Jos rahat on vähissä, ei vie ketään treffeille.

Vierailija
1210/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän tää ap ees tarvii naista treffeillle? Miksei hanki teköäly tyttöystävää? Ei maksa mitään😂

Vierailija
1211/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että nykypolvi tekee asioista hankalia ja totisia arvovaltajuttuja.

Vierailija
1212/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjosin suodatinkahvia,

nainen oli lokki, otti kaakaon ja paninin.🎼🎼

Vaikka tarjosin vain suodatinkahvia, 

nainen oli lokki: superkaakao ja paniiniiiiiii. 🎼🎼

Tydidyydyy, tydidyydyy, tydidydididydidydidydi 

herkkukaakaooooo 🎼🎼

Tydidyydyy, tydidyydyy, tydidydididydidydidydi 

kallis paniniiiiii 🎼🎼

Vierailija
1213/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks naisella on varaa valita se mies joka maksaa eikä mee heti treffien jälkeen konkurssiin. Melkein kuka tahansa nainen pystyy siihen jos panostaa itseensä, näin vinkkinä👌

Vierailija
1214/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus tarjoot vaan ES energia juomaa teinille joka notkuu kaupan nurkilla. Halvat reffit.

Vierailija
1215/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen tarjoaa sanoilla "ota mitä tahdot", ja päästää seuralaisen edelleen valitsemaan, niin silloin on vain maksettava mukisematta niin kuin on luvannut. Jos tarjoaja menee edeltä, niin silloin on tyylikästä ottaa samaa hintaluokkaa kuin, mitä tarjoava ottaa. Jos haluaa tarjota pelkästään teen tai kahvin, niin silloin sanotaan selkeästi, että otatko teen tai kahvin, minä tarjoan.

Vierailija
1216/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa naisella on varaa sellaiseen.

No ei näyttänyt olevan. Onneksi tavattiin miehen kanssa molempien ollessa opiskelijoita. Kummallakin oli vähän rahaa, niinpä kumpikaan ei ollut kummankaan lompakolla. Ei käyty juurikaan ulkona syömässä tai kahvilla kuin satunnaisesti. Yliopiston kuppilassa kahvi oli edullista. 

Vierailija
1217/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää köyhät keskenänne naimisiin! Harva rikas nainen on nainut paskempaa tasoa kuin itse on!

Vierailija
1218/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kahvit termariin ja osta ruotsalaisia halpis-Pågen -pullia. Menette puiston penkille kahveille.

Apua! 16 asteen pakkasessa.

Vierailija
1219/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks naisella on varaa valita se mies joka maksaa eikä mee heti treffien jälkeen konkurssiin. Melkein kuka tahansa nainen pystyy siihen jos panostaa itseensä, näin vinkkinä👌

Olen panostanut opiskeluun ja pystyn maksamaan omat ostokseni. Suosittelen 😌

Vierailija
1220/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä mahtava ketju! 62 sivua tarinaa olemattomasta kahvilakäynnistä 😄😄😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän