Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jos koska on aika uskoa Jeesukseen

Vierailija
05.01.2024 |

Maailma myrskyää ja turvattomuus ja köyhyys jne lisääntyvät lähivuosina yhä lisää.

Psalmista 91;

1Joka Korkeimman suojassa istuu

ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani,

hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".

4Sulillansa hän sinua suojaa,

ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;

hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani".

Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

Jumalan lupausten vastaanottaminen antaa turvaa, sekä rauhan.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesusko se tulee lopettamaan sodat ja jakaa rahaa köyhille?

Taivaan valtakunnassa ei ole rahaa, eikä sitä (tai muuta vastavaa) tarvita. 

Vierailija
82/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muistakaa tehdä syntiä. Muuten kuolin turhaan."

Terveisin Jeesus.

Korjaus

"Muistakaa tehdä syntiä. Kuolin turhaan."

Korjaus:

Eihän tuo kuollut lain. Oli viikonlopun yli koomassa ja virkosi. Näin ainakin luulevaisten sepitteen mukaan.

Kännissä se oli jossain rilluttelemassa.

Muisteletkohan nyt Kaanaan häitä, siellä hän muutti veden viiniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesusko se tulee lopettamaan sodat ja jakaa rahaa köyhille?

Taivaan valtakunnassa ei ole rahaa, eikä sitä (tai muuta vastavaa) tarvita. 

Eli siellä on kommunistinen yhteiskunta jonka diktaattorina on jumala ja pyövelinä jeebus

Vierailija
84/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäitä on monenlaisia toiset uskoo vielä aikuisenakin satuihin ja satu olentoihin

Minä tunnustin uskoni Jeesukseen Kristukseen vasta aikuisena, 40 taisi olla ikää. Siihen saakka uskoin vain itseeni 

Vierailija
85/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille sitä jeesusta

https://yle.fi/a/3-10933240

Vierailija
86/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesussaatana

Vierailija
87/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus Orpon hallituksesta 🙏🏻

Vierailija
88/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus otti yhteyttä. Lähetin rahaa. Nyt pankki kyselee miksi lähettelen rahaa ulkomaille. Onko pankki antikristuksen asialla?

Vierailija
89/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump ei ole messias ainesta, luulee vaan.

Vierailija
90/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä häntä. Joskus emme näe kaikkea, jospa vaikka suojeli Purran hallitukselta?

Vierailija
91/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät Jumala ja Jeesus auta, vaikka heihin on uskottu ja kovasti päivittäin rukoiltu lopettamaan sodat? 

Vierailija
92/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sinne ketjun alkuun, kiusallakin:) Ei kun siis: usko Jeesuseen on enemmän kuin mielipiteet maan..

Vierailija
93/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Sitä saa, mitä tilaa. Tervemenoa helvettiin.

Vierailija
94/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus painottaa turvaa, ja rauhaa. 

"Kristillisen uskon ydin on siinä, että meillä on läheinen yhteys ja kanssakäyminen Jeesuksen Kristuksen kanssa. Olemme hänen ystäviään ja hän pitää meitä ystävinään.  Minä saan puhella hänelle kaikista asioistani ja hän vaivautuu kuuntelemaan.

Kristillinen usko ei ole seremonioita, ei erilaisia toimintatapoja, ei määrättyä elämäntyyliä. Se ei ole oppeja, pykäliä, vaatimuksia. Ei se ole toimintaa, ei tekojakaan.

Se on viipymistä Jeesuksen kanssa. Se luottamusta siihen, että hän on aina lähelläni ja hän elää tänäänkin."

Vierailija
95/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän (psalmi 28:7).

Vierailija
96/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallahan tuohon Jesseen uskoo kun muihinkin ihmisiin. Parituhatta vuotta sitten on elänyt jokin ukko, jonka mutsi on kännipäissään unohtanut panneensa ketään ja koittaa väenvängällä selittää että "neitseellinen sikiäminen". Mitä noita Jesperin muita juttuja oli? Vesi viiniksi = käyminen, käveli jorpakon päällä = pakkaset tai jokin muu luonnollinen selitys jne. Uskonnot ovat peruja siitä kun tieteen keinoin ei voitu selittää silloisille ihmisille ihan nykypäivänä normaaleja asioita. Sääli että vieläkin joku uskoo moiseen, siinä menee elämä hukkaan.

Vierailija
97/97 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskoisin tyyppiin joka antaa kaiken pahan tapahtua ja jonka nimissä tapetaan ihmisiä joka päivä! 

Jos eläisimme paratiisissa ei olisi tappopakkasia, sähkön hintapiikkejä, sotia tms. 

Ihminen voi tappaa kenen nimissä hyvänsä, tappaminen on silti aina tappamista, ei sitä saata jaloksi mikään selitys tai näennäinen motiivi. Ja kuinka moni meistä ei olisi itsekin tappaja, kuinka moni ei syö lihaa tai tapa vihamiehiään tai kilpailijoitaan ajatuksissaan, jos ei teoissaan? 

Ei Jeesus tullut tekemään elämää helpoksi puolestamme, Hän tuli kertomaan meille miten me voisimme itse rakentaa paratiisin maan päälle. Keinoiksi Hän ehdotti ja osoitti esimerkeillään esimerkiksi lähimmäisenrakkautta, omista eduista luopumista ja sotimattomuutta. Hän ei kehottanut sotimaan ja tappamaan, epäilemään ja vihaamaan, riistämään ja hyväksikäyttämään, pilkkaamaan ja halveksumaan, ahnehtimaan ja ylpeilemään. 

Olemmeko muistaneet kuunnella hänen neuvojaan? 

Kuka paratiisin tai helvetin tänne maan päälle siis rakentaa? Me ihmiset siitä olemme vastuussa. Mutta että me onnistuisimme, täytyy meidän ensin voittaa oma synnynnäinen pahuutemme.

Ei paratiisia rakenneta lakipykälin, uhkasakoin tai sopimuksin, että sellaisia tarvitsemme, silloin emme vielä aidosti rakasta, emme aidosti luota, emme aidosti ymmärrä tai halua ymmärtää toisia tai pyri veljeyteen ja tasa-arvoon.

Jos kaikki Suomen kansalaiset esimerkiksi kokisivat vaurauden jakautuvan ihmisten kesken reilusti, eikä kukaan ahnehtisi itselleen enempää kuin on kohtuullista, ei omaisuuden ja etujen suojaksi olisi tarpeen laatia minkäänlaisia suojauksia, tämä tietysti olettaen että olisimme muiltakin osin jo henkisesti yhtä kypsiä kuin varallisuuden ja hyvinvoinnin jakomme osalta. 

Pelko, oman edun tavoittelu tai epäluottamus eivät rakenna paratiisia. Rakkaus, veljeys, omastaan luopuminen ja anteeksianto rakentavat. 

Kukaan ei pakota asumaan täällä "tappopakkasissa" vaan jokainen saa valita vapaasti asuinpaikkansa, sähkön hintapiikit johtuvat oletettavasti ihmisten ahneudesta ja sodat ihmisten pelosta, epäluottamuksesta, ymmärryksen puutteesta, rakkaudettomuudesta, ahneudesta, itsekkyydestä ja vallanhimosta. Kaikki paha riippuu siis meidän omista valinnoistamme ja ihmisten kehittymättömyydestä.

Me olemme oman tulevaisuutemme rakentajia; pahuutemme luo pahoja seurauksia, hyvyytemme luo hyviä seurauksia, niin itsellemme kuin muille. Turha meidän on vierittää vastuuta oloistammme Jumalalle tai profeetoille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä