Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jos koska on aika uskoa Jeesukseen

Vierailija
05.01.2024 |

Maailma myrskyää ja turvattomuus ja köyhyys jne lisääntyvät lähivuosina yhä lisää.

Psalmista 91;

1Joka Korkeimman suojassa istuu

ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani,

hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".

4Sulillansa hän sinua suojaa,

ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;

hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani".

Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

Jumalan lupausten vastaanottaminen antaa turvaa, sekä rauhan.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko Ylijumala all the way!

Vierailija
22/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Se EI AUTA MITÄÄN.

Miksi sanot noin? Oletko antanut elämäsi hallinnan Jumalalle?  Suostunut omakseen?

Pyytänyt synnit anteeksi?  Kyllä Hän on rauhan luvannut sille joka niin tekee:

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Johannes 14:27

No en todellakaan. MITÄÄN tuollaista ei ole olemassa niin miksi luopuisin siitä vähästäkin kontrollista mikä itselläni on OMAAN ELÄMÄÄNI, jättäisin sen heitteille?

Siksi minulla varmaan meneekin ihan ok kaikista vastoinkäymisistä huolimatta että OLEN ITSE tarttunut toimeen enkä jättänyt elämääni heitteille VALEHDELLEN itselleni että "jumala hoitaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli vain kuoliaaksi kidutettu silmänkääntötemppuja tekevä huijarisaarnaaja, joka kidutettiin ristillä kuoliaaksi. Kuollut ja kuopattu. Luutkin jo maatuneet. Seuraajat perustivat sitten lahkon ja sepittivät tarinoita. Nykyäänkin ihmiset vielä uskovat niihin. On ne tyhmiä.

Vierailija
24/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään historiallisia ja arkeologisia todisteita.

Googlaappa paremmilla hakusanoilla.

Vierailija
25/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jeebus hoitaa niin itse ei tartte tehä mitään.

Kuten rekkakuski ruuhkassa sanoo "Ota sinä Jeebus ratista kiinni, minä menen nukkumaan"

Vierailija
26/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Nyt on aika laittaa sähkösauna kuumaksi ja ottaa kohta muutama saunakalja kylmästä. Jeesuksen aika tulee sitten joskus myöhemmin. Paljon myöhemmin.

Entäpä, jos yllättäen kuolisit? Ei olisi enää aikaa tehdä valintoja.  Siksi raamatussakin kerrotaan: "tänään on pelastuksen päivä".     

Johdatusta elämääsi.

Vierailija
27/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse Uskoon tulessani näin myös "yliluonnollisen" valon loisteen. Sen myötä oli, kuin olisin joutunut vastaamaan, tuolle kirkkaudelle (jonka nyt tiedän tulleen Jeesukselta) mitä teen nyt kun "tiedän" Sanan olevan tosi?

Mitä Usko sanoi kun tulit häneen?

Vierailija
28/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskoisin tyyppiin joka antaa kaiken pahan tapahtua ja jonka nimissä tapetaan ihmisiä joka päivä! 

Jos eläisimme paratiisissa ei olisi tappopakkasia, sähkön hintapiikkejä, sotia tms. 

Lue Raamattuasi ja rukoile Herralta viisautta.

Vierailija
29/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä uskoa. Mutta mitä hyötyä siitä on, kun jesset ja jumalat eivät puutu mitenkään maailman menoon.

Heidän nimissään kyllä käydään sotia ja t ape taan ihmisiä siellä ja täällä. Tältä pohjalta olisi parempi unohtaa uskonnot.

Vierailija
30/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse Uskoon tulessani näin myös "yliluonnollisen" valon loisteen. Sen myötä oli, kuin olisin joutunut vastaamaan, tuolle kirkkaudelle (jonka nyt tiedän tulleen Jeesukselta) mitä teen nyt kun "tiedän" Sanan olevan tosi?

Minä olen tie totuus ja elämä.

Vierailija
31/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noilla tyypeillä ainaki uskoa itseensä kun luulevat random palstalle vanhasta satukirjan sadannesta käännösversiosta tekstejä kopsaamalla keräävänsä uusia maksavia lahkolaisia. Voinha minäki sitä kokeilla.

"Ja Ben sanoi 'Suuren voiman myötä tulee suuri vastuu'. Vasta kaiken menetettyään Peter tämän oppi ja sisäisti itseensä. Ottakaamme kaikki tästä opiksemme ja olkaamme hartaita" 

Vierailija
32/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkiminen mielenterveyden hoitiresursseista näkyy tälläkin palstalla. Sekopää hihhulit rynnivät horisemaan sekavia satuolennoista

Vierailija
33/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos jokin toinen uskonto onkin se minkä jumalisto todellinen. Pahin tilanne, jos se olikin antiikin kreikkalaiset, germaanit tai atskeekit, joiden jumalisto oli todellinen. Nyt Wotan ja kumppanit kiroaa, kun ihmiset lopettaneet heidän palvomisen myöhempien epäjumalien vuoksi.

Vierailija
34/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat syntisi anteeksi koska kuolin puolestasi ristillä ja maksoin velkasi. Tervetuloa rauhaan.

ps. ymmärsin kyllä kaksimielisyytesi, siihen saat vastailla ihan itse jos pidät sitä sopivana.

Jee mun velat on maksettu. Olin jo suunnitellu että siihen menis näillä töillä vielä 15 vuotta. Kiitti tästä, ostan sulle vaikka kaljan jos törmätään.

Vierailija
35/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään historiallisia ja arkeologisia todisteita.

Täsmennetään vielä, että Raamatullisesta Jeesuksesta ei ole. Historiallisesta Jeesuksesta on jotain anekdotaalisia todisteita.

Vierailija
36/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopäitä on monenlaisia toiset uskoo vielä aikuisenakin satuihin ja satu olentoihin

Kun Herramme tulee takaisin sinunkin kinttusi notkistuvat ja suusi tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Herraksi.

Juu ei.

Vierailija
37/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjalliset tekstit Jeesuksesta ovat historiallisia todisteita.

Eivät sen enempää kuin kirjalliset tekstit Aku Ankasta olisi historiallisia todisteita.

Vierailija
38/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat syntisi anteeksi koska kuolin puolestasi ristillä ja maksoin velkasi. Tervetuloa rauhaan.

ps. ymmärsin kyllä kaksimielisyytesi, siihen saat vastailla ihan itse jos pidät sitä sopivana.

Jee mun velat on maksettu. Olin jo suunnitellu että siihen menis näillä töillä vielä 15 vuotta. Kiitti tästä, ostan sulle vaikka kaljan jos törmätään.

On ne maksettu; syntivelat. Ei muut, sorry. En taida kaljasta välittää, kirkkokahveella jos tavataan, saat maksaa ne.

Vierailija
39/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaappa paremmilla hakusanoilla.

Ei tarvitse.

There is no archaeological evidence directly for Jesus. Non-textual evidence begins around the year AD 200

Vierailija
40/97 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskoisin tyyppiin joka antaa kaiken pahan tapahtua ja jonka nimissä tapetaan ihmisiä joka päivä! 

Jos eläisimme paratiisissa ei olisi tappopakkasia, sähkön hintapiikkejä, sotia tms. 

Lue Raamattuasi ja rukoile Herralta viisautta.

Miksi uskoisin Raamattua yhtään sen enempää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi