Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä mennä töihin 3000€/kk palkalla jos siitä jää laskujen yms. jälkeen saman verran käteen kuin tuista?

Vierailija
05.01.2024 |

Onko järkeä mennä töihin 3000€/kk palkalla jos siitä jää laskujen yms. jälkeen saman verran käteen kuin tuista?

Kommentit (554)

Vierailija
221/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valtio kyllä leikkaa siihen malliin et kannattavuus senkun nousee.

Toimeentulotuesta ei ole leikattu 70-luvun jälkeen, sekin nousi juuri 35€/kk 1.1.2024

ap

nous 35e jumalauta sul menee hyvi mäkin jään työttömäks.ok irtisanouduin 3800e palkasta  nyt saan toimeentulotukea hyvin pyyhkii.tota mites hintojen nousu??????? toivotaan että se on rajua.vai ymmärrätkö mistä puhutaan?

Vierailija
222/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemenisin ainakin. joskus kun olen vanha niin pääsen ehkä ensimmäiseen palkkatyöhön :( oon jo 15vuotta yrittänyt löytää töitä, meilkein miltä tahansa alalta. melkein joka paikkaan vaaditaan ajokorttia, tai sitten työpaikka on liian kaukana, enkä pääse pyörällä kulkemaan talvella 20km per suunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sulla menee hyvin kun saat toimeentulotukea johan sen jo nimikin kertoo me kaikki uskotaa tuo.hyvin menee ou jee.

Vierailija
224/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassa 

Olet kokoomuspieru joka luulee että kolmen tonnin tuet saa sossusta tekstarilla kuin pikavippifirmasta. Se vähän paljastaa.

Sekin vähännpaljastaa että luulet että kolmen tonnin paikkoja on tosta vaan valittavaksi. Ne joihin "mennään"on puhelinmyyntipaikkoja joissa voit saada tonnin kuussa työskentelemällä 12 tuntia päivässä ilman ruokataukoa ja syyllistämällä miljoonaan markkinointirikokseen myytyäsi ensin omatuntosi.

Vierailija
225/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taukki saat laskelman lopputuloksena saman tuilla ja kolmen tonnin palkalla, niin vika ei ole tuissa vaan sinun matematiikanlaskutaidossasi. 

Vierailija
226/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 3000 euron bruttotuloista joudu 1000 euroa maksamaan ulosottoa. Se on kolmasosa tosiaan mutta ei bruttotuloista. 

Minä puhuinkin 3000€ netto tuloista

ap

Nyt ei kaikki palat sovi paikalleen ei todellakaan

Vierailija
227/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noin laiskalle ja tyhmälle kukaan maksa 3000e palkkaa. eikä kyl tukiakaan

Vierailija
228/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku narkki höpisee nälissää paskaa.

Vierailija
229/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 € on hyvä palkka, se ei ole ongelma. Jos se ei riitä ongelma on meno puolella ja oman talouden hallinnassa. Tietenkään tuolla palkalla ei eletä Hollywood housewife - elämää, mutta erittäin hyvää normaalia arkea kylläkin.

Vierailija
230/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taukki saat laskelman lopputuloksena saman tuilla ja kolmen tonnin palkalla, niin vika ei ole tuissa vaan sinun matematiikanlaskutaidossasi. 

Jep. Laskelmissa lasketaan 1000 € ulosmittaus tuloksi, kun sitä ei tarvitse maksaa, koska elää tukien varassa. :D

Vierailija
231/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole työtön työnhakija eikä saa toimeentulotukea näin luulen .mielipiteeni muodostuu seikoista ja asioista joita aloittaja  itse on kertonut .toki voin olla tulkinnut väärinkin

Vierailija
232/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks leikataan moneen otteeseen ni alkaa kannattamaa ni loppuu tälläsetkin puheet.

Vierailija
233/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään järkeä voittaa eurojackpotissa 120 miljoonaa euroa, vaikka et tee yhtään mitään sen rahan eteen?

Vierailija
234/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia tukia tulee alentaa niin, että työnteko on aina järkevämpää. 

Toisekseen: se työnteko auttaa etenemään, saa jatkossa ehkä parempaa palkkaa ja parempia työtehtäviä ja saatu työkokemus auttaa työpaikkaa vaihdettaessa .

Et sinä voi niitä niin paljon alentaa, että pienipalkkainen saisi oleellisesti enemmän töihin mennessä. Ja jos mukana kuviossa on ulosoton kaltainen jäykkäniska, minkäs teet. Vaikka ap onkin valehteleva trolli, niin systeemiä pitäisi virittää niin, että töihin menemällä pystyy oikeasti kohentamaan tilannetta nopeasti. Esim. ulosoton ei ole syytä alkaa välittömästi, koska ihmiselle tulee yleensä töihin menosta kulujakin. Jne. Työttömänä on aikaa elää halvemmin, töissä käyden ei.

ulosotto on OMAA KULUTUSTA. Ihan samalla tavalla kuin ne teidän tupakat ja kaljatki

Vierailija
235/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan ja arvostan ihmistä, joka käy töissä ja elää omillaan eika tuilla. Luultavasti moni muukin kokee näin. Jos mielummin olet toisten silmissä luuseri, elä sitten vain tuilla.

Ei kiinnosta muiden mielipide, en edes ole puhunut muille ihmisille yli 10 vuoteen muutakuin kaupan kassalle sanon moi

ap

Kysyy muiden mielipidettä jo otsikossa, ja sitten toteaa, ettei se kiinnosta... Aika tyylikäs provo, tavallaan.

Vierailija
236/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuesta ei ole leikattu 70-luvun jälkeen, sekin nousi juuri 35€/kk 1.1.2024

ap

Että ihan 35 €/kk...

Mulla nousi palkka viime vuonna 500 €/kk ja pääomatulot noin 300 €/kk.

Vierailija
237/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsemenisin ainakin. joskus kun olen vanha niin pääsen ehkä ensimmäiseen palkkatyöhön :( oon jo 15vuotta yrittänyt löytää töitä, meilkein miltä tahansa alalta. melkein joka paikkaan vaaditaan ajokorttia, tai sitten työpaikka on liian kaukana, enkä pääse pyörällä kulkemaan talvella 20km per suunta.

Tekosyitä kyllä löytyy. Et sitten MUUTTAMISESTA ole kuullut...

Vierailija
238/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Että ihan 35 €/kk...

Mulla nousi palkka viime vuonna 500 €/kk ja pääomatulot noin 300 €/kk.

mut mul menee paremmin koska saan toimeentulotukea. syön makaroonii ja vedän hanskaa pienessä kerrostalo luukussa.kesäisin katon kun muut lähtee veneilee ja pitää hauskaa sit pistän uudet makaroonit  veteen ja hyvin menee.ettekö usko täh?

Vierailija
239/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossuelätti ei näytä kovin hyvältä CV: ssä.

Ei minulta ole koskaan mitään CV:tä kysytty, ja siihenkin voi keksiä ihan mitä huvittaa.

Et siis edes tiedä, mitä CV tarkoittaa.

Vierailija
240/554 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule aika HARVA on saanut työnsä ALLE 20 km säteellä kodistaan. Melkoisia tekosyitä taas kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan