Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Luetellaan asioita, jotka palstan mukaan ovat noloista noloimpia
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla meni tunteisiin kun joku sanoi norttia (North State tupakka) pappamerkiksi ja siinä oli vielä paljon ylä-ääniä. Mä tykkään siitä ja oon parikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Moukat kysellee luteltavakai paljonko on rahaa, kengän numerosi, postinumerosi, pään ympärys, kikkelin pituus , paljonko velkaa... Ym. Ym.. Mitä helvettiä näillä tuntemattomien lukemilla tekee.. Ei ole keskustelua.... Löytyy tosin moukkia jotka näit lukemia laittaa.. 👹👹👹
Montäko villapaitaa omistat. Montako harrastusta... Monelta nukkumaa... Montako kertaa ulkomailla.... 🤮🤮🤮🤮
Alue: Aihe vapaa
Ääriuskovaisuus on noloa. Koskee kaikkia uskontoja, myös ilmastouskontoa. Palstan mukaan taas on hienoa olla ilmastouskovainen. Silloin on parempi ihminen, kun syö pelkästään banaania, riisiä, bataattia ja avokadoa (kuljetus!), maksaa ilmastoystävällisestä sähköstä, hankkii valtavasti luonnonvaroja kuluttaneen sähköauton, joka käyttää ydinsähköä (ydinjäte!) ja istuu Mannerheimintiellä.
Ilmastouskovainen ei käytä polkupyörää, ei istuta puita, ei osta saastuttavien yhtiöiden osakkeita pyri yhtiökokouksissa vaikuttamaan yritysjohdon mielipiteisiin. Ei hakeudu politiikkaan. Sen sijaan hän istuu Mannerheimintiellä ja jos tulee kylmä, niin lähtee Thaimaan lämpöön.
Ilmastouskovaisuus perustuu samaan maailmanlopulla uhkailemiseen kuin muutkin uskonnot. Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.
Kristinuskon vihaaminen, ja suomalaisen ja länsimaisen kulttuurin kieltäminen on myös muodikasta. "Vain hihhulit uskovat jumalaan." Samaan aikaan muita uskontoja jumalineen ihaillaan ja pidetään valtavasti huolta siitä, etteivät muiden uskontojen edustajat loukkaannu. Eli muiden hihhulointi sallitaan paitsi kristittyjen. On hienoa ilmastohihhuloida, tai kunnioittaa Allahia, mutta kirkossa käynti on sairasta. Nyt vähän suvaitsevaisuutta kaikkia, myös niitä kristittyjä kohtaan.
T. Ei mikään hihhuli