Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kiltteys minusta heikon? Olenko heikko yksilö, kun olen tällainen?

Vierailija
04.01.2024 |

Olen runollinen, ystävällinen, empaattinen. Tunteellinen, syvällinen ja herkkä. Olen usein viimeiseen saakka toiselle hyvä, uskon kaikista ihmisistä hyvää. Hieman olen ehkä naiivi jopa.

Sitten on se toinen puoli. Olen todella jääräpäinen, tunteeton ja kova suustani. Kiinnostaa vain minä itse ja läheisimmät. Kaikki muut ärsyttävät. Tällöin olen myös päättäväinen ja rationaalinen.

En tiedä miksi nämä tulevat esiin niin selkeästi ja selkein eroin. Olen joko-tai. Onko muilla samaa? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla sellainen kuin olet

Vierailija
2/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan olla ja kiitos. En vain hirveämmin tykkää herkästä puolestani. Se saa minut tuntemaan itseni haavoittuvaksi ja heikoksi. Olen miettinyt voiko olla yhteydessä hormoneihin? Vai onko muillakin samaa? Erot ovat siis selkeät. En osaa olla molempia samaan aikaan, jos näin voi sanoa. Olen nainen. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole selkeitä eroja itsellä.

Vierailija
4/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nähdään heikkoutena. Itse olen kiltti ja yli 35 vuotias mutta mua vähän vanhemmat puhuvat mulle tyylin "muista sitten sanoa, jos haluat pitää ruokatauon" "Sun pitää rohkeasti sanoa x- asiasta" Ihan kuin vaikka olen kiltti niin mä en osaisi pitää puoliani tai sanoa esim milloin mulla on nälkä. 

Vierailija
5/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla hormonaalisesta muutoksista johtuvaa kun tulee selkeästi eroon. Kun olet herkkä, sinulla on luultavasti eniten naishormonia. Matalimmillaan sitten kun et ole.

Vierailija
6/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla hormonaalisesta muutoksista johtuvaa kun tulee selkeästi eroon. Kun olet herkkä, sinulla on luultavasti eniten naishormonia. Matalimmillaan sitten kun et ole.

Vierailija
7/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et Erkki edelleenkään ole mitään tuollaista.

Vierailija
8/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani rauhallinen, kiltti ja lojaali. Tämä saa ihmiset ajattelemaan, että olen heikko ja hyväksikäytettävissä. Ystäviä ei tämän vuoksi enää ole. Ihmisten on myös vaikea uskoa rauhallisuuteni vuoksi, että kuuntelen Burzumia ja Behemothia. Muutenkin pidetään luonteeni vuoksi minua pidetään tyhmempänä kuin olen. Aivan yllätytään, kuinka paljon tietoa ja elämänkokemusta löytyy.

On tosi raskasta olla tällainen. N 25

Vierailija
9/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa, elät pidempään.

Vierailija
10/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonteeltani rauhallinen, kiltti ja lojaali. Tämä saa ihmiset ajattelemaan, että olen heikko ja hyväksikäytettävissä. Ystäviä ei tämän vuoksi enää ole. Ihmisten on myös vaikea uskoa rauhallisuuteni vuoksi, että kuuntelen Burzumia ja Behemothia. Muutenkin pidetään luonteeni vuoksi minua pidetään tyhmempänä kuin olen. Aivan yllätytään, kuinka paljon tietoa ja elämänkokemusta löytyy.

On tosi raskasta olla tällainen. N 25

Muakin kohdellaan aina ikäistäni nuorempana vaikka olen päälle 30 vuotias jo. Olen myös hiljainen ja varautunut ja en juuri avaudu elämästäni. Kai se jotenkin sit nähdään lapsellisena? Aikuisten kai pitäisi kertoa elämäntarinoistaan avoimesti ja ei saisi olla sulkeutunut, Kaikki pitäisi ikäänkuin jakaa kaikille, tai muuten alkaa liika uteliaisuus ja erotut liikaa joukosta.

Vierailija
11/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap kauniilta ihmiseltä. Pidä rajasi ja oma pää. Olen samanlainen kuin sinä.

Vierailija
12/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyys, kiltteys ja rauhallisuus ovat hyviä ominaisuuksia. Tykkään sellaisista. Kyllä noita räiskijiä on liikaakin.

Vierailija
13/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minusta kuulostaa siltä, ettet osaa pitää rajojasi, jonka seurauksena kun rajojasi on ylitetty muutut kylmäksi ja kovaksi. 

En tiedä miksi ajattelet kiltteyden olevan heikkous? Se on vahvuus. Se, että asiat tuntuvat on myös hyvä asia. 

Koen siis, ettet aina oikeasti ole niin kiltti, vaan teet asioita rajattomasti, joka kerää vihaa. 

Vierailija
14/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa, elät pidempään.

En stressaakaan. Olen vain todella kova pohdiskelemaan ja tutkiskelemaan itseäni. Välillä myös muita. Ap.

Vierailija
15/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöt eivät saa naisia, ole jännis!

Vierailija
16/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs heikko sinä olet, jos olet millainen haluat? 

Vierailija
17/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minusta kuulostaa siltä, ettet osaa pitää rajojasi, jonka seurauksena kun rajojasi on ylitetty muutut kylmäksi ja kovaksi. 

En tiedä miksi ajattelet kiltteyden olevan heikkous? Se on vahvuus. Se, että asiat tuntuvat on myös hyvä asia. 

Koen siis, ettet aina oikeasti ole niin kiltti, vaan teet asioita rajattomasti, joka kerää vihaa. 

Voit olla täysin oikeassa. Olen joustava ihminen. Todella pitkälle. Harmi kun ei ole aikaa vastat pidemmin. Ap.

Vierailija
18/24 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan olla ja kiitos. En vain hirveämmin tykkää herkästä puolestani. Se saa minut tuntemaan itseni haavoittuvaksi ja heikoksi. Olen miettinyt voiko olla yhteydessä hormoneihin? Vai onko muillakin samaa? Erot ovat siis selkeät. En osaa olla molempia samaan aikaan, jos näin voi sanoa. Olen nainen. Ap.

Olerko jakaantunut persoona? 

Vierailija
19/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't mistake my kindness for weakness. Al Capone

Vierailija
20/24 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kilttien vika on jos ei osaa pitää rajoja. Googlaa jämäkkyys.

On mahdollista olla jämäkkä ja pitää rajat, ilman että on sisältä psykopaatti. 

Narsistisesti häiriintyneillä ei ole sitä kilttiä sisintä, vihaavat niitä joilla on ja tekevät kiltin ihmisen elämän helvetiksi, ellei osaa pitää puoliaan. Suojelkaa itseänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi