Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jos koska on aika uskoa Jeesukseen

Vierailija
05.01.2024 |

Maailma myrskyää ja turvattomuus ja köyhyys jne lisääntyvät lähivuosina yhä lisää.

Psalmista 91;

1Joka Korkeimman suojassa istuu

ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani,

hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".

4Sulillansa hän sinua suojaa,

ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;

hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani".

Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

Jumalan lupausten vastaanottaminen antaa turvaa, sekä rauhan.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nihkeä tyyppi tuo Jumala. Lähettää tänne maan päälle tuhoa, kuolemaa ja kärsimystä, vaikka voisi lopettaa kaikki ikävyydet milloin vain.

Vierailija
62/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopullinen testituloshan nähdään sitten kun "aika meistä jättää".  He joilla on hengenyhteys Jeesukseen löytävät itsensä sieltä paremmalta puolelta, ja ne toiset sitten taas eivät löydä.  Se on pitkä aika se ikuisuus viettää siellä missä päivä ei paista.

Jumalasi on narsisti. Entä jos kertoisin miehestäni: Hän haluaa, että palvon häntä. Pyydän häneltä hädän hetkellä apua, mutta hän ei yleensä auta. Naapurilla oli ihana pieni lapsi. Hän halusi sen itselleen, joten vei lapsen. En näe miestäni juuri koskaan. Silti minun on uskottava kaikkeen, mitä hänestä luen. Jos en usko, hän heittää bensaa päälleni ja sytyttää minut tuleen. Hän sanoo, että minulla on vapaa tahto, mutta jos uhkailuillaan kuitenkin poistaa sen.

Onko tämä ihana mies, joka rakastaa ja jonka kanssa haluat olla aina? Vai sa

Tuoko on sinun selityksesi? Jumala on jumala? Mitä se selittää? Että saa olla narsisti ja se on ihan ok ja ihanaa? Miksi sun jumalasi on paljon pahempi kuin mun oikea mies tai minä itse? Me ollaan ateisteja, mutta ei koskaan satuteta ketään ja pidetään ihmisistä huolta, miten vain suinkin pystytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muistakaa tehdä syntiä. Muuten kuolin turhaan."

Terveisin Jeesus.

Korjaus

"Muistakaa tehdä syntiä. Kuolin turhaan."

Vierailija
64/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään historiallisia ja arkeologisia todisteita.

Täsmennetään vielä, että Raamatullisesta Jeesuksesta ei ole. Historiallisesta Jeesuksesta on jotain anekdotaalisia todisteita.

Raamatullinen Jeesus tulee vielä takaisin, ja nytkin hän elää henkensä kautta omissaan.

Satuolennot eivät kyllä tule yhtään mihinkään, paitsi korkeintaan jatko-osaan jos joku sellaisen sadun joskus kirjoittaa.

Olis muute aika hitti kun tulis "Raamattu 2, jumalan vastaisku" ja siihen päätös osa "Raamattu 3, jeesuksen paluu"

Vierailija
65/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopullinen testituloshan nähdään sitten kun "aika meistä jättää".  He joilla on hengenyhteys Jeesukseen löytävät itsensä sieltä paremmalta puolelta, ja ne toiset sitten taas eivät löydä.  Se on pitkä aika se ikuisuus viettää siellä missä päivä ei paista.

Ei nähdä, koska aivojen näkökeskus on siinä vaiheessa jo lakannut toimimasta.

Vierailija
66/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Jeesus.

Korjaus

Korjaus:

Eihän tuo kuollut lain. Oli viikonlopun yli koomassa ja virkosi. Näin ainakin luulevaisten sepitteen mukaan.

Vierailija
67/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on Jumala ja Jumalasta on todisteita aivan kaikkialla.

Paitsi että ei ole ainuttakaan todistetta yhtään mistään.

Vierailija
68/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään historiallisia ja arkeologisia todisteita.

Täsmennetään vielä, että Raamatullisesta Jeesuksesta ei ole. Historiallisesta Jeesuksesta on jotain anekdotaalisia todisteita.

Eikö Raamattu ole juuri todiste Raamatullisesta Jeesukseta, ei historiallisesta?

Ei sen enempää kuin Aku Ankan taskukirja olisi todiste Ankkalinnan olemassaolosta.

Vierailija
69/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Jeesus.

Korjaus

Korjaus:

Eihän tuo kuollut lain. Oli viikonlopun yli koomassa ja virkosi. Näin ainakin luulevaisten sepitteen mukaan.

Kännissä se oli jossain rilluttelemassa.

Vierailija
70/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatullinen Jeesus tulee vielä takaisin, ja nytkin hän elää henkensä kautta omissaan.

Satuolennot eivät kyllä tule yhtään mihinkään, paitsi korkeintaan jatko-osaan jos joku sellaisen sadun joskus kirjoittaa.

Olis muute aika hitti kun tulis "Raamattu 2, jumalan vastaisku" ja siihen päätös osa "Raamattu 3, jeesuksen paluu"

Kumminki Disney julkasee tähän lisää ja lisää osia ostettuaan oikeudet. Niillä on jo odottamassa jatko triogia "God awakens", "The last Jesus", "Rise of Christ" sekä esitrilogia "The Demonic Menace", "Attack of the heretics", "Revenge of the Satan"

Vierailija
71/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan uskomaan heti, kun "se jeesus" tekee kongreettisesti jotain minulle.

Jos sairastun masennukseen, niin eikö hän voisi parantaa minut välittömästi kun olen vaikka rukoillut, eikä odottaa että käyn lääkärissä, saan lääkityksen ja n. kolmen vuoden kuluttua tervehdyn?

Se jeesus lähinnä aiheuttaa mielenterveyden häiriöitä. Kuten tästäkin ketjusta on pääteltävissä.

Mutta kuka määrittelee sen mielenterveyden? Mieleltään sairaat ihmiset.

"Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria'. Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

I rest my case.

Vierailija
72/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Raamattu ole juuri todiste Raamatullisesta Jeesukseta, ei historiallisesta?

Ei sen enempää kuin Aku Ankan taskukirja olisi todiste Ankkalinnan olemassaolosta.

Eikö siis Aku Ankan taskukirjoja ole olemassa?

Vierailija
73/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen...

Vierailija
74/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusko se tulee lopettamaan sodat ja jakaa rahaa köyhille?

Vierailija
75/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen...

Näinhän se on, lukemansa tulisi myös ymmärtää. Jos ei ymmärrä Raamatullisen ja Historiallisen eroa, niin sitten ei ymmärrä.

Vierailija
76/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko tuossa jossain niin?

Vierailija
77/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sairastun masennukseen, niin eikö hän voisi parantaa minut välittömästi kun olen vaikka rukoillut, eikä odottaa että käyn lääkärissä, saan lääkityksen ja n. kolmen vuoden kuluttua tervehdyn?

Se jeesus lähinnä aiheuttaa mielenterveyden häiriöitä. Kuten tästäkin ketjusta on pääteltävissä.

No ei, vaan terveet alan asiantuntijat tietysti. Ovatko kaikki uskistollot yhtä tyhmiä kuin sinä, vai oletko kenties jotenkin poikkeuksellisen pölö?

Vierailija
78/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, vaan terveet alan asiantuntijat tietysti. Ovatko kaikki uskistollot yhtä tyhmiä kuin sinä, vai oletko kenties jotenkin poikkeuksellisen pölö?

Ja kukahan ne asiantuntijat on määrtilellyt terveiksi? Asiantuntijakin on terve vain silloin, kun on samaa mieltä sen kanssa, joka on määritellyt asiantuntijan terveyden.

Vierailija
79/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopäitä on monenlaisia toiset uskoo vielä aikuisenakin satuihin ja satu olentoihin

Kun Herramme tulee takaisin sinunkin kinttusi notkistuvat ja suusi tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Herraksi.

Juu ei.

Oletko kuullut sanonnan lumpiot lattiaan? Moni on, sinuakin hurjemmat. 

En ole, eikä kiinnostakaan. Kuten ei kiinnosta mitkään satuolentoihin liittyvät hörhöilyt.

Vierailija
80/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan ne asiantuntijat on määrtilelly

No hienoa että asia alkaa sinullekin valkenemaan. Se on ensimmäinen askel kohti parantumista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan