Huomenna taas menee lampaat heti aamusta skrabaamaan auton ikkunoita kovaan pakkaseen :D
Itse nukun pitkään ja keittelen kahvia kaikessa rauhassa jonka jälkeen itseopiskelen. Lihaskuntoreeniä iltapäivästä. Lammashan ei tähän pysty raskaiden töiden jälkeen 😂
Elämä on täynnä valintoja.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva ap sinulle, oikeasti. Toivon, että löydät onnen. Tiedän, ettet sitä nyt ole koska yleensä onnellinen ihminen ei käytä aikaansa saati energiaansa toisten elintapojen mollaamiseen. Se aika menee niihin oman elämän asioihin. Sulla on aikaa selkeesti, toivottavasti opit käyttämään sen siihen, että rakennat itsellesi parempaa tulevaisuutta. Kaikkea hyvää sulle :)
Ihan kiva projektio lampaalta :D sinä sen sijaan menet työpäiväsi jälkeen lähiöbaariin pokaamaan sen pubiruusun jota kaikki vakioasiakkaat ovat jo päässeet jörnimään. Onneksi olkoon, saat vihdoin sen jota kaikki muut ovat jo päässeet panemaan. Sitten lauantaina sama rumba ja sunnuntaina krapula sekä seuraavan työpäivän tuoma ahdistus ja maanantaina toki myös oloja jäljellä kahden päivän kehon ja mielen myrkytyksen ja sekoilun jälkeen. Onnea valitsemallesi tielle :)
Ihan hyvä veikkaus, mutta olen kuten sinäkin kotonani itseopiskelemassa. Opiskelen yrittäjyyttä, koska minäkin haluaisin olla itseni herra. Työttömänä sitä täälläkin ollaan. Et samassa veneessä tässä ollaan veli. Mutta meissä on se ero, etten minä mollaa töissäkäyviä. Kaikki arvostus sinne, itse en siihen tällä hetkellä kykene.
Hauska nahistelu Suomeen (jälkeen) jääneillä käynnissä.
Nyyh, en haluaisi herätä klo 4:30 krapaamaan auton lasia, mutta pakko se on, tai pomo huutaa kuula punahehkuisena jos myöhästyn edes yhden minuutin. Ja jonkunhan nää paskaduunitkin on pakko tehdä. Olisitte kiitollisia että minä uhraudun, niin ei teidän tarvitse. Onneksi eläkkeeseen on enää vähän yli 30 vuotta. Sitten on aikaa huilata.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein lihaskuntotreeniä vätys vetelee siellä. LOL! Vetäisetkö neitijumpat sen perään?
Skrabaa päätä aamulla kun ei oikeen vintti toimi. Teitähän on pajon.
En omista autoa en ajoorttia. käytän sujuvaa nopeaa Metroa ja minua ei kiinosta monen mun lailla: mitä autonomistajat esim.Huomenna aamulla tekevät.Kyllä sinulla aloiteen tekijä on köyhä elämä.Et ole ajatellut alkaa harrastaa jotain muuta kuin elämistä netissä ja some?
Itsellä sähköauto, äpistä lämpö päälle, kengät jalkaan, rotsi niskaan ja parkkipaikalla odottaa lämmin ja sula auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee tarve todistella jotain? Tämä lammas opiskelee korkeakoulussa, käy täysipäiväisesti töissä , ulkoilee koirat 3kertaa päivässä JA käy salilla kaksi kertaa viikossa sekä kolme päivää viikosta kakkoskodissa ottamassa osansa lapsisirkuksesta EIKÄ NÄISSÄ OLE MITÄÄN IHMEELLISTÄ
Eli sinua ahdistaa suunnattomasti.
Itseasiassa kärsin muutosahdistuksesta ja juutun tällaiseen kiireeseen jotta en joutuisi liikaa tekemisiin itseni kanssa ettei seinät kaadu päälle. Mutta ei ahdista kun pysyy liikkeessä 😂
Vierailija kirjoitti:
No et sinäkään mikään täysin antilammas ole, kahvia kun juot.
Karsea riippuvuus. Hampaat keltaisina ja turpa haisee kuvottavalle. Heti aamusta.
Olen eläkkeellä eikä tarvitse mennä minnekään ja auto on lämpimässä tallissa kun tarvis tulee.
Ei tartte kun ei ole autoa, jee! Työtön osa-aikatyöläinen olen. Huomenna sitku herää niin ehkä bussilla Alkoon ja Linttiin ja vaihdolla takas, jee.
Ollaan oltu etätöissä koko viikko 😌
Ei niisä ikkunoisa jäätä tämmösellä pakkasella oo, ku ilima on nii kuivaa.
Harmi, kun oot köyhä ilman autotallia.
Ja kun sinä sairastut, niin onneksi tämä lammas-lääkäri työkavereineen on sinua auttamassa. Onneksi me käydään töissä. Bää!
Jos olisit oikeasti onnellinen ja tyytyväinen tuohon selkärangattomaan loisivaan elämääsi niin ei sinun tarvitsisi sitä todistella spämmäämällä siitä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, en haluaisi herätä klo 4:30 krapaamaan auton lasia, mutta pakko se on, tai pomo huutaa kuula punahehkuisena jos myöhästyn edes yhden minuutin. Ja jonkunhan nää paskaduunitkin on pakko tehdä. Olisitte kiitollisia että minä uhraudun, niin ei teidän tarvitse. Onneksi eläkkeeseen on enää vähän yli 30 vuotta. Sitten on aikaa huilata.
Ai että kiitos kun maksat tukeni :D
Ap on joku neukkukuutiossa kiljua juova vätys. Nyt se esiintyy täällä niin polleana muka omasta tahdostaan työttömänä, mutta totuus on se että reppana ei kykene työhön eikä edes oikeaan opiskeluun kun on niin avuton ja syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kiitos kun maksat tukeni :D
Onneksi Riikka lupasi leikata vastikkeettomista loisimisrahoista tuntuvasti.
Miksi pakotat paskaa ylilautacopypastaa vauva.fi sivustolla?