Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jos koska on aika uskoa Jeesukseen

Vierailija
05.01.2024 |

Maailma myrskyää ja turvattomuus ja köyhyys jne lisääntyvät lähivuosina yhä lisää.

Psalmista 91;

1Joka Korkeimman suojassa istuu

ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani,

hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".

4Sulillansa hän sinua suojaa,

ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;

hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani".

Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

Jumalan lupausten vastaanottaminen antaa turvaa, sekä rauhan.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muistakaa tehdä syntiä. Muuten kuolin turhaan."

Terveisin Jeesus.

Vierailija
42/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole. Nyt viimeistään on aika tajuta, että tämän jälkeen ei ole mitään.

Kannattaa katsoa niitä dronevideoita noista uskonnollisista venäläisistä. Usein viimeinen ilme naamalla ennen sen katoamista on "taisin tehdä virheen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään historiallisia ja arkeologisia todisteita.

Jerusalemissa oleva "Jeesuksen" hautakin on tieteellisesti tutkittu todella paljon uudemmaksi mitä sen väitetään olevan

Et edes sitä tiedä että Jeesus Kristus  ei ole haudassa ja hänellä ei ole hautaa. Hän elää Ylistys Kristuskselle.

Kun alat väitellä niin tarkista edes perus faktat kuntoon.

Olihan tuo itseironiaa? Olihan?

Vierailija
44/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Herää sinäkin henkisesti, niin huomaat, että olet itse itsesi herra. Lue alkuunsa vaikka hypnoterapeutti Michael Newtonin kirja Sielujen matka. Siitä voit jatkaa sitten kirjalla Sielujen kohtalo.

Totuushan rauhan kokemisessa on itsesuggestion voima. Voin uskoa vaikka yksisarviseen ja kokea siitä suurta onnea ja rauhaa. Kyse on omien ajatusteni voimasta.

Vierailija
45/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään historiallisia ja arkeologisia todisteita.

Täsmennetään vielä, että Raamatullisesta Jeesuksesta ei ole. Historiallisesta Jeesuksesta on jotain anekdotaalisia todisteita.

Raamatullinen Jeesus tulee vielä takaisin, ja nytkin hän elää henkensä kautta omissaan.

Satuolennot eivät kyllä tule yhtään mihinkään, paitsi korkeintaan jatko-osaan jos joku sellaisen sadun joskus kirjoittaa.

Vierailija
46/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kurkkaamaan tiktokista Deconstrussy ja miettimään ihan kunnolla. Uskallatko? Veikkaan että et.

Vierailija
47/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meitä on jotka sentään a) uskomme Jeesukseen, ja b) te jotka haluatte jutella Jeesuksesta.

Niin se vain on, Hän elää ja yhä kutsuu meitä tunetemaan itseään. Uskollinen Jumala.

Satuolennot eivät elä vaikka ne jonkun vajukin mielikuvituksessa todellisilta tuntuisivatkin.

Vierailija
48/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt jos koska EI ole aika uskoa Jeesukseen!"

Israelin boikotointi sen sijaan on tätä päivää!

Vierailija
49/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kurkkaamaan tiktokista Deconstrussy ja miettimään ihan kunnolla. Uskallatko? Veikkaan että et.

Minä taas en suosittelisi kiinalaisen vakoilusoftan käyttöö yhtään mihinkään kenellekään koskaan.

Vierailija
50/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sentään. Olen sen verran uskomaton, että minun ei tarvitse uskoa mihinkään.

Vierailija
51/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopullinen testituloshan nähdään sitten kun "aika meistä jättää".  He joilla on hengenyhteys Jeesukseen löytävät itsensä sieltä paremmalta puolelta, ja ne toiset sitten taas eivät löydä.  Se on pitkä aika se ikuisuus viettää siellä missä päivä ei paista.

Jumalasi on narsisti. Entä jos kertoisin miehestäni: Hän haluaa, että palvon häntä. Pyydän häneltä hädän hetkellä apua, mutta hän ei yleensä auta. Naapurilla oli ihana pieni lapsi. Hän halusi sen itselleen, joten vei lapsen. En näe miestäni juuri koskaan. Silti minun on uskottava kaikkeen, mitä hänestä luen. Jos en usko, hän heittää bensaa päälleni ja sytyttää minut tuleen. Hän sanoo, että minulla on vapaa tahto, mutta jos uhkailuillaan kuitenkin poistaa sen.

Onko tämä ihana mies, joka rakastaa ja jonka kanssa haluat olla aina? Vai sanoisitko, että juokse ja lujaa?

Vierailija
52/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa pyydän esirukousta poika paralle, hän jos kuka tarvitsee Jeesus Kristusta.

Et siis kuitenkaan uskaltanut oikeasti ajatella, mitä hän sanoo. Mikä siinä oli ristiriitaista kaiken järjen ja logiikan kanssa? Pelottaako ne ajatukset, joita voisi herätä? Hän on entinen kristitty, joka aktiivisesti harjoitti uskontoa aiemmin.

Vierailija
53/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerusalemissa oleva "Jeesuksen" hautakin on tieteellisesti tutkittu todella paljon uudemmaksi mitä sen väitetään olevan

Tietenkin se on eikä sen toteamiseen tarvita tiedettä tai tieteilijää. Sehän näkee sokeareeta silmilläänkin että se on rekonstruktio eikä aito. Mutta kaippa se paatuneille on olevinaan todiste että kannattaa kääntää Heralle selkä.

Vierailija
54/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopullinen testituloshan nähdään sitten kun "aika meistä jättää".  He joilla on hengenyhteys Jeesukseen löytävät itsensä sieltä paremmalta puolelta, ja ne toiset sitten taas eivät löydä.  Se on pitkä aika se ikuisuus viettää siellä missä päivä ei paista.

Jumalasi on narsisti. Entä jos kertoisin miehestäni: Hän haluaa, että palvon häntä. Pyydän häneltä hädän hetkellä apua, mutta hän ei yleensä auta. Naapurilla oli ihana pieni lapsi. Hän halusi sen itselleen, joten vei lapsen. En näe miestäni juuri koskaan. Silti minun on uskottava kaikkeen, mitä hänestä luen. Jos en usko, hän heittää bensaa päälleni ja sytyttää minut tuleen. Hän sanoo, että minulla on vapaa tahto, mutta jos uhkailuillaan kuitenkin poistaa sen.

Onko tämä ihana mies, joka rakastaa ja jonka kanssa haluat olla aina? Vai sanoisitko, että juokse ja lujaa?

Jumala on Jumala ei ihminen.

Vierailija
55/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista tässä "testituloksessa" on se, että luulevainen ei koe pettymystä, sillä kuoleman jälkeen ei ole mitään, ei myöskään tunteita. Sitä vain lakkaa olemasta.

Vierailija
56/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa pyydän esirukousta poika paralle, hän jos kuka tarvitsee Jeesus Kristusta.

Tää on yleensä se, mitä uskovaiset sanoo, kun heillä ei ole enää vastauksia kysymyksiin. Eivätkä edes halua ajatella, miksi sitä vastausta ei ole. Erittäin tyypillinen tilanne.

Vierailija
57/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan uskomaan heti, kun "se jeesus" tekee kongreettisesti jotain minulle.

Jos sairastun masennukseen, niin eikö hän voisi parantaa minut välittömästi kun olen vaikka rukoillut, eikä odottaa että käyn lääkärissä, saan lääkityksen ja n. kolmen vuoden kuluttua tervehdyn?

Vierailija
58/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmennetään vielä, että Raamatullisesta Jeesuksesta ei ole. Historiallisesta Jeesuksesta on jotain anekdotaalisia todisteita.

Eikö Raamattu ole juuri todiste Raamatullisesta Jeesukseta, ei historiallisesta?

Vierailija
59/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Uskoon tulessani näin myös "yliluonnollisen" valon loisteen. Sen myötä oli, kuin olisin joutunut vastaamaan, tuolle kirkkaudelle (jonka nyt tiedän tulleen Jeesukselta) mitä teen nyt kun "tiedän" Sanan olevan tosi?

Mitä Usko sanoi kun tulit häneen?

Saat syntisi anteeksi koska kuolin puolestasi ristillä ja maksoin velkasi. Tervetuloa rauhaan.

ps. ymmärsin kyllä kaksimielisyytesi, siihen saat vastailla ihan itse jos pidät sitä sopivana.

Jee mun velat on maksettu. Olin jo suunnitellu että siihen menis näillä töillä vielä 15 vuotta. Kiitti tästä, ostan sulle vaikka kaljan jos törmätään.

On ne maksettu; syntivelat. Ei muut, sorry

En oo mitää syntivelkaa koskaa ottanu. Jos joku muuta väittää on huijari joka kiristää tämän "velan" avulla ja tarjoaa "velkoja" "anteeksi" kunhan tottelisin ajasta ikuisuuteen

Vierailija
60/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan uskomaan heti, kun "se jeesus" tekee kongreettisesti jotain minulle.

Jos sairastun masennukseen, niin eikö hän voisi parantaa minut välittömästi kun olen vaikka rukoillut, eikä odottaa että käyn lääkärissä, saan lääkityksen ja n. kolmen vuoden kuluttua tervehdyn?

Se jeesus lähinnä aiheuttaa mielenterveyden häiriöitä. Kuten tästäkin ketjusta on pääteltävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi